goedemiddag tijgertjequote:
Beerquote:
Koelkastquote:
geen idee.quote:
Bij jou is het nog een tijdje ochtend jaquote:
Alleen mobiel mag niet of zo.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee.
lijkt me sowieso wel fijn, een touchscreen in het stuur.
alleen zo vervelend als die in je gezicht klapt als de airbag ploft
Ja preciesquote:Op donderdag 18 april 2013 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij jou is het nog een tijdje ochtend ja![]()
![]()
Waait bij jullie ook bijna het gebouw omver?
Nou ik zit hier tegen de muur aan en ik voel het gewoon bewegen hoor als er weer een windvlaag komtquote:Op donderdag 18 april 2013 12:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja precies
Nee, het waait hier wel maar geen storm ofzo
Dat klinkt niet zo bestquote:Op donderdag 18 april 2013 12:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou ik zit hier tegen de muur aan en ik voel het gewoon bewegen hoor als er weer een windvlaag komt
Zit jij in een tuinhuis ofzoquote:Op donderdag 18 april 2013 12:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou ik zit hier tegen de muur aan en ik voel het gewoon bewegen hoor als er weer een windvlaag komt
Nee in een flatgebouwquote:
Werksequote:
Naja misschien is het hier ook net weer wat erger hoorquote:Op donderdag 18 april 2013 12:14 schreef Xeor het volgende:
[..]
haha oke, zit op mijn werk en heb er geen last van..
Dat zal het zijn Essquote:Op donderdag 18 april 2013 12:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja misschien is het hier ook net weer wat erger hoorEr zit hier tegenover een vrij groot en hoog flatgebouw, en dan krijg je van die mooie rukwinden eromheen die best wel heftig kunnen zijn..
Dus misschien si dat het
Ja, ik ben blij dat ik gister m'n eerste rondje ben gaan hardlopen en niet vandaagquote:Op donderdag 18 april 2013 12:16 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dat zal het zijn Ess![]()
Maar het waait behoorlijk inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |