trustenquote:Op vrijdag 19 april 2013 00:16 schreef supersof het volgende:
Oke ik ga slapen en lekker huilen om mijn leven gr gr aan je tante
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 19 april 2013 00:16 schreef supersof het volgende:
welke tante?quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:16 schreef supersof het volgende:
Ik zal het doorgeven.:+quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:16 schreef supersof het volgende:
Tante Lien.quote:
LEAN BACK OOOOHquote:
Die vorige verjaardag door je nieuwe stoel heen zakte XDquote:
Ik rookte en praattequote:Op vrijdag 19 april 2013 00:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
En deed je toen ook dit?
[ afbeelding ]
Impliceren dat ik mensen nooit een random naam geef.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:22 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Impliceren dat dat nummer van Natalie is
quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Impliceren dat ik mensen nooit een random naam geef.
Je geeft me een miljoen euro?quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:23 schreef arachide. het volgende:
Morgen ga ik iemand vlinders in zijn buik bezorgen.
hey die ken ikquote:Op vrijdag 19 april 2013 00:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
En deed je toen ook dit?
[ afbeelding ]
Niet bij mij aubquote:Op vrijdag 19 april 2013 00:23 schreef arachide. het volgende:
whut?quote:
Was niet serieus.quote:
Lijkt mij iets waar je enorm veel geduld voor moet hebben.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eigenlijk verrassend leuk
wie wat waarquote:Op vrijdag 19 april 2013 00:23 schreef arachide. het volgende:
Sukkel ga dan op tijd slapen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik dacht net bij mezelf dat ik maar eens voor 12 uur moest gaan slapen. Toen keek ik op de klok
Wel blijven nachtbraken he?quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:30 schreef Ezell het volgende:
Ik moet trouwens even wat dingetjes schrijven enzeaux. Dus ehm... MISSCHIEN TOT LATER.
Ik? Nooit.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wel blijven nachtbraken he?
Ga eens even wat minder emo.giffen ofzoquote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga eens even wat minder emo.giffen ofzo
quote:Op vrijdag 19 april 2013 01:33 schreef Etsu het volgende:
hall sloof met anorak is slecht plan. Hahah
ik dacht dat veel mensen zouden happenquote:
Nee de nachtbrakers waren allemaal wegquote:Op vrijdag 19 april 2013 02:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik dacht dat veel mensen zouden happen![]()
ben je in groningen?ik ben net thuis, ben misselijk van antibiotica + wijn
ik ga nu slapen, 8 uur gaat wekker weer voor college
#yolo
jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
http://www.ishetalvrijdag.nl/
Toen ik daarnet de douch inliep zat er een duif dus ik schrok me de pleurisquote:
hahaha dat is wel schrikken ja, helemaal omdat die duif net zo hard schrikt en dan als een mongool met die vleugels gaat flapperenquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Toen ik daarnet de douch inliep zat er een duif dus ik schrok me de pleurisGing heel snel weer door het doucheraampje naar buiten
hartaanval, damnquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha dat is wel schrikken ja, helemaal omdat die duif net zo hard schrikt en dan als een mongool met die vleugels gaat flapperen![]()
mwa was weer in slaap gedonderdquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hartaanval, damnMaar verder wel aardig, met jou?
Als je moe ben zal je je slaap wel nodig hebben, geen reden om je lullig te voelen want als ik je echt nodig heb bel ik je wel wakker etcquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa was weer in slaap gedonderdging liggen en hield m'n telefoon in mijn handen met de gedachte van mocht hij gaan trillen word ik wakker
werd ik dus wakker om te plassen om half 4 ofzo, kwam ik er terug boven weer achter dat ik in mijn slaap mijn telefoon op mijn tafel had gedeponeerd
voel me dan altijd zo lullig
![]()
Verder gaat het prima hoorben lekker druk weer
ja maar het rare was ik voelde me helemaal niet moe ofzoquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als je moe ben zal je je slaap wel nodig hebben, geen reden om je lullig te voelen want als ik je echt nodig heb bel ik je wel wakker etc
Had je bono weer in je kamer gezet jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar het rare was ik voelde me helemaal niet moe ofzo
Als Bono bij me komt liggen hou ik het op de een of andere manier niet lang uit
nee toen ik hem erin zette wilde hij weg, uiteindelijk kwam hij toch uit zichzelfquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Had je bono weer in je kamer gezet ja :-:+ ?
Hij heeft mij verteld dat die niet meer uit zichzelf komt
beter komt die droom uitquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:00 schreef Taexon het volgende:
Omg ik heb gedroomd dat het milka pakket er was..___!
Wat is deze
quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:00 schreef Taexon het volgende:
Omg ik heb gedroomd dat het milka pakket er was..___!
Wat is deze
Ja hij dacht ook, anders haalt ze me straks toch weerquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee toen ik hem erin zette wilde hij weg, uiteindelijk kwam hij toch uit zichzelf
nee hij wilde heel graag mijn haar stampenquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja hij dacht ook, anders haalt ze me straks toch weer
Ik heb er niet van gegeten in mijn droom want jij was er nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
beter komt die droom uit![]()
Was het lekker ja?
Ow oke dan mag hetquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee hij wilde heel graag mijn haar stampen
waar was ik danquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik heb er niet van gegeten in mijn droom want jij was er niet
Heel vaag want ik was bij jouw huis en je vader nam het pakketje aan ofzo
Echt dafuq
Hahaha arme katquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ow oke dan mag het
Andere dingen mag bono niet stampen, dan krijgt die ruzie en mag die me geen kopjes meer geven!!
Ik ben gister aan de gang geweest, mocht ook wel want was een teringzooi, nu zijn eindelijk alle lijken wegquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kamer maar weer eens opruimen met Daft Punk aan
Ja geen idee, kan me wel herinneren dat de doos helemaal vierkant was en dat de chocoswing en nog een andere reep inderdaad groot waren dus dat scheelt weerquote:
Zo hetzelfde doen maar dan heerlijk met een Qlimax setjequote:Op vrijdag 19 april 2013 10:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kamer maar weer eens opruimen met Daft Punk aan
hahaha nou ben benieuwdquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja geen idee, kan me wel herinneren dat de doos helemaal vierkant was en dat de chocoswing en nog een andere reep inderdaad groot waren dus dat scheelt weer
Zelfs in mijn dromen ben ik bij je thuis!
Jij had denk stage ofzo
quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha nou ben benieuwd
Vind je dat zo erg dan?
Owh dan moet hij vandaag binnenkomen
owh dan is het goedquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee hoor totaal niet
Ja inderdaad gvd
Ik ook maar alsnog troost ik je dan welquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
owh dan is het goed
Ik ga echt huilen als er vandaag geen milka is
chocomoooooquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik ook maar alsnog troost ik je dan wel
"nee dat mogen wij niet is slecht voor ons"quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
chocomooooo
Ze schieten maar gewoon op
nou ze kan me watquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
"nee dat mogen wij niet is slecht voor ons"
Ach en die milka gaat echt.niet snel op hoorquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nou ze kan me watmijn riem kan nog even strak als 3 maanden geleden dus ben niet eens aangekomen
daaromquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach en die milka gaat echt.niet snel op hoor
We eten echt niet in 1x die doos leeg
Ja dat zien we dan wel weer hoorquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daaromkunnen we even voort met de milka
![]()
Omg moeten we kiezen welke we eerst gaan opeten
quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:53 schreef promisionxexposed het volgende:
Een mini die tegen een paaltje aanrijdt omdat ze een scooter wil inhalen over een doorgetrokken streep op een 50 weg en er niet langs kan dus dan het paaltje maar aanrandt![]()
![]()
Ja ze wilde mij de schuld geven maar de politie zag het anders, die reed toevallig aan de overkantquote:
Ow het was bij jouquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja ze wilde mij de schuld geven maar de politie zag het anders, die reed toevallig aan de overkant
ja ze wilde uitwijken omdat dat paaltje er stond maar als ze dat had gedaan had ze tegen me aangezetenquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ow het was bij jou, sowieso zit ze fout want ze mag je geneens inhalen
Wat een slet
Ja dan heeft ze dus lekker pechquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ze wilde uitwijken omdat dat paaltje er stond maar als ze dat had gedaan had ze tegen me aangezeten
Ja dat dan weer welquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja dan heeft ze dus lekker pech
Naja opzicht wel netjes dat ze nog logisch genoeg kon nadenken om niet tegen jou aan te rijden
Haar probleem, stomme pleb dat ze isquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja dat dan weer welnu is haar auto kapoet
![]()
Mja boeiend verder, wasn't my fault
Ja dat snap ik, hopelijk mag je vroeg weg ofzoquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
Ik wil naar huis
ja pff dan nog douchen ditdat, #zwaarlevenquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, hopelijk mag je vroeg weg ofzo
ik krijg om het uur een candy crush saga uitnodiging, vreselijk irritant die kutuitnodigingenquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nee, ik wil geen Farmville 2, Candy Crush of 1 van die andere FB-games spelen
Als je bij je apps kijkt in fb, uitnodigingen. Als je dan een uitnodiging wegklikt komt er een optie te staan de app te blokken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik krijg om het uur een candy crush saga uitnodiging, vreselijk irritant die kutuitnodigingendenk ik belangrijk te zijn door die 1 bij dat wereldbolletje is het voor zo'n kutspel
hmm thuis op de laptop maar eens kijken, word er schijtziek vanquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je bij je apps kijkt in fb, uitnodigingen. Als je dan een uitnodiging wegklikt komt er een optie te staan de app te blokken.
Alleen er zijn steeds weer nieuwe apps
quote:
Middag, lekker lekker!!quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:27 schreef Toto69 het volgende:
Goedemiddaggelukkig weekend tot dinsdag nu.
Lucky bastardquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:27 schreef Toto69 het volgende:
maak me maar jaloersquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:27 schreef Toto69 het volgende:
hé balenquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
slecht want ik heb nog geen weekend
Nah, komt wel goed!quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja en morgen ook een lange dag van 11 tot half 8, please kill me now
Beetje moe en moet vanavond weer werkenquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zeker lekker! Hoe is 't?
[..]
Moet ook eens kunnen tochhoe is het?
ik heb anderhalf uur pauze ofzo volgens dat rooster, ik wil gvd geldquote:
Mooi geld verdienen tochquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beetje moe en moet vanavond weer werkenMorgen ook weer van 7 tot 5. Zondag van 2 tot 6. Dat was mijn weekend en volgende week weer 33 uur werken
Ik heb eens van 7.30 - 20.30 gewerkt met 2 'pauzes' van een minuutje of 5 á 10. En dat twee dagen achter elkaar.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb anderhalf uur pauze ofzo volgens dat rooster, ik wil gvd geld
Maar hoe is het met jou?
mja had liever een halfuur en een kwartier pauze zodat ik weer een uur extra geld kreeg mjaquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb eens van 7.30 - 20.30 gewerkt met 2 'pauzes' van een minuutje of 5 á 10. En dat twee dagen achter elkaar.
Gaat wel op zich, heb me wel eens beter gevoeld
potverdoriequote:Op vrijdag 19 april 2013 14:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja nog even wachten, eerst eten enzo je weet![]()
Ja precies, komt goedquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja had liever een halfuur en een kwartier pauze zodat ik weer een uur extra geld kreeg mjaregels enzo blablabla.
Awh dat is wat minder maar cheer up want weekenden dat tot dinsdag ook nog
Ah leuk, have fun togetherquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Straks komt Prom weer dus kan niet beter he!
Verder met jou?
tuurlijk! Weekend is altijd lekker voor de gemoedsrustquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja precies, komt goed
[..]
Ah leuk, have fun together
Kan beter en kan slechter
Dat zekersquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tuurlijk! Weekend is altijd lekker voor de gemoedsrust
Misschien morgen even een balletje trappen met vrienden, verder heb ik echt nog geen idee. Ik zie 't welquote:
ohja had je al gezegd, ik hou zo van weekend dat ik vergeet dat ik al gevraagd heb of iedereen wat leuks ging doenquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Misschien morgen even een balletje trappen met vrienden, verder heb ik echt nog geen idee. Ik zie 't wel
Whehe maakt niets uit joh!quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ohja had je al gezegd, ik hou zo van weekend dat ik vergeet dat ik al gevraagd heb of iedereen wat leuks ging doen
Dankjequote:Op vrijdag 19 april 2013 14:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja precies, komt goed
[..]
Ah leuk, have fun together
Kan beter en kan slechter
Jepquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dankje
Aw oke, zoals de meeste mensen dus
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:52 schreef promisionxexposed het volgende:
Lief zijn, chocolade en verder gewoon alles doen zoals normaal
Kortom tijdens die week merk je opzicht niet zo heel veel verschil hier
Hehe
Zo weekend
ik weet nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:53 schreef Taexon het volgende:
[..]Ja wat is toch zo
Ow lekker al klaar?
Oh dat werkt ook via die kant?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik weet nietlet nooit zo op mijn eigen gedrag
Mja paracetamol erin duwen en er niet op letten en je merkt er praktisch niks van behalve dat er bloed uit je kut komt
Ja ben nu lekkah thuis
haha neequote:Op vrijdag 19 april 2013 15:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh dat werkt ook via die kant?
Vaak merk je wel wat qua gedrag, emotioneler etc maar om nou te zeggen dat alles veel anders gaat die week of dat het rot is.. imo niet echtquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik weet nietlet nooit zo op mijn eigen gedrag
Mja paracetamol erin duwen en er niet op letten en je merkt er praktisch niks van behalve dat er bloed uit je kut komt
Ja ben nu lekkah thuis
ach iedereen kijkt er anders tegenaan maar als je het niet vervelend vindt mooi tochquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
Vaak merk je wel wat qua gedrag, emotioneler etc maar om nou te zeggen dat alles veel anders gaat die week of dat het rot is.. imo niet echt
Klopt maar als ik soms mensen hoor zeuren over die week (dus alles gedrag, seks en alles er omheen) dan denk ik echt van de tering ik heb gelukquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach iedereen kijkt er anders tegenaan maar als je het niet vervelend vindt mooi toch
Ja elk meisje is anders ofc maar is ook wel bepalend hoe je ermee omgaat.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt maar als ik soms mensen hoor zeuren over die week (dus alles gedrag, seks en alles er omheen) dan denk ik echt van de tering ik heb geluk
UGHUM MIKE UGHUM!
Ja klopt, maar als ik hoorde hoe zijn vriendin kon zeuren dan snapte ik ook wel dat hij die hele week ook saggo wasquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja elk meisje is anders ofc maar is ook wel bepalend hoe je ermee omgaat.
Ik bedoel het hoeft geen hell te zijn
Ja die exemplaren heb je er nou eenmaal bijquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja klopt, maar als ik hoorde hoe zijn vriendin kon zeuren dan snapte ik ook wel dat hij die hele week ook saggo was
En dan nog eens zijn gezeur over SEKS SEKS SEKS de hele week erbij!!!
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja klopt, maar als ik hoorde hoe zijn vriendin kon zeuren dan snapte ik ook wel dat hij die hele week ook saggo was
En dan nog eens zijn gezeur over SEKS SEKS SEKS de hele week erbij!!!
die mike is seksverslaafd maar wil geen seks als zijn vriendin ongesteld is dus raakt hij gefrustreerd en kan nergens anders over pratenquote:
Niks mis met seks en er over praten, maar damnquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die mike is seksverslaafd maar wil geen seks als zijn vriendin ongesteld is dus raakt hij gefrustreerd en kan nergens anders over praten
ja toen die vriendin ongesteld was hoorde ik van Tax dat het enige wat uit zijn mond kwam seks of seksgerelateerd wasquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niks mis met seks en er over praten, maar damn
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja toen die vriendin ongesteld was hoorde ik van Tax dat het enige wat uit zijn mond kwam seks of seksgerelateerd was
dat je baalt dat je niet kan/mag neuken oke maar om dan zo gefrustreerd te reagerenquote:
Oh dan kan ik nog wel evenquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat je baalt dat je niet kan/mag neuken oke maar om dan zo gefrustreerd te reageren
ga jij nu ook alleen maar over seks praten ja?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh dan kan ik nog wel even
Seksquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ga jij nu ook alleen maar over seks praten ja?
Maarja, na zolang ben ik praktisch gewoon weer maagd natuurlijkquote:
neehoor, eenmaal ontmaagd kan je niet weer maagd worden al neuk je 10 jaar nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maarja, na zolang ben ik praktisch gewoon weer maagd natuurlijk
Ja dat bedoel ik ook niet, figuurlijk gesproken enzoquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
neehoor, eenmaal ontmaagd kan je niet weer maagd worden al neuk je 10 jaar niet
owh haha blond hmquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook niet, figuurlijk gesproken enzo
Deze zomer een paar kilootjes eraf en ik ben een heel andere VA, we zien wel wat er op het Saxion rondlooptquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
owh haha blond hm
ach komt vast wel goed!
spannend hoorquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Deze zomer een paar kilootjes eraf en ik ben een heel andere VA, we zien wel wat er op het Saxion rondloopt
Je krijgt aidsquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:14 schreef Trollscience het volgende:
ik heb ineens best wel harde druk op mijn schedel zonder dat er iets is wat is er mis met me
De W van Willemquote:
Ach gelukkig ben ik er dan nietquote:
ik weet ook nog niet wat ik ga doenquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ach gelukkig ben ik er dan niet
Hoe gaat het met prom?
haha aaawh schattuugquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik weet ook nog niet wat ik ga doen
Ja prima hoor, vrijdagavond he![]()
Tax kietelt mijn voeten en dat is niet fijn
haha dat vinden mn voeten nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:19 schreef supersof het volgende:
[..]
haha aaawh schattuug
al zin in
[ afbeelding ]
?
Ben je er al een keer geweest? Lijkt me zo vetquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha dat vinden mn voeten niet
Jaa zeker, wordt echt tof
ja toen ik heel klein was, denk een jaar of 12 geleden ofzoquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben je er al een keer geweest? Lijkt me zo vet
Echt leuk cadeau van taxquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja toen ik heel klein was, denk een jaar of 12 geleden ofzo
heel slecht, je wordt ontslagen terwijl je nog niet eens aangenomen bentquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
dit sotnd in mijn mail:
Hartelijk dank voor je sollicitatie op de functie van Vakantiewerk als Vulploegmedewerker bij Bas.
Wij trachten je binnen 5 werkdagen te laten weten of je wordt uitgenodigd voor een persoonlijk gesprek.
Aangezien de communicatie omtrent de selectieprocedure via e-mail verloopt, verzoeken wij je regelmatig je e-mailbox te controleren. Afhankelijk van de gekozen veiligheidsinstellingen kan het zijn dat de e-mail in je `Ongewenste e-mail` / `Spam` map terecht komt. Controleer dus ook deze mappen.
Wij willen je alvast hartelijk bedanken voor de getoonde interesse in onze organisatie.
Indien je een kopie van je sollicitatie hebt gevraagd, tref je deze als bijlage aan. Door op de bijlage te klikken, wordt een nieuw scherm geopend.
Met vriendelijke groet,
Jeroen Leijs
Dirk Hoofdkantoor - HR
is dat nou goed of nie
ja maar al die andere keren dat ik selisiteerde kreeg ik die meel nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heel slecht, je wordt ontslagen terwijl je nog niet eens aangenomen bent
quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heel slecht, je wordt ontslagen terwijl je nog niet eens aangenomen bent
Goed bezig hoorquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
dit sotnd in mijn mail:
Hartelijk dank voor je sollicitatie op de functie van Vakantiewerk als Vulploegmedewerker bij Bas.
Wij trachten je binnen 5 werkdagen te laten weten of je wordt uitgenodigd voor een persoonlijk gesprek.
Aangezien de communicatie omtrent de selectieprocedure via e-mail verloopt, verzoeken wij je regelmatig je e-mailbox te controleren. Afhankelijk van de gekozen veiligheidsinstellingen kan het zijn dat de e-mail in je `Ongewenste e-mail` / `Spam` map terecht komt. Controleer dus ook deze mappen.
Wij willen je alvast hartelijk bedanken voor de getoonde interesse in onze organisatie.
Indien je een kopie van je sollicitatie hebt gevraagd, tref je deze als bijlage aan. Door op de bijlage te klikken, wordt een nieuw scherm geopend.
Met vriendelijke groet,
Jeroen Leijs
Dirk Hoofdkantoor - HR
is dat nou goed of nie
Gratis meel?!quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar al die andere keren dat ik selisiteerde kreeg ik die meel niet
naar de albert heijn gaan een meel zoeken die over de datum is bij de kassa geven dan krijg je 1 gratis die neit over de datum isquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Gratis meel?!
Waar kan ik solliciteren?
ben je gehandicaptquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
dit sotnd in mijn mail:
Met vriendelijke groet,
Jeroen Leijs
Dirk Hoofdkantoor - HR
is dat nou goed of nie
neejoh maar wel blij dat ik nu in ieder geval een kans krijgquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:36 schreef JRRY het volgende:
OF ben je serieus met deze verschrikkelijke spelling van post 214 en 217, hoop het niet
Yep, ik ga vanavond naar een bruiloftquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:37 schreef JRRY het volgende:
En gaan jullie mijn lieve vrienden nog wat leuks doen vanavond?
smoking marihuana eating cheetos and masturbatingquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:37 schreef JRRY het volgende:
En gaan jullie mijn lieve vrienden nog wat leuks doen vanavond?
Je eerste keer dat je naar een bruiloft van 2 nichten gaat?quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:37 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Yep, ik ga vanavond naar een bruiloft- van een nicht
Zo bedoelde ik dat nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je eerste keer dat je naar een bruiloft van 2 nichten gaat?
vaste peukenquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
amttie je verdienbt 3,50 a uur 2uur werken genoeg voor pakje gerros a mattie
drum is lekker man maar veel te duurquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Drum meestal en soms haal ik zon l&M bak met filters en dan maken met dat apparaat
5euro voor 30 gramquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
drum is lekker man maar veel te duur
ga gwn naar een tankstation gekquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar voor mij is het beperkt ik moet bij die internet cafe halen
geven ze niet meequote:Op vrijdag 19 april 2013 18:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ga gwn naar een tankstation gek
Je komt nu `weer'' nooit meer terug?quote:
Heuj Promiquote:
ja goed hoor. Moet nog eten maar ik heb er op de een of andere manier nog geen zin inquote:
awh ja dan eet je niet tochquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja goed hoor. Moet nog eten maar ik heb er op de een of andere manier nog geen zin in
Was jij niet op de gezonde toer?quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:17 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb alleen maar zin in sjokola gvd
quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
klopt ja![]()
Maar sjokola is heul gezond
Heb je je kaal laten scheren? :")quote:
waarom?quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
pics or it didnt happen on its way my nigga
Haha nee nee. Niet eronder uit pratenquote:
ow dat is wel topquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha nee nee. Niet eronder uit praten
Ik heb mijn add-onderzoek vanmiddag 'na jaren' eindelijk toegewezen gekregen
![]()
Wachtlijst is alleen wel ongeveer 2 a 3 maanden
Inderdaad. Denk dat het net te laat is om in september weer te beginnen maarja jammer danquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ow dat is wel top!
Dat is wel minder, mja als je hem maar krijgt
yo kijkzequote:Op vrijdag 19 april 2013 20:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Denk dat het net te laat is om in september weer te beginnen maarja jammer dan
Tv kijken
deze gangstersquote:
LBquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
LB
voor jou gemaaktOmg die lijkt op mijn techniekleraar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deze toevallig ook?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omg die lijkt op mijn techniekleraar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
deze toevallig ook?Nee sorry, die ken ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
LB
voor jou gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baas[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Goed hoor, behoorlijk moe.quote:
Mooi, en nice!quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Goed hoor, behoorlijk moe.
Maar weet wel zeker wat ik ga doen nuTechnische Natuurkunde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |