SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Interviews PSV - AjaxOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1-jarig contract dus dat ga je niet meer krijgen ben ik bangquote:Op donderdag 18 april 2013 14:23 schreef Catch22- het volgende:
Liever nu 15-20 miljoen voor Eriksen, dan dat hij een jaar blijft en gratis de deur uitloopt
Vertonghen was ook 13 ofzo. Tegen de 15 moet lukken.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
1-jarig contract dus dat ga je niet meer krijgen ben ik bang
Denken dat iedere club hetzelfde wil betalen voor een spelerquote:Op donderdag 18 april 2013 14:30 schreef CaasS het volgende:
[..]
Vertonghen was ook 13 ofzo. Tegen de 15 moet lukken.
Jij meer.quote:
Ajax verkoopt bijna standaard spelers voor een goed bedrag. Waarom zou dat bij Eriksen anders zijn.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:35 schreef MolFan het volgende:
[..]
Denken dat iedere club hetzelfde wil betalen voor een speler
8-9 miljoen is ook een goed bedrag hequote:Op donderdag 18 april 2013 14:41 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ajax verkoopt bijna standaard spelers voor een goed bedrag. Waarom zou dat bij Eriksen anders zijn.
quote:Op donderdag 18 april 2013 14:41 schreef MolFan het volgende:
[..]
8-9 miljoen is ook een goed bedrag he
Dat vroeg AZ voor Maher.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:41 schreef MolFan het volgende:
[..]
8-9 miljoen is ook een goed bedrag he
Maherquote:
Niveautje weer hoor.quote:
Zou ik een vreemde stap vindenquote:Op donderdag 18 april 2013 14:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jaartje verlengen en dan een clausule voor 12 a 15 miljoen. Maar goed, ik vrees dat ie in de zomer wel naar Liverpool gaat.
Nee.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:56 schreef WhateverWhatever het volgende:
Cuenca? Sana? Wordt dat nog wat?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_spelers_van_Ajax
Kunnen allebei wereldtop halenquote:Op donderdag 18 april 2013 14:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maher
Mag niet eens de veters van Eriksen strikken
Cuenca is potentie echt wel een aanwinst, maar goed om een gehuurde speler fit te maken die weer weg gaat als hij in vorm is heeft ook weinig zin.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:56 schreef WhateverWhatever het volgende:
Cuenca? Sana? Wordt dat nog wat?
Lijst van spelers van Ajax
Ik niet, de echte top clubs als real Madrid, Manchester etc scouten niet bij clubs als Ajax. Verschil tussen competities os te groot om het risico te nemen. Zij kijken liever bij iets mindere clubs in dezelfde competitie. Om naar de absolute top te gaan zouden dis nog een tussen stap moeten makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |