Hij lijkt op mij.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat, hebbenHij ziet er echt heel mooi uit
Ze zijn er nu wel wat sneller voor dezelfde prijs denk ik..quote:Op donderdag 18 april 2013 23:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat, hebbenHij ziet er echt heel mooi uit
Whaha, beter dan die enorme hoge prijzen hier. Maar dat is misschien ook de reden dat ze zo goedkoop zijn, omdat ze niet in prijs zakkenquote:Op donderdag 18 april 2013 23:38 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ze zijn er nu wel wat sneller voor dezelfde prijs denk ik..
Ze zakken niet in prijs, maar maken gewoon een nieuw type voor dezelfde prijs... (vage lui die Chinezen)
Die site is waarschijnlijk van een FOK!ker...quote:
Ja en er zit geen marketing gedoe achter... dat scheelt een hele hoop..quote:Op donderdag 18 april 2013 23:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Whaha, beter dan die enorme hoge prijzen hier. Maar dat is misschien ook de reden dat ze zo goedkoop zijn, omdat ze niet in prijs zakken
Naja oke maakt niet uit toch, de specs en informatie staat erquote:Op donderdag 18 april 2013 23:46 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Die site is waarschijnlijk van een FOK!ker...
Ik (mijn kloon) ben degene die t merk voor het eerst heb uitgezocht, en met nog 3 fokkers eentje besteld heeft...
Alle info komt uit t Chinese webshopstopic...
De rest is met allerlei refferal links aan de haal gegaan...
Officiele site is ejiayu.com (even openen in chrome, en dan vertalen)
Klopt...quote:Op donderdag 18 april 2013 23:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Naja oke maakt niet uit toch, de specs en informatie staat er
doemij er ook eenquote:Op donderdag 18 april 2013 23:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Naja oke maakt niet uit toch, de specs en informatie staat er
wat?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:46 schreef Unscrewed het volgende:
Probleem aanmet Chinese telefoons: Geen Cyanogenmod support [ afbeelding ]
Say whut..?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:46 schreef Unscrewed het volgende:
Probleem aanmet Chinese telefoons: Geen Cyanogenmod support [ afbeelding ]
jiayunederland.nl deze site doet het niet eensquote:Op donderdag 18 april 2013 23:50 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Klopt...![]()
Alleen zijn de prijzen in die links veel te hoog...
doel niet behaald, wel wiet aanwezigquote:
hele weg oog dicht gehouden gr grquote:
Nee ze zijn ook niet officieel in NL te krijgen (wel op marktplaats tegenwoordig)quote:Op donderdag 18 april 2013 23:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
jiayunederland.nl deze site doet het niet eens
wat voor wiet?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:59 schreef Studeur het volgende:
wel echt een beukergram gekregeneven wegen
oh volgens mn chinese weegschaaltje is het 0.8 gram, mnaarja die is dan ook niet echt perfect
volgens mij is dit minstens 1.2 gram
quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:01 schreef PollosHermanos het volgende:
Goedenavond, ben nog niet zo lang op FOK, net een strakke haze joint op en dit lijkt me wel een chille topic om me spacend te vervelen
WWquote:
Voorheen wel, de laatste tijd weet ik het te beperken tot het weekend en zo nu en dan doordeweeks, ik denk gemiddeld rond de 4-6 jointjes per week, en dat gaat primaquote:Op vrijdag 19 april 2013 00:03 schreef Studeur het volgende:
[..]nieuwe stoners altijd welkom. blow je veel?
[..]
WW
Oi ik ben Snowballed, en lang niet wijs...quote:
quote:
quote:
quote:
ik heb zo m'n periodes. heb om de +/- 5 weken een tentamen dus dan blow ik een week veel minder. maar soms blow ik dagelijks, het wisselt steeds af eigenlijk. had vandaag tentamen en ik steek nu de eerste van de week opquote:Op vrijdag 19 april 2013 00:05 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
Voorheen wel, de laatste tijd weet ik het te beperken tot het weekend en zo nu en dan doordeweeks, ik denk gemiddeld rond de 4-6 jointjes per week, en dat gaat primaJij dan?
Zo blow ik ook, ben ook student en deels al werkend dus heb ook periodes dat ik amper blowquote:Op vrijdag 19 april 2013 00:07 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik heb zo m'n periodes. heb om de +/- 5 weken een tentamen dus dan blow ik een week veel minder. maar soms blow ik dagelijks, het wisselt steeds af eigenlijk. had vandaag tentamen en ik steek nu de eerste van de week op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |