quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:37 schreef Moira. het volgende:
Godver, over 10,5 uur sta ik alweer de mat te stofzuigen op werk
over 12 uur kom ik eindelijk eens mn nest uit en steek een blow op om het heerlijke weekend mee tegemoet te komen na een zware week studeren, dit voelt goedquote:
Hou je mondquote:Op vrijdag 19 april 2013 02:38 schreef Studeur het volgende:
[..]
[..]
over 12 uur kom ik eindelijk eens mn nest uit en steek een blow op om het heerlijke weekend mee tegemoet te komen na een zware week studeren, dit voelt goed
Jij verdient geld met die interwebz boyquote:Op vrijdag 19 april 2013 02:45 schreef Studeur het volgende:
wtf volgens deze site is mijn oude website 800 dollar waard http://urlpulse.co/www.globalgadgets.net
ik had een blog op blogger.com en had er een domeinnaam voor aangeschaft, alleen die is nu verlopen en mn blog is nergens meer terug te vinden
ja met frauderen. alleen is die site dus nu wegquote:Op vrijdag 19 april 2013 02:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij verdient geld met die interwebz boy
quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:59 schreef Olment het volgende:
Morguhh
En wat een slechte TTWiet of niet... wat een uitspraak
Succes man!quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:03 schreef Monopoly het volgende:
Halve wereldreis aan het maken om op tijd te kunnen zijn voor een examen
Achterlijk vroeg.
denk positief, tis gemiddeld nog 2 uur later dan de restquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:05 schreef Ro-ald het volgende:
Goedemorgen.
Tegenwoordig is dit dus uitslapen voor mij
Heb nu tenminste wat aan mijn dag.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:16 schreef Olment het volgende:
[..]
denk positief, tis gemiddeld nog 2 uur later dan de rest
Daar heb je wel een punt. Meestal als ik op een zondag rond een uur of 2-3 uit mijn bed komt, kun je zowat na het avond eten er weer in kruipenquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heb nu tenminste wat aan mijn dag.
Vanavond mag ik weer blowen van mijzelf.
Oh dat kan ik echt niet tot 2 of 3 uur uitslapen. Als ik goed uit slaap ben ik meestal rond 11:00 wakker.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:21 schreef Olment het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Meestal als ik op een zondag rond een uur of 2-3 uit mijn bed komt, kun je zowat na het avond eten er weer in kruipen
lijkt me niet. Je mag het toch ook vanuit de supermarkt na huis brengen. Dat je toevallig ff stopt om wiet te halen... so be it.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:25 schreef Ro-ald het volgende:
Als je alcohol in je tas hebt,als je naar de shop gaat om wiet te halen. Is dat dan een probleem?
Okè beter.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:30 schreef Olment het volgende:
[..]
lijkt me niet. Je mag het toch ook vanuit de supermarkt na huis brengen. Dat je toevallig ff stopt om wiet te halen... so be it.
Ze checken je tas ja?quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:25 schreef Ro-ald het volgende:
Als je alcohol in je tas hebt,als je naar de shop gaat om wiet te halen. Is dat dan een probleem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |