Het meest trieste wa je kan verzinnenquote:Op donderdag 18 april 2013 17:14 schreef AppelCake het volgende:
Is het heel triest als ik al mijn vrienden tegen haar opzet en haar ga spammen met iedereen tegelijk?
quote:Op donderdag 18 april 2013 17:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het meest trieste wa je kan verzinnen
sadnessbattlequote:Op donderdag 18 april 2013 17:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het meest trieste wa je kan verzinnen
Wie het zieligste doet wint.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
doe niet zo zielig achterlijke debiel
Heeft ze een zelfmoordpoging gefaked om te zorgen dat je niet bij haar wegging?quote:
zij begonquote:Op donderdag 18 april 2013 17:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heeft ze een zelfmoordpoging gefaked om te zorgen dat je niet bij haar wegging?
Zo nee, niet zeiken
Nee is leukquote:Op donderdag 18 april 2013 17:21 schreef Trollscience het volgende:
stop dan ook met reageren sukkels
jij bent echt een mongoolquote:Op donderdag 18 april 2013 17:22 schreef AppelCake het volgende:
Het zou wel grappig zijn als ze zelfmoord had gefaked
En nu moet je je bek houden. Jij weet niet waar je dan doorheen gaat.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:22 schreef AppelCake het volgende:
Het zou wel grappig zijn als ze zelfmoord had gefaked
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Mijn leven is nu veel te saai en alles.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij bent echt een mongool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |