iedereen zeggen als er 1 iemand is die wilt dat ik blijf (ikzelf).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:59 schreef Fok-it het volgende:
Echt why de neuk zou je een tattoo op je lip laten zetteneen oude buurjongen van mij toen ik nog in amsterdam woonde, heeft dat ook gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind t opzich wel vet.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2013 00:59:40 ]
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:59 schreef Fok-it het volgende:
Echt why de neuk zou je een tattoo op je lip laten zettenvervaagtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doeiquote:Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ja dat je hem verborgen houdt voor andere oke, maar dan kan je hem zelf ook niet eens zienquote:Op donderdag 18 april 2013 00:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
een oude buurjongen van mij toen ik nog in amsterdam woonde, heeft dat ook gedaanik vind t opzich wel vet.
wel als je voor de spiegel staatquote:Op donderdag 18 april 2013 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat je hem verborgen houdt voor andere oke, maar dan kan je hem zelf ook niet eens zien
ik kan niet op mijzelf stemmenquote:Op donderdag 18 april 2013 01:00 schreef jordyqwerty het volgende:
Poll: Wie is je favoriete FOK!ker?
• jordyqwerty
• jordyqwerty
• jordyqwerty
• jordyqwerty
• jordyqwerty
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
gast, donderflikkereindstraal een teringhoerentfyuseind op. ik ben je helemaal spuug en spuug zat.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:00 schreef jordyqwerty het volgende:
Poll: Wie is je favoriete FOK!ker?
• jordyqwerty
• jordyqwerty
• jordyqwerty
• jordyqwerty
• jordyqwerty
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op donderdag 18 april 2013 01:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
gast, donderflikkereindstraal een teringhoerentfyuseind op. ik ben je helemaal spuug en spuug zat.
Jij wil graag ontslagen worden?quote:
Oké niet, maar ik heb pas een t-shirt van Sgt. Peppers Lonely Hearts Club Band gekauft.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:00 schreef Ezell het volgende:
Ik ga deze tattoo ook nemen:
[ afbeelding ]
Je bedoelt straks op staanquote:Op donderdag 18 april 2013 01:01 schreef JRRY het volgende:
weer ga ik veel te laat slapen
morgen 5.00 opstaan
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 18 april 2013 01:02 schreef supersof het volgende:
Ik ben verward, hebben jordy en etsu nou echt ruzie of niet
ja wijsneusquote:Op donderdag 18 april 2013 01:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bedoelt straks op staan
neuhquote:Op donderdag 18 april 2013 01:02 schreef supersof het volgende:
Ik ben verward, hebben jordy en etsu nou echt ruzie of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |