quote:Op donderdag 18 april 2013 21:08 schreef kikoooooo het volgende:
Wiellager?
Steentje tussen het nieuwe profiel van je band?
morgen dus eerst maar even de auto op een krikje en voelen?quote:
Ik zou kijken, dat is beter om een schroef/steentje te vinden. Als je die niet vind en ook geen gekke bobbel in de band ziet dan kan je eens gaan voelen of je beweging voelt als je de band in alle richtingen beweegt en ronddraait.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:15 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
morgen dus eerst maar even de auto op een krikje en voelen?
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zou kijken, dat is beter om een schroef te vinden.
die heb ik bij mijn vorige auto ooit stuk gehad, maar dan hoorde ik het alleen in de bocht (in mijn geval naar links, en niet naar rechts), dit geluid hoor ik nu continue... of vergis ik me hier?quote:
ik weet het niet, ik ben geen automonteur, er zijn wel een paar FOK!ers die er veel verstand van hebben.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:22 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
die heb ik bij mijn vorige auto ooit stuk gehad, maar dan hoorde ik het alleen in de bocht (in mijn geval naar links, en niet naar rechts), dit geluid hoor ik nu continue... of vergis ik me hier?
staal met plastic velgenquote:Op donderdag 18 april 2013 21:46 schreef -niemand- het volgende:
heb je lichtmetalen wielen of stalen wielen?
ik had ooit plaklood opgeplakt, toen liep dat aan op de remklauw
klant helemaal over de rooie
Goh, wat vreemdquote:Op donderdag 18 april 2013 21:46 schreef -niemand- het volgende:
heb je lichtmetalen wielen of stalen wielen?
ik had ooit plaklood opgeplakt, toen liep dat aan op de remklauw
klant helemaal over de rooie
Jep, vergeet die homokineet maar, TS heeft gelijkquote:Op donderdag 18 april 2013 21:25 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ik weet het niet, ik ben geen automonteur, er zijn wel een paar FOK!ers die er veel verstand van hebben.
hopelijk dat die je verder kunnen helpen
ik heb links geen sticker gezien, rechts zag ik nog wel wat resten zitten toen ik toenstraks kwam aanlopen en mijn banden wat ingestuurd stonden.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep, vergeet die homokineet maar, TS heeft gelijk![]()
Eerder genoemde optie's eerst maar eens checken. Overigens zet ik er 5¤ op dat die lamstralen de stickers niet van het loopvlak hebben gehaald en dat je dat hoort.. easy fix.
1.9 sdiquote:Op donderdag 18 april 2013 22:13 schreef Sounddragon het volgende:
Een burnout van een metertje of 25 zou alle problemen moeten oplossen
of het word juist ergerquote:Op donderdag 18 april 2013 22:13 schreef Sounddragon het volgende:
Een burnout van een metertje of 25 zou alle problemen moeten oplossen
Ech wel; handrem erop en stampenquote:Op donderdag 18 april 2013 22:15 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
1.9 sdidenk niet dat ik de 2.5 meter haal
zelfs niet op een slipbaan
Het waren wel de lamstralen van de garage, maar niet de stickersquote:Op donderdag 18 april 2013 22:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep, vergeet die homokineet maar, TS heeft gelijk![]()
Eerder genoemde optie's eerst maar eens checken. Overigens zet ik er 5¤ op dat die lamstralen de stickers niet van het loopvlak hebben gehaald en dat je dat hoort.. easy fix.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |