Wel respect,quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:56 schreef RaymondK het volgende:
Wat denken jullie trouwens van deze fruitcake manlet?
Benched 200kg. @ 0:44
rest van z'n video's zijn nogal vaag, maar benchen kan die wel zeg gdvr![]()
(edit, verkeerde video zat d'r bij)
Kleinere rom.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Komt dat door het kleinere hefboom effect wat manlets hebben ofzo?
En maar denken dat ze hun lengte gecompenseerd hebben met hun kracht en dat die kracht los staat van hun lengtequote:
Makes sence..quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wel apart trainen, blijven vaak met die gewichten schuiven
Hij benched in oude video's ook met Dikke kettingen die onderaan op de grond liggen en bovenaan er aan hangen. En met een rubber/elastieke band gespannen tussen z'n ellebogen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:04 schreef Questular het volgende:
Kan iemand me die laatste bp uitleggen? Met daf foam achtig ding?
Ik wil een inv. surgerie like that.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:25 schreef Panzermaus het volgende:
Go aesthetic manlets!go!
Ben op een missie om te reproducen met alle beeldschone chicks van 1.70m of kleiner.Gaat me nog best lang duren eigenlijk.
Down met de average height hier, Nederland = Manletland. De langere vrouwen zullen verdwijnen in de blenders van het nieuwe regime, leg-lengthening surgeries worden verboden en manmores (> 1.85) worden te werk gesteld op de plantages om alle hongerige manlets te voeden.
Als het tussen een oorlog komt tussen manlets en normale mensen dan winnen jullie waarschijnlijk ook nog omdat de meeste tanks en vliegtuigen ook voor manlets gemaakt zijnquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:25 schreef Panzermaus het volgende:
Go aesthetic manlets!go!
Ben op een missie om te reproducen met alle beeldschone chicks van 1.70m of kleiner.Gaat me nog best lang duren eigenlijk.
Down met de average height hier, Nederland = Manletland. De langere vrouwen zullen verdwijnen in de blenders van het nieuwe regime, leg-lengthening surgeries worden verboden en manmores (> 1.85) worden te werk gesteld op de plantages om alle hongerige manlets te voeden.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Als het tussen een oorlog komt tussen manlets en normale mensen dan winnen jullie waarschijnlijk ook nog omdat de meeste tanks en vliegtuigen ook voor manlets gemaakt zijn
Raymond jij bent ook een manlet!quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:29 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
hah. en alle bunkers die d'r momenteel nog zijn ook. Eerste de beste keer dat ik een sprintje moet trekken in een oud fort of bunker liggen m'n tanden d'r uit.
Nette rugquote:Op vrijdag 19 april 2013 08:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
EXCESSIVE
CALORIES
Deze keer met rugfoto.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Relaxed, geen pump.
en geen abs voor Weissman die banned is en stiekem meeleest
Doet mij denken aan een van mij eerste workouts, ik dacht dat ik wel nog even drie setjes kon bankdrukken nadat ik al een volledige workout had gedaan, lag ik daar met de stang op mijn nekquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:53 schreef Beach het volgende:
Was klaar maar had nog zin in ohp deed het per ongeluk tegen mn kin aan
rondkijken of iemand het zag en voelen of er bloed zat
nooit meer iets doen buiten routine
Bedankt maatje! Klopt, die foto zie je geen aderen. Ze zijn er wel, maar alleen op mijn armen en schouders.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:53 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Nette rug
Kan aan de foto liggen hoor, maar ik
zie bijna geen aderen? Ik heb zelf bijna geen aderen en roep altijd dat dat komt omdat ik volgens mij low T heb, maar als jij ook geen aderen hebt, moet het haast wel wat anders zijn
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:35 schreef MarMar het volgende:
Mijn vp is inmiddels 23,5Ik wil rond de 20 komen, ff kijken hoe het eruit ziet voordat ik een exact getal als doel neem, de spiegel vertelt me genoeg.
Mijn vvm is inmiddels 61,2 kgI'm a proud momma!
FREAK, FREAK....quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:47 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ik sta in het rood Getting too tall there . Ik ben een awkward faggot![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |