quote:
Luilak hang je jas op.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh Lord, moet je bami (oh Lord, would you buy me [a Mercedes Benz]).
quote:Op woensdag 17 april 2013 18:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Nu moet ik weer even zo'n youtubfilmpje opzoeken
Ik zat deze te beluisteren, maar sommige hoor ik er niet inquote:
Opeens Andrea Bocelli. Lol.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zat deze te beluisteren, maar sommige hoor ik er niet in![]()
Nee shrimpquote:Op woensdag 17 april 2013 18:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Holy Mackerel, Batman! Deze shit weer voor t eerst in een jaar, shit blijft delicious.
3 voor 99 cent #tisjeboiquote:Op woensdag 17 april 2013 18:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Holy Mackerel, Batman! Deze shit weer voor t eerst in een jaar, shit blijft delicious.
Met eendsmaak.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Die hebben ze bij mijn AH wel manquote:Op woensdag 17 april 2013 18:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kan THE ORIGINAL nergens meer vinden.
[ afbeelding ]
Gewoon naar die chinoe toko's. Belachelijk hoeveel soorten noodles zij hebbenquote:Op woensdag 17 april 2013 18:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kan THE ORIGINAL nergens meer vinden.
[ afbeelding ]
Deze shit at ik dood veel toen ik een jaar of 10 was. Zaten gewoon hele kaolo garnaaltjes in en maiskorrels en en en en en blubberblargh zo spang.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die hebben ze bij mijn AH wel man.
Die toko bij de Makro bijv, ziet er ongeveer zo uitquote:Op woensdag 17 april 2013 18:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon naar die chinoe toko's. Belachelijk hoeveel soorten noodles zij hebben
Dat bedoel ik, the fuck moet je dan pakken?quote:Op woensdag 17 april 2013 18:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die toko bij de Makro bijv, ziet er ongeveer zo uit.
[ afbeelding ]
Alles.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, the fuck moet je dan pakken?
Fuckin' everything natuurlijk.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, the fuck moet je dan pakken?
Dit zou mijn gedachte ook zijn.. volgens mij kost die shit geen reetquote:
je denkt mijn kast is zo groot?quote:Op woensdag 17 april 2013 18:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Fuckin' everything natuurlijk.
Paar cent per pakje.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit zou mijn gedachte ook zijn.. volgens mij kost die shit geen reet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |