iedereen zeggen als er 1 iemand is die wilt dat ik blijf (ikzelf).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:59 schreef Fok-it het volgende:
Echt why de neuk zou je een tattoo op je lip laten zetteneen oude buurjongen van mij toen ik nog in amsterdam woonde, heeft dat ook gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind t opzich wel vet.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2013 00:59:40 ]
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:59 schreef Fok-it het volgende:
Echt why de neuk zou je een tattoo op je lip laten zettenvervaagtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doeiquote:Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ja dat je hem verborgen houdt voor andere oke, maar dan kan je hem zelf ook niet eens zienquote:Op donderdag 18 april 2013 00:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
een oude buurjongen van mij toen ik nog in amsterdam woonde, heeft dat ook gedaanik vind t opzich wel vet.
wel als je voor de spiegel staatquote:Op donderdag 18 april 2013 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat je hem verborgen houdt voor andere oke, maar dan kan je hem zelf ook niet eens zien
ik kan niet op mijzelf stemmenquote:Op donderdag 18 april 2013 01:00 schreef jordyqwerty het volgende:
Poll: Wie is je favoriete FOK!ker?
• jordyqwerty
• jordyqwerty
• jordyqwerty
• jordyqwerty
• jordyqwerty
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
gast, donderflikkereindstraal een teringhoerentfyuseind op. ik ben je helemaal spuug en spuug zat.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:00 schreef jordyqwerty het volgende:
Poll: Wie is je favoriete FOK!ker?
• jordyqwerty
• jordyqwerty
• jordyqwerty
• jordyqwerty
• jordyqwerty
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op donderdag 18 april 2013 01:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
gast, donderflikkereindstraal een teringhoerentfyuseind op. ik ben je helemaal spuug en spuug zat.
Jij wil graag ontslagen worden?quote:
Oké niet, maar ik heb pas een t-shirt van Sgt. Peppers Lonely Hearts Club Band gekauft.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:00 schreef Ezell het volgende:
Ik ga deze tattoo ook nemen:
[ afbeelding ]
Je bedoelt straks op staanquote:Op donderdag 18 april 2013 01:01 schreef JRRY het volgende:
weer ga ik veel te laat slapen
morgen 5.00 opstaan
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 18 april 2013 01:02 schreef supersof het volgende:
Ik ben verward, hebben jordy en etsu nou echt ruzie of niet
ja wijsneusquote:Op donderdag 18 april 2013 01:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bedoelt straks op staan
neuhquote:Op donderdag 18 april 2013 01:02 schreef supersof het volgende:
oke ik dacht alquote:
Er staat toch ontslagen, niet geslagenquote:
Jordy en ik hebben altijd ruzie. We haten elkaar al 2 jaar en we walgen van elkaarquote:Op donderdag 18 april 2013 01:02 schreef supersof het volgende:
Hij denkt maar dat ie wat is met z'n gelulquote:Op donderdag 18 april 2013 01:02 schreef supersof het volgende:
quote:Op donderdag 18 april 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er staat toch ontslagen, niet geslagen
DOEIquote:
Wat wil je daarmee zeggen?quote:
Godverdomme je moet niet mijn vriendin tegen me gaan opzetten, godvergeten vuige paardenpijpende kamerolifantquote:Op donderdag 18 april 2013 01:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jordy en ik hebben altijd ruzie. We haten elkaar al 2 jaar en we walgen van elkaarOngelofelijke kutuser is 't ook.
Pijpt Etsu paarden?quote:Op donderdag 18 april 2013 01:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Godverdomme je moet niet mijn vriendin tegen me gaan opzetten, godvergeten vuige paardenpijpende kamerolifant
Jij een vriendin?quote:Op donderdag 18 april 2013 01:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Godverdomme je moet niet mijn vriendin tegen me gaan opzetten, godvergeten vuige paardenpijpende kamerolifant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ie nog steeds leuk?quote:Op donderdag 18 april 2013 01:04 schreef supersof het volgende:
Vandaag kwam ik de jongen die ik vet lang leuk vond tegenWas hem net vergeten eigenlijk
quote:Op donderdag 18 april 2013 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pijpt Etsu paarden?
Wat een geile dekhengst zeg.
quote:Op donderdag 18 april 2013 01:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 april 2013 01:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij een vriendin?
JIJ EN VRIENDEN HEBBEN?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA....jullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 01:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij een vriendin?
JIJ EN VRIENDEN HEBBEN?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA....Ik hoop voor jou dat ik je nooit meer tegenkom, want je zal het niet overlevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:
ok ik zoek je wel gwn op mattie, met een camera om aan te tonen dat je 7 regenboogkleuren schijt en je hele luier onderpistquote:Op donderdag 18 april 2013 01:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat ik je nooit meer tegenkom, want je zal het niet overleven
Hosselen danquote:
whehehequote:Op donderdag 18 april 2013 01:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja dat kan ik toch nietquote:
Is gewoon een fetisj johquote:Op donderdag 18 april 2013 01:07 schreef Etsu het volgende:
ja mensen, jordy draagt nog steeds een luier. [ afbeelding ]heeft ie me verteld en ik heb t ook gezien
Hosselen voor dummies kopen dan.quote:
Zeker wel, gewoon op af lopen en vol op de bek.quote:
Zegt een paardenpijpend incestproductquote:Op donderdag 18 april 2013 01:07 schreef Etsu het volgende:
ja mensen, jordy draagt nog steeds een luier. [ afbeelding ]heeft ie me verteld en ik heb t ook gezien
bitch please, je bezorgt me koppijn met je geblaat.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zegt een paardenpijpend incestproduct
Ga slapen danquote:Op donderdag 18 april 2013 01:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
bitch please, je bezorgt me koppijn met je geblaat.
ja ok doeiquote:Op donderdag 18 april 2013 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga slapen danWat je al 2 topics hiervoor zei
Donderstraal een eind opquote:Op donderdag 18 april 2013 01:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
bitch please, je bezorgt me koppijn met je geblaat.
Gelquote:Op donderdag 18 april 2013 01:10 schreef Ezell het volgende:
Ik hoorde laatste dat gozers in Nederland veel gel of andere zooi voor hun haar gebruiken. Waar of niet waar? Laat je mening horen. Wat doe jij in je haar? #durftevragen
En ik maar denken dat het andersom wasquote:Op donderdag 18 april 2013 01:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heus wel. Je hebt VA toch ook gehosseld?
Ons gebruiken voor schoolquote:Op donderdag 18 april 2013 01:10 schreef Ezell het volgende:
Ik hoorde laatste dat gozers in Nederland veel gel of andere zooi voor hun haar gebruiken. Waar of niet waar? Laat je mening horen. Wat doe jij in je haar? #durftevragen
Vandaar dat je er zo gladjes uit zietquote:Op donderdag 18 april 2013 01:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ons gebruiken voor school
[ afbeelding ]
Minimaal 2 potten per dag
Haarschuim?quote:
Is ook maar wat ik hoorde hoor.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het andersom was
chill hoorquote:Op donderdag 18 april 2013 01:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ons gebruiken voor school
[ afbeelding ]
Minimaal 2 potten per dag
quote:Op donderdag 18 april 2013 01:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zeker wel, gewoon op af lopen en vol op de bek.
Alsof iemand jou zou weigereniedereen hier zou je doen, zie dat maar als een compliment
gr gr
Nee piepschuimquote:Op donderdag 18 april 2013 01:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Haarschuim?
[..]
Is ook maar wat ik hoorde hoor.
[..]
chill hoor
Niet bekend zijn met haarschuimquote:Op donderdag 18 april 2013 01:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Haarschuim?
[..]
[..]
chill hoor
Heb je zijn nummer?quote:Op donderdag 18 april 2013 01:12 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
Maar waarschijnlijk zie ik hem nooit meer. Dit was ook maar toevallig. En dat hij naar me toe kwam vond ik al verbazingwekkend
quote:
Wat, ik ben een meisje. Ik kam m'n haar alleen.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Niet bekend zijn met haarschuim
Maarja, er is die andere dude, blijktquote:Op donderdag 18 april 2013 01:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Haarschuim?
[..]
[..]
chill hoor
Ja haarschuimquote:Op donderdag 18 april 2013 01:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Wat, ik ben een meisje. Ik kan m'n haar alleen.
Neequote:
En dat elke dag?quote:Op donderdag 18 april 2013 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja haarschuimheb wat langer haar dus, gel wordt hem niet.
Geen waxquote:Op donderdag 18 april 2013 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja haarschuimheb wat langer haar dus, gel wordt hem niet.
Nee, het zit vaak beter als ik er niks in doe dusquote:
Naja zal toch niks worden.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stap 1. Regel zijn nummer
Tevens: JNG / Wat moet ik doen?
Aha.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, het zit vaak beter als ik er niks in doe dus
Vooral blijven denken zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Langer dan de schoudersquote:Op donderdag 18 april 2013 01:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Aha.![]()
Trouwens, wanneer vinden jullie dat jongens lang haar hebben? Ik vind dat zo vaag altijd als ik mensen erover hoor. #durftevragen
quote:Op donderdag 18 april 2013 01:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vooral blijven denken zo
Nummer fixen, date regelen. Misschien, misschien niet.huh ik snap je spoiler nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Als het slordig overkomt. Maar tot je nek is goed. Daarna wordt het niet leuk meer vind ik persoonlijk.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Aha.![]()
Trouwens, wanneer vinden jullie dat jongens lang haar hebben? Ik vind dat zo vaag altijd als ik mensen erover hoor. #durftevragen
Is gewoon zo. Ik ben niet gemaakt voor een relatiequote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 18 april 2013 01:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Is gewoon zo. Ik ben niet gemaakt voor een relatie
Ik weet niet anders dan dat het zo werkt. Krijg je wel afwijzingen, dates die nergens op uitlopen, maarja. Fuck it.quote:
Wie verplicht je tot een relatie? Friends with benefits jwtquote:Op donderdag 18 april 2013 01:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Is gewoon zo. Ik ben niet gemaakt voor een relatie
Omdat ik mensen tegen me keer als ze te dichtbij komenquote:
Neequote:Op donderdag 18 april 2013 01:19 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wie verplicht je tot een relatie? Friends with benefits jwt
Ohja, binnenvettertjequote:Op donderdag 18 april 2013 01:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat ik mensen tegen me keer als ze te dichtbij komen![]()
wehehe klinkt dom nu maarja.
Bindingsangst?quote:Op donderdag 18 april 2013 01:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Flink zuipen (quote:Op donderdag 18 april 2013 01:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Heeft daar echt niks mee te maken hoorquote:
Ja preciesquote:
Geen ideequote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft daar echt niks mee te maken hoor
quote:
Ik drink nietquote:
Jij bent griezelig.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah, dat woord vind ik zo naar klinken. Beetje griezelig op een manier.
Iemand niet dichtbij durven laten is bindingsangst.quote:
Oke beide danquote:Op donderdag 18 april 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iemand niet dichtbij durven laten is bindingsangst.
Dat je een binnenvetter bent is meer dat je je gevoelens enzo niet snel deelt met andere
Ja op zichquote:Op donderdag 18 april 2013 01:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vind jij van niet dan?Ik vind dat woord echt een beetje griezelig klinken.
Ga slapenquote:Op donderdag 18 april 2013 01:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hier zitten m'n andere vriendjes
En Tchock omdat die me stalkt.
Als iemand dichtbij komt moet je je ook open kunnen stellen, anders werkt het nietquote:Op donderdag 18 april 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iemand niet dichtbij durven laten is bindingsangst.
Dat je een binnenvetter bent is meer dat je je gevoelens enzo niet snel deelt met andere
Dat is in de meeste gevallen wel prettig jaquote:Op donderdag 18 april 2013 01:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als iemand dichtbij komt moet je je ook open kunnen stellen, anders werkt het niet
wiequote:
Ik ben niet oudquote:
quote:
Nee zij zijn raar :S :S;s;squote:Op donderdag 18 april 2013 01:27 schreef Ezell het volgende:
Ik deel mijn vriezer met vier huisgenoten en ik ben altijd de enige die ijs heeft. Voelt raar.
Wat hebben zij in de vriezer liggen dan?quote:Op donderdag 18 april 2013 01:27 schreef Ezell het volgende:
Ik deel mijn vriezer met vier huisgenoten en ik ben altijd de enige die ijs heeft. Voelt raar.
Nee johquote:Op donderdag 18 april 2013 01:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar in de winter ijs eten is ook raar.
Mer kerst eet je toch ijs?quote:Op donderdag 18 april 2013 01:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik eet heel het jaar door ijsquote:Op donderdag 18 april 2013 01:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dozen met groente, ingevroren maaltijden, brood en dat soort shit. Als ik wat in de vriezer heb liggen, dan is het ijs. En heel soms ook een pizza.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat hebben zij in de vriezer liggen dan?
HAHAAHHA grappugquote:Op donderdag 18 april 2013 01:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
43 april XD
ik kan nooit, want nooit geld
Je eet nooit brood?quote:Op donderdag 18 april 2013 01:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dozen met groente, ingevroren maaltijden, brood en dat soort shit. Als ik wat in de vriezer heb liggen, dan is het ijs. En heel soms ook een pizza.
Naar Zuid-Limburgquote:
Oke vooruit danquote:
Vers broodquote:
Grappigquote:Op donderdag 18 april 2013 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naar Zuid-Limburgben je de hele week bezig
Team Utregquote:Op donderdag 18 april 2013 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naar Zuid-Limburgben je de hele week bezig
quote:
Brood in de winkel kopenquote:Op donderdag 18 april 2013 01:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Denken dat het brood uit de winkel vers is
Denken dat het brood bij de bakker vers isquote:Op donderdag 18 april 2013 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Brood in de winkel kopen___
Bij de bakker natuurlijk
Hahahquote:Op donderdag 18 april 2013 01:32 schreef jordyqwerty het volgende:
UtrechtIk zou me de ogen uit mijn kop schamen als ik in zo'n sfeerloze pauperstad zou wonen
Jij bent niet meer welkom.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:32 schreef jordyqwerty het volgende:
UtrechtIk zou me de ogen uit mijn kop schamen als ik in zo'n sfeerloze pauperstad zou wonen
je typte lelijkste verkeerdquote:Op donderdag 18 april 2013 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hahahjij hebt duidelijk slaaptekort. Utrecht is van de meest sfeervolle steden van Nederland
Oke. wat is er lelijk aan Utrecht?quote:
Stationquote:
Ja ik ben geen slaafquote:
Nee ik wil wel paar voorbeelden horen eigenlijkquote:
Alsof ik vrijwilliger he-le-maal naar het zuiden zou gaan.quote:
Ze het stationsgebied helemaal aan het verbouwen nu.quote:
Mwah. Welk station is wel mooi. Arnhem station is ook fucking lelijkquote:
Ik heb bijna alles op de spaar gezetquote:Op donderdag 18 april 2013 01:33 schreef supersof het volgende:
morgen lekker fietsen![]()
en shoppen van mijn loon
Dan heb je pechquote:Op donderdag 18 april 2013 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik wil wel paar voorbeelden horen eigenlijk
Luikquote:Op donderdag 18 april 2013 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. Welk station is wel mooi. Arnhem station is ook fucking lelijk
Mening vormen zonder argumentatiequote:
Ja I knowquote:Op donderdag 18 april 2013 01:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alsof ik vrijwilliger he-le-maal naar het zuiden zou gaan.
[..]
Ze het stationsgebied helemaal aan het verbouwen nu.
Maar dat van Arnhem wordt wel heel mooi imoquote:Op donderdag 18 april 2013 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. Welk station is wel mooi. Arnhem station is ook fucking lelijk
Zegt Fok 'vooroordeel' itquote:Op donderdag 18 april 2013 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mening vormen zonder argumentatie__ Zit je op de sociale werkplaats ofzo?
Ik MOET wat aankopen doenquote:Op donderdag 18 april 2013 01:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb bijna alles op de spaar gezet
Ben meteen weer arm
Alsof ik jou zou willen meetenquote:Op donderdag 18 april 2013 01:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alsof ik vrijwilliger he-le-maal naar het zuiden zou gaan.
[..]
Ze het stationsgebied helemaal aan het verbouwen nu.
Dat hoop ik wel jaquote:Op donderdag 18 april 2013 01:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar dat van Arnhem wordt wel heel mooi imo
Kijk eens naar me`n PIquote:
Ja ergens in mei kom ik wel. Heb nu geen tijdquote:
Waarom zo vaak?quote:Op donderdag 18 april 2013 01:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja I knowwas er een paar maanden elke dag
Het zal nog heel lang een bouwput blijvenquote:Op donderdag 18 april 2013 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel jaLaatste keer toen ik er was was het echt een bouwput
het station in Heerlen wil je savonds ook echt niet rondlopen trouwens
you know you want itquote:Op donderdag 18 april 2013 01:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Alsof ik jou zou willen meeten
Dan heb ik examensquote:Op donderdag 18 april 2013 01:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ergens in mei kom ik wel. Heb nu geen tijden bijna vakantie enzo.
Ik woon er niet schat.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Helpt dat te pijn te verzachten om in zo'n lelijke babyboomerstad te wonen?
http://www.arnhemcentraal.nuquote:Op donderdag 18 april 2013 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel jaLaatste keer toen ik er was was het echt een bouwput
het station in Heerlen wil je savonds ook echt niet rondlopen trouwens
Jaquote:
Ik studeerde erquote:Op donderdag 18 april 2013 01:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom zo vaak?
Trouwens, weet je toevallig dat ze met de winter zo'n hijskraan met lichtjes hadden versierd?
Ohja, jij bent iemand die claimt dat ie in Utrecht stad woont en er dan 20 km naast woontquote:
oke dan nietquote:
Utrecht is naar mijn weten ook nog gewoon een provincie hoorquote:Op donderdag 18 april 2013 01:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ohja, jij bent iemand die claimt dat ie in Utrecht stad woont en er dan 20 km naast woont__!!!
O zo. Ik wilde zeggen dat die lichtjes er nog steeds hangen. Niet erg op zich, maar ik erger mij er altijd aan als ik 's avonds uit m'n raam kijk.quote:
quote:
Ik zie je over 10 minuten.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Utrecht is naar mijn weten ook nog gewoon een provincie hoor__en 10 minuutjes met de trein
Aah leuk tochquote:Op donderdag 18 april 2013 01:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
O zo. Ik wilde zeggen dat die lichtjes er nog steeds hangen. Niet erg op zich, maar ik erger mij er altijd aan als ik 's avonds uit m'n raam kijk.
Je weet dat ik gelijk hebquote:Op donderdag 18 april 2013 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Utrecht is naar mijn weten ook nog gewoon een provincie hoor__en 10 minuutjes met de trein
Ik heb trouwens ook nooit geclaimd dat ik in Utrecht-stad woondequote:
We? slapen jullie samen ofzo? ;squote:Op donderdag 18 april 2013 01:40 schreef supersof het volgende:
jordy, we zouden om 12 uur gaan slapen
Nee ik huilquote:Op donderdag 18 april 2013 01:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
moet ik nu weer huilen pleaaaaaase?
Ik haat heel FOK! godverdommes kutforum.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:40 schreef supersof het volgende:
jordy, we zouden om 12 uur gaan slapen
Huilen danquote:Op donderdag 18 april 2013 01:41 schreef jordyqwerty het volgende:
\
[..]
Ik haat heel FOK! godverdommes kutforum.
Sinds FOK! is mijn leven ontregeld en slaap ik nauwelijks meer
SUuuuuuuuuuurequote:Op donderdag 18 april 2013 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb trouwens ook nooit geclaimd dat ik in Utrecht-stad woondeWel in Utrecht ja
Ga slapen dan.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:41 schreef jordyqwerty het volgende:
\
[..]
Ik haat heel FOK! godverdommes kutforum.
Sinds FOK! is mijn leven ontregeld en slaap ik nauwelijks meer
jaquote:
Op Sof of op jou?quote:
Leuk gezicht welquote:Op donderdag 18 april 2013 01:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah.![]()
[ afbeelding ]
Iemand, haal ze weg.
Iemand heeft echt iets in jouw drinken gegooid vanavondquote:
In de winter wel, ja.quote:
Uit mijn foboquote:
Ik wilde net zeggen dat het op een kruis lijktquote:Op donderdag 18 april 2013 01:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
In de winter wel, ja.Als je heel raar gaat kijken, dan kan je net zo goed Jezus op zijn kruis zien hangen.
GMTAquote:Op donderdag 18 april 2013 01:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat het op een kruis lijkt
Dat blijkt maar weerquote:
Trustenquote:
quote:
Moiquote:
siquote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 01:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
oui
[..]
alleen als je mij een bagel geeft
quote:Op donderdag 18 april 2013 02:14 schreef Fok-it het volgende:
Bah het lijkt net alsof ik naar 2 seksende bejaarden loop te kijken
quote:Op donderdag 18 april 2013 02:14 schreef Fok-it het volgende:
Bah het lijkt net alsof ik naar 2 seksende bejaarden loop te kijken
quote:
quote:
Ga NeuK0n danggquote:
O, ik snap 'em. Was overigens niet echt duidelijk voor mij. Moest even je fobo raadplegen.quote:
Ja, zo. Eerst ff stoned snitzeltje bakken.quote:
Moira: Ja, dat was het jaar van mijn eindexamenquote:Op donderdag 18 april 2013 02:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, ik snap 'em. Was overigens niet echt duidelijk voor mij. Moest even je fobo raadplegen.
Is Moiramoira van EXA '11 of zo? Die naam komt mij heel bekend voor.
bah. Daar wilde ik nou net vanafquote:Op donderdag 18 april 2013 02:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ga jij nou maar weer aan bejaarden denken, jij melige jongen.
Een schnitzeltje bakken om half 3?quote:Op donderdag 18 april 2013 02:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, zo. Eerst ff stoned snitzeltje bakken.
[..]
Moira: Ja, dat was het jaar van mijn eindexamenWelke topics postte jij vooral dan? *gaat terugzoeken*
Nee, niet opzoeken.quote:Op donderdag 18 april 2013 02:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moira: Ja, dat was het jaar van mijn eindexamenWelke topics postte jij vooral dan? *gaat terugzoeken*
vies ventjequote:
Huh, maar daar postte ik volgens mij bijna nooitquote:Op donderdag 18 april 2013 02:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, niet opzoeken.Ik zat in EXA sc.
[..]
vies ventje
Omdat jullie je met elkaar moeten bemoeien en het koppeltje uit moeten hangenquote:
Geen idee, maar ik heb je naam toen blijkbaar ergens gezien en onthouden.quote:Op donderdag 18 april 2013 02:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Huh, maar daar postte ik volgens mij bijna nooitOf wel?
Huh?quote:Op donderdag 18 april 2013 02:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat jullie je met elkaar moeten bemoeien en het koppeltje uit moeten hangen
Tofquote:Op donderdag 18 april 2013 02:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb je naam toen blijkbaar ergens gezien en onthouden.
Heb schijt aan negeerders, jullie hebben elkaarquote:
Oh, waarheidquote:Op donderdag 18 april 2013 02:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb schijt aan negeerders, jullie hebben elkaar
Munchies, ze zijn gaandequote:Op donderdag 18 april 2013 02:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh, waarheid
Wij gaan ff snitzeltje bakken, met gekruide krieltjes en rode bietjesOh en appemoes.
Waar je zin in hebtquote:Op donderdag 18 april 2013 02:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh, waarheid
Wij gaan ff snitzeltje bakken, met gekruide krieltjes en rode bietjesOh en appemoes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |