Waarheenquote:Op donderdag 18 april 2013 14:22 schreef Xeor het volgende:
Ik denk dat ik mijn vakantie gevonden heb voor dit jaar
ik denk dat ik de mijne kan vergeten voor dit jaarquote:Op donderdag 18 april 2013 14:22 schreef Xeor het volgende:
quote:Op donderdag 18 april 2013 14:22 schreef Xeor het volgende:
quote:Op donderdag 18 april 2013 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat ik de mijne kan vergeten voor dit jaar
[..]
dankjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Taiwan verhaalquote:
welk verhaal?quote:Op donderdag 18 april 2013 14:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Taiwan verhaal![]()
Sowieso moet vriend hard sparen en ik ga altijd met vriend
En als ik even op 'bezoek' wil moet ik ook hard aan het sparen..
quote:
das ook niet echt om de hoek neequote:Op donderdag 18 april 2013 14:30 schreef essnhills het volgende:
[..]Blijkbaar was je er toen niet dat ik dat hier vertelde
Vriend gaat van september t/m januari/februari in Taiwan studeren..
quote:Op donderdag 18 april 2013 14:32 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik ga een treinkaartje kopen voor Europe en 3-4 weken door europa reizen "Mini Backpack"
[..]
Neequote:
bij mij is het gewoon gebrek aan geld en vriendenquote:
Kaartje kopen bij http://www.interrail.eu/ en dan 3-4 weken er alleen op uit door Europa, lijkt me echt een toffe ervaring.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:33 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wij hadden van de zomer een global pas voor 21 dagenHartstikke leuk
![]()
![]()
Ja dat kan ook hè?quote:Op donderdag 18 april 2013 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij mij is het gewoon gebrek aan geld en vrienden
Zekersquote:Op donderdag 18 april 2013 14:39 schreef Xeor het volgende:
[..]
Kaartje kopen bij http://www.interrail.eu/ en dan 3-4 weken er alleen op uit door Europa, lijkt me echt een toffe ervaring.
Volgens mij maak en kom je ook de meest te gekke dingen tegen dan
nja, tis niet zo dat ik er geen geld voor heb, maar dat geld wil ik liever aan andere dingen uitgeven.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat kan ook hè?
Ik ga misschien nog een stedentripje doen met 2 vriendinnen, van een dag of 3 ofzo, maar daar moeten we nog even goed over nadenken, ook ivm geld
Wel een klein beetje plannen waar ik eventueel zou kunnen slapen maar verder geen planning nee.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zekers![]()
Ga je van te voren een planning maken of ga je gewoon op reis met een idee van 'ik zie wel' ?
Wij hadden wel van te voren de hostels enzo geboektquote:Op donderdag 18 april 2013 14:46 schreef Xeor het volgende:
[..]
Wel een klein beetje plannen waar ik eventueel zou kunnen slapen maar verder geen planning nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |