Je wilt voor Kuyt meer dan 9 miljoen krijgen?quote:Op maandag 4 april 2005 13:00 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Goed nieuws voor de Barca- en kluivert fans
9 mln [afbeelding]
20.quote:Op maandag 4 april 2005 13:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je wilt voor Kuyt meer dan 9 miljoen krijgen?
al krijgen ze 20, een half jaar later krijgen we weer te horen dat er geen geld is voor aankopenquote:
Tuurlijk. Topscorer van Europa, basisplek in het nationale elftal, goedbetaald contract tot 2009, afgelopen winterstop nog een bod van 10mln afgeslagen (met toen nog een kortlopend contract). Zegt Jorien, dus is het waar.quote:Op maandag 4 april 2005 13:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je wilt voor Kuyt meer dan 9 miljoen krijgen?
Neen, we steken alles in de samenwerkingverbanden en nieuwe talentjes uit IJsland en Burkina Faso.quote:Op maandag 4 april 2005 13:46 schreef JaWi het volgende:
[..]
al krijgen ze 20, een half jaar later krijgen we weer te horen dat er geen geld is voor aankopen.
Wat een brein heeft deze nuchtere Hollandse jongen!quote:'Ik vind Ajax toch een wat arrogante club. Op het moment dat Sneijder en Van der Vaart doorbreken, worden ze gelijk tot megasterren gemaakt. Bij Feyenoord is dat niet het geval en dat is een grote fout van Ajax'
Deze jongen vertelt gewoon wat zijn achterban wil horen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:24 schreef gras het volgende:
[..]
Wat een brein heeft deze nuchtere Hollandse jongen!
Kluivert in vorm een betere spits dan RvN in vorm?? wat een onzin man, Kluivert heet totaal geen killerinstinct, nooit gehad en zal het ook nooit krijgen die jongen had zich gewoon op een andere plek moeten concentreren ipv maar steeds in de spits te willen lopen ... dat hij completer is dan RvN kan zijn ja, technischer etc maar een betere spits nee,,,quote:Op maandag 4 april 2005 10:28 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Kluivert is in vorm een absolute topspits ja en in dat geval beter dan Kuyt en RvN. Ik heb ook al een keer of 100 gezegd dat dat nu dus niet het geval is. Dus jouw post is nogal kort door de bocht
De media maakt spelers, de supporters breekt ze. Ja, dat is echt de grote fout van Ajax!quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:19 schreef Staanplaats het volgende:
Moeilijk te beseffen dat deze jongen wel gewoon een nuchtere kijk op de wereld heeft, en met beide beentjes op de grond blijft?
Zou kunnen, maar die quote.quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:57 schreef Erasmusch het volgende:
Lijkt me verstandig om ff het hele artikel te lezen![]()
Deze twee zaken kun je niet los van elkaar zien.....quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:30 schreef DAMH het volgende:
[..]
Kluivert in vorm een betere spits dan RvN in vorm?? wat een onzin man, Kluivert heet totaal geen killerinstinct, nooit gehad en zal het ook nooit krijgen die jongen had zich gewoon op een andere plek moeten concentreren ipv maar steeds in de spits te willen lopen ... dat hij completer is dan RvN kan zijn ja, technischer etc maar een betere spits nee,,,
Scorebrodjournalistiekquote:zelfde als dat die duitser "Der bomber" hier in NL altijd wordt afgedaan als een boer(lachertje) zonder techniek, maar die gast schoot ze wel binnen en daar draait het uiteindelijk om...
Hoe noem je bedragen van 20 miljoen verwachten voor een speler als Kuyt?quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:19 schreef Staanplaats het volgende:
Moeilijk te beseffen dat deze jongen wel gewoon een nuchtere kijk op de wereld heeft, en met beide beentjes op de grond blijft?
Jullie hebben geld en geven het uit aan slechte aankopen.quote:Op maandag 4 april 2005 13:46 schreef JaWi het volgende:
[..]
al krijgen ze 20, een half jaar later krijgen we weer te horen dat er geen geld is voor aankopen.
Tsja, aanhaken bij het Ajax niveau is niet iedereen gegevenquote:Op maandag 11 april 2005 13:03 schreef Luni het volgende:
[..]
Jullie hebben geld en geven het uit aan slechte aankopen.
(punt1) ik ben niet goed in stats, althans ik weet ze niet, maar ik kan me niet herrineren dat Kluivert ze waar dan ook aan de lopende band erin schoot zoals RvN dat bij PSV en ManU heeft gedaanquote:Op maandag 11 april 2005 11:20 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Deze twee zaken kun je niet los van elkaar zien.....
Kluivert is goeden doen heeft genoeg doelpunten gemaakt. En het gaat erom dat hij vaak doelpunten maakte die RvN, gezien zijn beperkte techniek, nooit gemaakt zou hebben. Tel daar de mogelijkheden van Kluivert bij op om ook nog eens een beslissende pass te geven en je komt tot de conclusie dat Kluivert in vorm beter is dan RvN....
[..]
Scorebrodjournalistiek
Je moet ook kijken naar het soort goals en of een andere spits die niet zou kunnen maken.
katholiek is beterquote:Op zaterdag 9 april 2005 18:50 schreef methodmich het volgende:
En als Robin van Persie de vrouw van Dirk Kuijt had, was hij geen moslim maar protestant geworden.
dan joodquote:
Wat maakt het uit dat Kalou dichterbij komt, ze spelen toch allebei voor Feyenoord, ze komen gewoon allebei op 25 goals uitquote:Op maandag 11 april 2005 23:54 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
dan jood
Wordt tijd dat ie tegen FCDB weer zn goaltje meepikt. 3 wedstrijden zonder goal en Kalou komt dichterbij op de topscorerslijst...
Absoluut gezien scoorde RvN tot aan dit seizoen veel in de EPL. Maar daar zijn flink wat kwalificaties bij te maken zoals bijvoorbeeld aanvankelijk de perfecte aanvoer van Beckham en Scholes en Giggs, en de ongelooflijke naieve manier van spelen in de EPL waardoor hij zeeen van ruimte kreeg. Tel daarbij op dat de Liga veel zwaarder is dan de EPL (om maar niet te spreken over de HCE). Buiten de top in de EPL is het in vergelijking met Spanje een heel stuk minder, vooral toen.quote:Op maandag 11 april 2005 23:14 schreef DAMH het volgende:
[..]
(punt1) ik ben niet goed in stats, althans ik weet ze niet, maar ik kan me niet herrineren dat Kluivert ze waar dan ook aan de lopende band erin schoot zoals RvN dat bij PSV en ManU heeft gedaan![]()
Mijn stelling in dit verband is dat elke goede spits op de plek van RvN minimaal zoveel goals zou maken. Een goede spits staat daar wel in de 16 en intikken lijkt mij nou niet de technisch meest gecompliceerde actie. Pre voor Kluivert is dat hij een actie heeft en op eigen kracht een wedstrijd kan beslissen; bij RvN ontbreekt dit volledig (jaja, die goal tegen Fulham was een overtreding). Hij is volledig afhankelijk van de aanvoer die hij ontvangt; loopt dit minder dan scoort hij ineens niet meer. Dan is ook meteen zijn nut 0 geworden zoals we nu kunnen zien van ManU.quote:(punt2) Wat een onzin zeg, het gaat er niet om hoe(ook voor mij als supporter is dat wel belangrijk ik hou namelijk van een mooie goal) je scoort maar dat je scoort... en de simpelste balletjes die zogenaamd iedere spits kan maken zijn meestal de moeilijkste..
de meeste goals van RvN kan iedere andere spits ook maken, maar ze doen dat niet wat is nu je punt dan?
Uiteraard ben ik het er mee eens dat La liga sterker is dan de EPLquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |