Dit. Dan nog liever geen UI.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:41 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Ik zou ze allemaal wegflikkeren. Treurige depressieve zooi.
Wat wil je precies?quote:Op donderdag 18 april 2013 17:03 schreef budvar het volgende:
Zal wel aan mij liggen maar ik heb echt geen idee hoe je een UI instelt, laatst een uur mee bezig geweest zonder resultaat.
Dat doe je hier: http://forum.fok.nl/fok/usericon_managerquote:Op donderdag 18 april 2013 17:03 schreef budvar het volgende:
Zal wel aan mij liggen maar ik heb echt geen idee hoe je een UI instelt, laatst een uur mee bezig geweest zonder resultaat.
Waarom is er überhaupt de optie dan om 50 UI 's te uploaden?quote:Op donderdag 18 april 2013 17:09 schreef zarGon het volgende:
Mensen die telkens van UI veranderen...
Voor elk moment een UI eh.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:11 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Waarom is er überhaupt de optie dan om 50 UI 's te uploaden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 april 2013 17:03 schreef budvar het volgende:
quote:Op donderdag 18 april 2013 17:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Voor elk moment een UI eh.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |