Nee maar je buik wel.quote:
Ik zal het proberen te onthoudenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op woensdag 17 april 2013 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal het proberen te onthouden
Nierstenen waren te mainstream.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
Roep hem eens.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke... mijn taakbalk is ineens foetsie.
Echt wtf.
Ms heb je Windows 8.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke... mijn taakbalk is ineens foetsie.
Echt wtf.
quote:Op woensdag 17 april 2013 19:11 schreef VeerEli het volgende:
Vinden jullie van m'n selfmade maaltijd?
[ afbeelding ]
Ik weet dat het lijkt alsof ik mijn vriend er over heb laten komen, maar dat is gewoon gesmolten boursin.
Ja ja.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:11 schreef VeerEli het volgende:
Ik weet dat het lijkt alsof ik mijn vriend er over heb laten komen, maar dat is gewoon gesmolten boursin.
Ehm nee. Rijst is alleen lekker als het aan elkaar kleeft. En die chippies eropquote:
Ja, gesmolten boursin.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:11 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Als het echt super benauwd is dan kleeft soms mijn pieleke aan mijn balzak.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ehm nee. Rijst is alleen lekker als het aan elkaar kleeft.
Hahaha.quote:
Niceequote:Op woensdag 17 april 2013 19:11 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
watquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |