Whehequote:
Ik zei toch dat je naar Marlon moest i.v.m. nieuwe eigenaar van SMquote:Spang Makandra was OK maar ook weer niet heel bijzonder.
Ziek, 9,87/10quote:
Ja!quote:Op woensdag 17 april 2013 18:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wist het![]()
Jong.. ik rij je van de weg af met je Daihatsu![]()
Welke kleur? Geel met roze?
Jij rijd alles van de weg. Piraat
Ik knorde..quote:
Zo klonk het toch ook?quote:Op woensdag 17 april 2013 18:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik knorde..![]()
Dat kan ook eigenlijk
Zo schattigquote:Op woensdag 17 april 2013 18:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo klonk het toch ook?![]()
![]()
MJAM! en dan doorslikken, PAM!
Haha dat stukje iddquote:
Hehe, ja.quote:
Ik vond het ook een beetje vreemd.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nu ik dit hoor weet ik eigenlijk niet hoe ik op bwell bwell kwam.
Weet je dat dit best wel apart neergepoot is ? Maar ik snap de strekking.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe, ja.Maar mijn broer had een fetisj voor hem dus hij pakte die altijd.
quote:
Het zal door die tong komen. Maar altijd weer die Yoshi.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je dat dit best wel apart neergepoot is ? Maar ik snap de strekking.
Ja, ik was allang blij dat ik het nu makkelijk gevonden had man.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
WheheLobi tok.
[..]
Ik zei toch dat je naar Marlon moest i.v.m. nieuwe eigenaar van SM.
[..]
Ziek, 9,87/10! Shit, ga meteen Drag-On ft. Swizz Beatz (toepasselijk
) opzetten
.
Sphinxen zijn tantoe lelijk.quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 18:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het zal door die tong komen. Maar altijd weer die Yoshi.
Dat doet me ineens denken aan een figuur hier die het ploppen van een flesje Grolsch als 'beegg!' vond klinken.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nu ik dit hoor weet ik eigenlijk niet hoe ik op bwell bwell kwam.
Mwa, middenmoot meer.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]_
Het is dan ook wel een leuk karakter.
Mja, ik versta dingen soms ook niet goed.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat doet me ineens denken aan een figuur hier die het ploppen van een flesje Grolsch als 'beegg!' vond klinken.
Wat is jouw favoriet ?quote:
Piemel in de bami, hak hak hak.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, ik versta dingen soms ook niet goed.
Dus mama appelsap praktijken komen wel dagelijks voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |