Geniaal toch, ik kan ook wel met iemand gaan maar het probleem is dat die persoon dan een blok aan je been kan zijn.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij hadden wel van te voren de hostels enzo geboektMaar dat was meer omdat we als stelletje wel graag met z'n 2en een kamer wilden, en niet hij in een kamer met mannen, en ik in een kamer met vrouwen..
En zo werden we ook 'gedwongen' weer de volgende stad te ontdekken
Ook al is het nog zo leuk waar we waren
![]()
wat is dat?quote:Op donderdag 18 april 2013 14:57 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Kent er hier iemand, iemand die holle bolle big heeft (gekocht) ?
en dat gebruik je als drinkspel zoals stef stuntpiloot?quote:Op donderdag 18 april 2013 14:59 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Koop je iets voor iemand, gaat die big stuk na een maand. Nu verwachten ze dat je even de bon opstuurt.![]()
Het zal met gewoon vrienden inderdaad anders zijnquote:Op donderdag 18 april 2013 14:57 schreef Xeor het volgende:
[..]
Geniaal toch, ik kan ook wel met iemand gaan maar het probleem is dat die persoon dan een blok aan je been kan zijn.
Ik wil naar punt B en die ander naar punt A
Dit bedoel ik Ess, volgens mij maak je echt de meeste (TE) gekke dingen mee. Heel anders als een saaie zon,zee,strand vakantiequote:Op donderdag 18 april 2013 15:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het zal met gewoon vrienden inderdaad anders zijnMaar ik heb me in ieder geval prima vermaakt en we hebben echt een heel erg leuke vakantie gehad
![]()
![]()
![]()
In goedkope tentjes gegeten, in Kopenhagen zijn we in een tentje belandt waar eigenlijk alleen locals kwamen en die zat stampvol. Er was nog 1 vierpersoons tafeltje over, en wij stonden daar, en nog een Noors stel van ergens in de 60. Toen zijn we met z'n vieren daar gaan zitten en dat was echt heel gezelligEn in Wenen zaten we ergens een ijsje te eten in het zonnetje, kwam er ineens een demonstratie op gang op dat pleintje, hartstikke leuk met die mensen gepraat daar
Ja dat dus idd!quote:Op donderdag 18 april 2013 15:04 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dit bedoel ik Ess, volgens mij maak je echt de meeste (TE) gekke dingen mee. Heel anders als een saaie zon,zee,strand vakantie
Nee, het spel is van een zusjequote:Op donderdag 18 april 2013 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dat gebruik je als drinkspel zoals stef stuntpiloot?
Lekkerquote:Op donderdag 18 april 2013 15:13 schreef essnhills het volgende:
Zo, de nodige calorieën naar binnen gewerkt in de vorm van cracottes met pindakaas
Maar de pindakaas welquote:Op donderdag 18 april 2013 15:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker
Maar cracottes zijn nauwelijks calorieën natuurlijk
ik heb net de nodige calorieën weer weggewerktquote:Op donderdag 18 april 2013 15:13 schreef essnhills het volgende:
Zo, de nodige calorieën naar binnen gewerkt in de vorm van cracottes met pindakaas
stuartquote:
iddquote:
Even op het potje gekeken: 624 kcal per 100 gramquote:
Dat heb ik gisteravond gedaanquote:Op donderdag 18 april 2013 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb net de nodige calorieën weer weggewerkt
pinda's zijn heel vetquote:
Dat is wel veel. Maar goed, je eet natuurlijk geen 100 gram en ook nog geen 50 waarschijnlijkquote:Op donderdag 18 april 2013 15:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Even op het potje gekeken: 624 kcal per 100 gram
ik nietquote:
Dat klinkt echt heel vet.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:32 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik ga een treinkaartje kopen voor Europe en 3-4 weken door europa reizen "Mini Backpack"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |