Oja ik heb een keer een gegraveerde iPod cadeau gegevenquote:Op donderdag 18 april 2013 13:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum kreeg vorig jaar een gegraveerde zippo
Mannen die dat toch al krijgen.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
noem mij 1 man die daar niet blij van wordt
ja ditquote:Op donderdag 18 april 2013 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mannen die dat toch al krijgen.
quote:Op donderdag 18 april 2013 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ook die worden blij van pijpen.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
een wat?quote:Op donderdag 18 april 2013 14:02 schreef Sharana_LV het volgende:
ik kan ook een vita kopen en dan af en toe zelf claimen
Wel een goed idee als hij dat toch nog niet heeftquote:Op donderdag 18 april 2013 14:02 schreef Sharana_LV het volgende:
ik kan ook een vita kopen en dan af en toe zelf claimen
Ja maybe wel, vooral met de nieuwe playstation in december, dan wil ik soberso ook een vita erbijquote:Op donderdag 18 april 2013 14:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wel een goed idee als hij dat toch nog niet heeft
En hoe komt hij altijd naar A'dam, met de trein? "Hier heb je iets zodat je je niet verveelt als je naar mij komt."quote:Op donderdag 18 april 2013 14:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maybe wel, vooral met de nieuwe playstation in december, dan wil ik soberso ook een vita erbij
quote:Op donderdag 18 april 2013 14:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maybe wel, vooral met de nieuwe playstation in december, dan wil ik soberso ook een vita erbij
Ja hij heeft mijn DSi daar al voor gejatquote:Op donderdag 18 april 2013 14:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
En hoe komt hij altijd naar A'dam, met de trein? "Hier heb je iets zodat je je niet verveelt als je naar mij komt."
quote:
Nou dan heb je het cadeau gevondenquote:Op donderdag 18 april 2013 14:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja hij heeft mijn DSi daar al voor gejatik heb daar wat games op gezet die hij leuk vind dus hij zit nu dat steeds te gamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |