Idd! Echt ziek van die vader dat toen Helen/Amanda geboren werd hij al bedacht dat hij op haar wilde experimenterenquote:Op zondag 21 april 2013 08:51 schreef EilandjeOnline het volgende:
de amanda verhaallijn was ook boeiend
quote:Alastair (occasionally spelled "Alistair") was a white-eyed demon who was Hell's grand torturer
Okquote:Op maandag 22 april 2013 15:27 schreef dapluiz het volgende:
Had het wel verwacht, maar dat kwam door de acteur
http://supernatural.wikia.com/wiki/Alastair
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ja. Plus, zes is wel heeeeeeeeeeeeeeeel weinig. Tien-dertien was beter geweest.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:27 schreef BrainOverfloW het volgende:
Hoewel het natuurlijk jammer is dat het maar een kort seizoen word ben ik wel blij dat nu al vrijwel vast staat dat dit het laatste seizoen word. Dan kunnen ze er in ieder geval een sluitend einde aan maken in plaats van een spannende cliffhanger die nooit opgelost zal worden.
Klopt, had er natuurlijk ook liever meer gezien. Ik denk wel dat ze nu weer, zoals eigenlijk het tweede deel van dit seizoen al gebeurde, terug gaan naar een meer doorlopend verhaal ipv de case of the week aanpak waar ze dit seizoen mee begonnen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat ja. Plus, zes is wel heeeeeeeeeeeeeeeel weinig. Tien-dertien was beter geweest.
Nee, want ik weet niet waar de fuck je het over hebt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:59 schreef Iwanius het volgende:
Gaat er nog iemand mijn eerder geposte reactie beantwoorden?![]()
volgens mij zit je in de verkeerde topic, dit is de topic van Nikita!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:19 schreef Iwanius het volgende:
Praat mij even bij waar jullie naar hebben gekeken want ik weet nu niet of jullie trouwe kijkers zijn die trouw VOO volgen of die van de Amerikaanse W channel versie, waar afgelopen vrijdag de 3 na laatste aflevering was en je aan het einde al de commercials voor de twee laatste afleveringen kon zien die hoopvol waren als je praat over "de ontknoping"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |