abonnement Unibet Coolblue
pi_126008144
Mannen vraagje, sinds 1 April staan de youtube inkomsten niet direct in je adsense account.
Je ziet de clicks en cpc maar geen bedragen, daarvoor moet je naar Youtube analytics. ok duidelijk.
Echter hoe wordt er nou gestort op mijn rekening, het is inmiddels 3 mei en het openstaande bedrag op Google adsense veranderd niet van afgelopen maand?

Moet ik mijn betaal gegevens bij youtube gaan ingeven wellicht?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2013 00:50:49 ]
  vrijdag 3 mei 2013 @ 08:25:57 #252
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_126011049
Je moet blijkbaar wachten en dan komt het er vanzelf bij.... ik vind het ook te lang duren.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 12:21:58 #253
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_126017031
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 20:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Is niet erg, wordt alleen CDATA toegevoegd door sommige scripts voor XHTML/XML. Doet verder niets bijzonders dus kan me niet voorstellen dat Google dat een probleem vindt.
Bedankt voor de reactie, om het zekere voor het onzekere te nemen wacht ik nog even af of zoek ik een andere oplossing.

Hebben jullie trouwens al een klein nieuwtje in het Adsense-dashboard gezien?

Advertenties toestaan en blokkeren -> Advertenties (centrum voor advertentiebeoordeling) ->

Hier staat nu midden onderaan een balkje met x% van de vertoningen. Dit was er eerder niet en misschien handig om te zien welke banners veel vertoond worden, ik heb in ieder geval wat van Zalando en C&A weg gedaan want met minstens 90% aan mannelijke bezoekers verwacht ik daar weinig klikjes op. Resultaat is voorlopig dat de laatste dagen de CTR ongeveer 20% hoger ligt dan normaal.
pi_126018483
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:21 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Bedankt voor de reactie, om het zekere voor het onzekere te nemen wacht ik nog even af of zoek ik een andere oplossing.

Hebben jullie trouwens al een klein nieuwtje in het Adsense-dashboard gezien?

Advertenties toestaan en blokkeren -> Advertenties (centrum voor advertentiebeoordeling) ->

Hier staat nu midden onderaan een balkje met x% van de vertoningen. Dit was er eerder niet en misschien handig om te zien welke banners veel vertoond worden, ik heb in ieder geval wat van Zalando en C&A weg gedaan want met minstens 90% aan mannelijke bezoekers verwacht ik daar weinig klikjes op. Resultaat is voorlopig dat de laatste dagen de CTR ongeveer 20% hoger ligt dan normaal.
Was me niet opgevallen, ga ik ook eens naar kijken.

De enige keer dat ik zelf op een banner heb geklikt was trouwens van Zalando ofzo, was toen op zoek naar nieuwe schoenen :P
pi_126018919
Enig persoon hier ervaring met .info extensie en het ranken ervan?
Heb wat keywords met 10-15k lokaal exact maar weet niet zeker of de extensie wel interessant is :@
pi_126019043
Extensie is wel te doen.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 13:23:54 #257
340341 Blester
Membre très utile
pi_126019356
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 13:14 schreef Pr0blame het volgende:
Enig persoon hier ervaring met .info extensie en het ranken ervan?
Heb wat keywords met 10-15k lokaal exact maar weet niet zeker of de extensie wel interessant is :@
Zoals de extensie het zegt '.info', betreft het een informatieve website dan is het een prima extensie. Verder werk ik zelf vrij weinig met .info (al heb ik wel enkele website's gehad met deze extensie) maar ik zie regelmatig leuke .info website's op mooie posities op de eerste pagina. Op nummer 1 heb ik ze echter zelden tot nooit gezien. Wederom een extensie met de slogan 'met genoeg werk komen de posities wel'.
~ Love comes unseen; we only see it go
  vrijdag 3 mei 2013 @ 13:27:02 #258
340341 Blester
Membre très utile
pi_126019484
Ik heb me net trouwens een mail binnen gekregen via een contactformulier op m'n website _O-

Vergelijk de website met een hypotheek website (dit is het niet) en dat iemand via het contactformulier zijn hele financiële situatie kenbaar maakt (met inkomsten cijfers e.d e.d) een bericht van enkele honderden woorden (tevens bomvol met spelfouten) en dan uiteindelijk met de vraag komt of hij hiermee een hypotheek af kan sluiten :')

(Het betreft geen website in hypotheken, maar de situatie is ongeveer hetzelfde)
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126020465
http://vlaggen.jdmedia.nl was vroeger van mij (heel jdmedia.nl trouwens) en toen kreeg ik altijd mailtjes van mensen die graag 3 nederlandse vlaggen wilden in maten en al. Of andere buitenlandse vlaggen, of mailtjes of we kleine vlaggetjes wilden doneren aan een kinderklas, iemand met het syndroom van down of iemand die ziek was, etc.

Ik had helemaal niets met vlaggen, niet 1 vlag in huis :P

Het mooiste was nog een telefoontje van RTV Drenthe voor een interview, want ik wist blijkbaar alles van vlaggen :')
  vrijdag 3 mei 2013 @ 14:11:03 #260
340341 Blester
Membre très utile
pi_126021131
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 13:52 schreef JDx het volgende:
http://vlaggen.jdmedia.nl was vroeger van mij (heel jdmedia.nl trouwens) en toen kreeg ik altijd mailtjes van mensen die graag 3 nederlandse vlaggen wilden in maten en al. Of andere buitenlandse vlaggen, of mailtjes of we kleine vlaggetjes wilden doneren aan een kinderklas, iemand met het syndroom van down of iemand die ziek was, etc.

Ik had helemaal niets met vlaggen, niet 1 vlag in huis :P

Het mooiste was nog een telefoontje van RTV Drenthe voor een interview, want ik wist blijkbaar alles van vlaggen :')
Ach, ik vind het wel leuk om wat van de bezoekers te horen. Je ziet in de statistieken dat er bezoekers zijn maar je hoort er vrijwel nooit wat van. Alleen dit sloeg toch wel alles :D De hele financiële situatie inclusief adres, naam e.d. stonden erin :')
~ Love comes unseen; we only see it go
  vrijdag 3 mei 2013 @ 15:16:34 #261
131603 Afwazig
Serious business
pi_126023604
Ik had ooit een website over een bepaald type hekwerk. Kreeg wekelijks mailtjes van gemeentes en andere bedrijven om een offerte aan te vragen. Gemeente Steenwijkerland wilde dan zoveel meter hekwerk van die hoogte etc. Was altijd wel grappig :').
pi_126024083
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 14:11 schreef Blester het volgende:

[..]

Ach, ik vind het wel leuk om wat van de bezoekers te horen. Je ziet in de statistieken dat er bezoekers zijn maar je hoort er vrijwel nooit wat van. Alleen dit sloeg toch wel alles :D De hele financiële situatie inclusief adres, naam e.d. stonden erin :')
ik heb ook zon soort website, maar daar heb ik een stel een vraag knop op staan, krijgen ze gratis algemeen advies, en hun vragen verwerk ik weer tot content pages.. Nou echt tot sofi nummers aan toe ontvang ik echt te bizar
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_126026742
Als er vandaag niks mis is met AdSense ben ik fucked, 11 kliks, zit normaal op 60 rond deze tijd :')
  vrijdag 3 mei 2013 @ 17:27:09 #264
300360 Hinder
Go home
pi_126028730
Hoop toch wel dat de YouTube-inkomsten nog bij het totaal wordt berekend, anders zit ik nét onder de betalingsdrempel :P.
Get stoned
pi_126028758
Ik krijg ook vaak mailtjes met vragen, maar als dat representatief moet zijn voor heel NL word ik toch erg verdrietig.
Facts don't care about your feelings
pi_126028825
Op mn foodblog al een paar keer via het contactformulier reserveringsverzoeken gekregen.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:05:32 #267
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_126060386
Sinds gister eindelijk eindelijk ruim 5000 bezoekers op een site van me per maand (gezien over de afgelopen 30 dagen). Dat gaan er nog wel meer worden, al verwacht ik niet veel meer.
Toch netjes, aangezien dit 3 maanden terug nog ongeveer 1000-1200 bezoekers was voor wat serieuze aanpassingen. Ik betwijfel of er veel meer bij zal komen, in deze niche valt niet zoveel te winnen qua bezoekers. Toch is het ook wel leuk om een site te hebben waar je bijv. 100k bezoekers per maand kan krijgen, maar dan moet je denk ik echt algemenere onderwerpen hebben met een doelgroep van bijv. 15-70 jaar ofzo. En daar bestaan er al teveel van. :+
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:46:14 #268
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_126061936
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:21 schreef WebBeestje het volgende:

[..]
Hebben jullie trouwens al een klein nieuwtje in het Adsense-dashboard gezien?
Advertenties toestaan en blokkeren -> Advertenties (centrum voor advertentiebeoordeling) ->

Hier staat nu midden onderaan een balkje met x% van de vertoningen. Dit was er eerder niet en misschien handig om te zien welke banners veel vertoond worden
Ik heb dit nog helemaal niet gebruikt, maar heb net wel wat advertenties geblokkeerd. Even zien hoe lang dat gaat duren. Er komt redelijk wat troep voorbij, ook als ik zonder cookies ga surfen. Hoop dat dit een betere CTR zal opleveren.
pi_126061940
Ach, mijn hoofdsite heeft ook bijna 100k bezoekers per maand, iets minder de laatste tijd. Je moet er nog een paar van hebben wil je genoeg geld mee verdienen :P
Facts don't care about your feelings
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:47:20 #270
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_126061968
Oh maar ik wil er niet van rentenieren, een plofkraak geeft sneller geld.
Maar meer bezoekers betekend wel hogere inkomsten. Al doe ik het in eerste instantie echt voor mijn eigen plezier, want ik heb genoeg voordeeltjes door één van m'n sites. :)
  zaterdag 4 mei 2013 @ 18:25:57 #271
340341 Blester
Membre très utile
pi_126063367
Vandaag al mijn sites +- 2 uur down geweest door een storing, flink minder bezoekers en inkomsten :{
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126102215
Mijn interesse voor YouTube / Adsense is echt helemaal weg sinds m'n dagelijkse inkomsten niet meer real-time te zien zijn op de Google Adsense pagina.

Wat een enorme faal van Google om dit zo aan te passen.

Ik moet nu bij 4 kanalen inloggen, alles optellen en dan van Dollars naar Euro's omrekenen om te zien wat ik gisteren verdiend heb, niet vandaag, niet real time.

Heb sinds de aanpassing geen filmpje meer gemaakt, voel me niet meer betrokken, ben er klaar mee.
  zondag 5 mei 2013 @ 20:36:27 #273
340341 Blester
Membre très utile
pi_126104286
Zit met een nieuwe website nu stabiel op 100 bezoekers per dag, kan nog veel posities winnen dus ik wil richting de 200 bezoekers per dag gaan :)

Daarnaast vandaag ook een nieuw projectje helemaal uitgewerkt, morgen de laatste dingen doen en dan is die ook weer klaar. Is goed voor zo'n 150 bezoekers per dag denk ik, was ook niet veel werk net als bovenstaande.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_126108403
He blester, lekker hoor, projectjes afronden. Goed bezig. Dit soort sites maak ik ook graag. Geen enorme hoeveelheden bezoekers, maar wel steady 100 bezoekers en dat is toch goed voor een klein bedragje per maand, verder weinig omkijken naar.

Op deze manier maar ik zelf sites voor vrij kleine keywords. Weet dat ik van zo'n site nooit heel rijk zal worden maar het niche is zo klein dat er nooit grote spelers op die markt zullen komen. Als ik pagina 1 kom weet ik ook vrij zeker dat ik daar nog een hele tijd zal staan zonder veel tijd aan die site te besteden. Na een jaar of 3 is het bedrag toch lekker opgelopen en dat weekendje pennen ben ik dan al lang vergeten.
pi_126120583
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 19:55 schreef MaGNeT het volgende:
Mijn interesse voor YouTube / Adsense is echt helemaal weg sinds m'n dagelijkse inkomsten niet meer real-time te zien zijn op de Google Adsense pagina.

Wat een enorme faal van Google om dit zo aan te passen.

Ik moet nu bij 4 kanalen inloggen, alles optellen en dan van Dollars naar Euro's omrekenen om te zien wat ik gisteren verdiend heb, niet vandaag, niet real time.

Heb sinds de aanpassing geen filmpje meer gemaakt, voel me niet meer betrokken, ben er klaar mee.
Yeah right, jij verdiende toch altijd over de 1500 per maand? Dat ga je nu opgeven omdat google wat heeft veranderd?

Ik kijk hooguit 1 keer per week in mijn adsense. Ik zie het wel tegen het einde van de maand. Ik let meer op mijn sites.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')