quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pardon? Je bent dik!?
You never told me!!
Of 's nachts, dat heb ik vaakquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is echt 1 van de taken waar ik een teringhekel ana heb. En dan haal ik de hoezen er af, pleur ze in de was en stel het er op doen van nieuwe uit...... totdat ik 's avonds moe ben en naar bed wil en tegen een onopgemaakt bed aankijk
You can't prove that!quote:
Ja ik dus laatst ook. Op de bank in slaap geknikkerd, om 2:00 naar je bed strompelen.... en dan bedenken "O ja... kut...."quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Of 's nachts, dat heb ik vaakcrap
Daarom doe ik dat nooit meer, te vaak gehad.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Of 's nachts, dat heb ik vaakcrap
quote:
Nieuwe neus halen!quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:27 schreef missbehavin het volgende:
Damn, gewoon nog steeds mijn neus helemaal dicht. Is toch niet normaal, wekenlang achter elkaar?
Hmm. Maar hij is verder best schattig.quote:
Tja, ms een idee, neusspray doet ook geen fuckquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:29 schreef Ang3l het volgende:
Zoutoplossing in knallen?
Dat zei m'n oude buurvrouw altijd, zo'n Klazientje uut Zalk.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was me toch ook een mens he
Berendien uut Wisp!quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was me toch ook een mens he
Ja die kwam ik net ook tegentoen ik ging googlenquote:
Ze deed altijd van dat grove zeezout in water, en dan in zo'n neusspray flesje.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, ms een idee, neusspray doet ook geen fuck
Google opdracht: Wie is de liefde van mijn leven?quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die kwam ik net ook tegentoen ik ging googlen
Ja zo'n flesje heb ik nog wel.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze deed altijd van dat grove zeezout in water, en dan in zo'n neusspray flesje.
Ik leer meteen van forum marokko dat het niet de man is met wie ik ga trouwenquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Google opdracht: Wie is de liefde van mijn leven?
Ga je trouwen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik leer meteen van forum marokko dat het niet de man is met wie ik ga trouwenTypisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |