hoeveelste les is het?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:10 schreef Ceviche het volgende:
Hoi
Zo rijles dus ben ook meteen weer weg wss
Woohoo doet het hier ook.. stacaravan heeft er een beetje moeite mee recht te blijven staan..quote:
Het waait hier ook wel maar niet zo hardquote:Op donderdag 18 april 2013 11:19 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Woohoo doet het hier ook.. stacaravan heeft er een beetje moeite mee recht te blijven staan..
hier binnen helemaal nietquote:Op donderdag 18 april 2013 11:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het waait hier ook wel maar niet zo hard
Nee, hier binnen ook niet gelukkigquote:
misschien als ik een raam open zet..quote:
Goed dat je het zegt ik moet die kaart meenemen (bijna vergeten)quote:Op donderdag 18 april 2013 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoeveelste les is het?
hai ceviche
Stenen eronder!quote:Op donderdag 18 april 2013 11:19 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Woohoo doet het hier ook.. stacaravan heeft er een beetje moeite mee recht te blijven staan..
Gaat dat lukken?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:27 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt ik moet die kaart meenemen (bijna vergeten)
De 20e ofzo? Ik leer vandaag achteruit inparkeren
zitten eronder.. Het ding heeft een beetje last van bewegende muren e.d.quote:
fileparkeren of dwars op de weg?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:27 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt ik moet die kaart meenemen (bijna vergeten)
De 20e ofzo? Ik leer vandaag achteruit inparkeren
De les begint om 12 uurquote:Op donderdag 18 april 2013 11:47 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ceviche zit in de auto of zo nu?
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:47 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ceviche zit in de auto of zo nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |