quote:
door de TT?quote:
Neem het eens een keer op dang,ik wil je horen drummenquote:
wat wil je dat ik drum dan?quote:Op woensdag 17 april 2013 15:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Neem het eens een keer op dang,ik wil je horen drummen
Maakt niet uitquote:
vast heel goed want zildjianquote:Op woensdag 17 april 2013 15:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze stokken
van Dave Grohl
En nu hoor ik je drums niet goed. Wel tofquote:
frietquote:Op woensdag 17 april 2013 15:22 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb zin in die slappe patat met veel zout
patatquote:
of gaat er na een minuut iets stevig uit de maat?quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 15:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ook jazeg tegen mn pa dat je dat zaterdag wil eten
ff luisteren hoorquote:Op woensdag 17 april 2013 15:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ligt het aan mij
[..]
of gaat er na een minuut iets stevig uit de maat?
Dit is je ouwe bandje dus?quote:
ohjaquote:Op woensdag 17 april 2013 15:24 schreef Taexon het volgende:
[..]moesten we geen burgerking van je ma
jaquote:
wijste?quote:Op woensdag 17 april 2013 15:25 schreef Etsu het volgende:
Ik ben de wijste en normaalste persoon hier en ik zeg dat het patat is. Dus het is patat.
quote:Op woensdag 17 april 2013 15:25 schreef Etsu het volgende:
Ik ben de wijste en normaalste persoon hier en ik zeg dat het patat is. Dus het is patat.
haal wat te eten en neem voor mij ook wat meequote:Op woensdag 17 april 2013 15:25 schreef Taexon het volgende:
Ik krijg nu honger door dit gesprek
Naja heb bijna altijd honger
ik hoor het niet?quote:Op woensdag 17 april 2013 15:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ligt het aan mij
[..]
of gaat er na een minuut iets stevig uit de maat?
Hmm wat moet ik halen danquote:Op woensdag 17 april 2013 15:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haal wat te eten en neem voor mij ook wat mee
waarom w'appen jullie niet?quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 15:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
waarom w'appen jullie niet?
Lijkt mij makkelijker namelijk
ik weet niet waar ik zin in hebquote:Op woensdag 17 april 2013 15:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja laat je me nou nog kiezen ook?
Zeg iets
Doen we ook maar 2 onderwerpen door elkaar ditdat en soms gaan we perongeluk over op FOk enzoquote:Op woensdag 17 april 2013 15:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
waarom w'appen jullie niet?
Lijkt mij makkelijker namelijk
quote:Op woensdag 17 april 2013 15:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
Doen we ook maar 2 onderwerpen door elkaar ditdat en soms gaan we perongeluk over op FOk enzo
wat is dat?quote:Op woensdag 17 april 2013 15:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar ik zeg frikadel en een kleine friet
en een patat XL voor fok-itquote:
doe niet zo flauwquote:
jij kan veel eten jaquote:
Maar geen patat xlquote:
ik neem kleine friet en soms kan ik zelfs dat niet eens opquote:Op woensdag 17 april 2013 15:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar geen patat xlIk neem altijd maar middel hoor
Klein maagjequote:Op woensdag 17 april 2013 15:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik neem kleine friet en soms kan ik zelfs dat niet eens op
lekker goedkoop enzow
JA WRIJF HET MAAR INquote:Op woensdag 17 april 2013 15:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klein maagjemaar inderdaad, ik kan best veel op
Ben ook 36 cm langer dan jij
Heuyquote:
Laaaat maar, mijn laptop speakers zijn echt te kutquote:
Ik mag op zn schouders zitten als ie naar pinkpop gaatquote:Op woensdag 17 april 2013 15:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je bent niet de enige die fokit ook kan gebruiken als uitkijkpost
quote:
haha vetquote:Op woensdag 17 april 2013 15:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik mag op zn schouders zitten als ie naar pinkpop gaat
Nou vet hoop ik niet, anders ga ik door me rugquote:
Ja maar toen ie dat zei klonk het lulligquote:
Beren gaan niet zo snel door hun rug hoorquote:Op woensdag 17 april 2013 15:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou vet hoop ik niet, anders ga ik door me rug
Is voor meisjes anders toch?quote:
Ik bedoelde het niet lullig hoorquote:Op woensdag 17 april 2013 15:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja maar toen ie dat zei klonk het lullig
quote:Op woensdag 17 april 2013 15:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Beren gaan niet zo snel door hun rug hoor
Dankje, hou ook van jouquote:Op woensdag 17 april 2013 15:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Beren gaan niet zo snel door hun rug hoor
quote:Op woensdag 17 april 2013 15:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is voor meisjes anders toch?
en leuk?quote:Op woensdag 17 april 2013 15:40 schreef arachide. het volgende:
Ik wil ook naar pinkpop
Maarja, been there done that
quote:Op woensdag 17 april 2013 15:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
was grapje toch, enkel liefde voor je
Lowlands wil ik ook een keer naar toequote:Op woensdag 17 april 2013 15:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
Heel leuk! Niet zo leuk als sziget en lowlands tho.
Overtuig je ouders en ga gelijk voor szigetquote:Op woensdag 17 april 2013 15:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Lowlands wil ik ook een keer naar toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2013 15:54:19 ]
quote:Op woensdag 17 april 2013 15:50 schreef Toto69 het volgende:
Feestboek:zelfde chick?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jezus waar ging zij op school man
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op woensdag 17 april 2013 15:50 schreef Toto69 het volgende:
Feestboek:Sorry, maar dit is ongeloofwaardig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Zelfde ja, uh, een school met spesjiaal onderwijsquote:Op woensdag 17 april 2013 15:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
zelfde chick?
jezus waar ging zij op school man
Print screen incoming.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is ongeloofwaardig.
naam etc verwijderen hequote:Op woensdag 17 april 2013 15:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zelfde ja, uh, een school met spesjiaal onderwijs
[..]
Print screen incoming.
Tuurlijkquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 15:53 schreef arachide. het volgende:
Kom mij allemaal bewonderen in de mac
er staat nog 'erwin' in die spoilerquote:Op woensdag 17 april 2013 15:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tuurlijk
Ik kan er om lachen maar ga natuurlijk geen namen/foto's neerzetten.
hier:quote:Op woensdag 17 april 2013 15:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is ongeloofwaardig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2013 15:54:37 ]
quote:Op woensdag 17 april 2013 15:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Haal ik hem ook uit mijn quotequote:Op woensdag 17 april 2013 15:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb hem weer weggehaald hoor, was vergeten 1 naam weg te halen, dus vandaarbewijs geleverd.
Thanksquote:Op woensdag 17 april 2013 15:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Haal ik hem ook uit mijn quote
omgquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 17:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat moet gevierd worden met energydrank
lekkahquote:Op woensdag 17 april 2013 17:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb ze ook gefixt bij de c1000
swag swag ik heb een chigacobulls snapback?quote:Op woensdag 17 april 2013 17:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik vind jou echt een naar figuur, hamerhaai is tenminste cool
He ik ook wij lijken echt veel op elkaarquote:Op woensdag 17 april 2013 17:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
swag swag ik heb een chigacobulls snapback?
Wollah moet ik je neerprikken ofzoquote:Op woensdag 17 april 2013 17:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
swag swag ik heb een chigacobulls snapback?
Ik wou gewoon een mug omkopen om wp te stekenquote:Op woensdag 17 april 2013 17:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Doodsverwensing richting alter ego, TR gemacht
oh wat ga je doenquote:Op woensdag 17 april 2013 17:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oke tof, ben er 21:00 uur
Je kat heet lana?quote:Op woensdag 17 april 2013 17:58 schreef promisionxexposed het volgende:
Lana geeft mij tenminste wel kopjes
mqar je blowt niet eensquote:Op woensdag 17 april 2013 17:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
blowen, niet voor niks nationale blowdag tog
Hamervisjequote:
Maar maar maarquote:Op woensdag 17 april 2013 17:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oke tof, ben er 21:00 uur
owja sorry OF ik ben zaterdag in de BK een kidsmenu etenquote:Op woensdag 17 april 2013 17:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Maar maar maar
Dan hebben we net onze burgerking kids menu op
quote:Op woensdag 17 april 2013 17:58 schreef promisionxexposed het volgende:
Lana geeft mij tenminste wel kopjes
En jij hoort niet te blowenquote:
waarom switch je steedsquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 18:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
bono mag niet meer mijn haar stampen
jolo inderdaadquote:Op woensdag 17 april 2013 18:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
hoezo niet?
iedereen zegt bendom en heb veel verziekt al dus waarom dit niet
Ga dan gewoon gelijk aan de lsd als je zoveel hebt verziektquote:Op woensdag 17 april 2013 18:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
hoezo niet?
iedereen zegt bendom en heb veel verziekt al dus waarom dit niet
het is mijn kat, je pakt al mijn dieren afquote:Op woensdag 17 april 2013 18:01 schreef Taexon het volgende:
[..]Omdat bono mij liefde geeft mag die geneens meer jouw haar stampen?
Wat is dit voor chantage
durf ik niet wil niet dood hoorquote:Op woensdag 17 april 2013 18:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ga dan gewoon gelijk aan de lsd als je zoveel hebt verziekt
PenisBaard?quote:Op woensdag 17 april 2013 18:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
Waar zijn die tijden met HH en PB en koude kroketten snuiven
wp plsquote:
Gwn crystal in je badkuip makenquote:Op woensdag 17 april 2013 18:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ga dan gewoon gelijk aan de lsd als je zoveel hebt verziekt
Ik pak ze niet af, ik kan er niets aan doen dat ze mij aardig vindenquote:Op woensdag 17 april 2013 18:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het is mijn kat, je pakt al mijn dieren af
quote:Op woensdag 17 april 2013 18:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik pak ze niet af, ik kan er niets aan doen dat ze mij aardig vinden
Nee wiet is inderdaad vele male beter go OFquote:Op woensdag 17 april 2013 18:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
durf ik niet wil niet dood hoor
Wp stahpquote:
wiet kan je geen overdosis van nemequote:Op woensdag 17 april 2013 18:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee wiet is inderdaad vele male beter go OF
quote:Op woensdag 17 april 2013 18:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wiet kan je geen overdosis van neme
quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 04:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hmm hier krijg ik spontaan honger van en zin om een lijntje pep door mijn neusgat weg te tikken
TC's met ragboer en dientjequote:
bohhquote:Op woensdag 17 april 2013 18:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Wij![]()
shit man
Binnenkort maar ragboer weer eens flink irriteren
volgend schooljaar misschienquote:Op woensdag 17 april 2013 18:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon een keertje naar Utrecht komen joh,
Tax kookt niet = klagenquote:Op woensdag 17 april 2013 18:18 schreef promisionxexposed het volgende:
Tax schilt aardappels deel 1,
Nu al een kaskraker
ga aardappelen schillenquote:Op woensdag 17 april 2013 18:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
Tax kookt niet = klagen
Tax doet poging tot koken = klagen
Tax zegt dan gaat de vrouw maar de keuken in = klagen
Tjatja thuglife
Hou van je![]()
Ja sorry klefditdat
Ligt het lekker, die steen?quote:Op woensdag 17 april 2013 18:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
tax en prom gaan bij elkaar eten is dit de begin van het liefde?
ik lig op bed hoorquote:Op woensdag 17 april 2013 18:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ligt het lekker, die steen?
Je loopt een beetje achterquote:Op woensdag 17 april 2013 18:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
tax en prom gaan bij elkaar eten is dit de begin van het liefde?
ja word ceker mooi dachquote:Op woensdag 17 april 2013 18:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
mooi 20ste heb 18euro voor jonkos met nog 20euro donatie zo rond 40euro voor jonkos word mooi dag
Ach gaat prima, heb niks te klagen denk ik zo.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja hoor kan haast niet beter, met jou dan?
Goedquote:
ja dikke patattenquote:Op woensdag 17 april 2013 19:00 schreef icareaboutmyself het volgende:
Gaan jullie patat bakken? Lekker
Mooi vooruitzicht dusquote:Op woensdag 17 april 2013 19:00 schreef Faux. het volgende:
[..]
GoedDe lente begint, de meivakantie komt eraan, alles gaat z'n gangetje. Hoe is het met jullie?
Arme jongenquote:Op woensdag 17 april 2013 19:07 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Ah verdomme ik ben echt jaloers
Jrry jaquote:Op woensdag 17 april 2013 19:10 schreef icareaboutmyself het volgende:
Haha er was hier toch een jongen die heel erg fan was van Pink?
Mijn nichtjes en zelfs een paar neven van me gaan vrijdag naar haar toe
zeg wholla sagbiquote:Op woensdag 17 april 2013 19:10 schreef icareaboutmyself het volgende:
Haha er was hier toch een jongen die heel erg fan was van Pink?
Mijn nichtjes en zelfs een paar neven van me gaan vrijdag naar haar toe
Oh dat zal ongetwijfeld wel, alhoewel ik niet zo'n fan van haar ben, maar dat is subjectiefquote:Op woensdag 17 april 2013 19:11 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Ah ok, maar Pink is nog best leuk hoor....
Hoezo dan, verschijnen er banners in het scherm die zomaar zijn muziek gaan afspelen?quote:Op woensdag 17 april 2013 19:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Oh dat zal ongetwijfeld wel, alhoewel ik niet zo'n fan van haar ben, maar dat is subjectief
Het is meer zo dat JRRY zijn muzieksmaak nogal opdringt
sherlock m eens op beyoncequote:Op woensdag 17 april 2013 19:13 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Hoezo dan, verschijnen er banners in het scherm die zomaar zijn muziek gaan afspelen?
Wow die post de laatste paar dagen wel erg veel met Beyonce. Ik vind dat eerlijk gezegd maar een nepnegerin, probeert wit te zijn, is blijkbaar niet trots dat ze (half)neger is (terwijl negerinnen veel leuker zijn!)quote:Op woensdag 17 april 2013 19:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
http://fok.nl/sherlock/?by=JRRY&about=beyonce¬intopic=0
Vooruit ik bespaar je de moeite om te vragen wat sherlock is
quote:
Je ziet nu alleen de posts waarin hij daadwerkelijk haar naam gebruiktquote:Op woensdag 17 april 2013 19:21 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Het is wel best veel jaMaar, echt overlast... Zijn maar een paar op een dag zie ik.
insinueren dat je mij niet kentquote:Op woensdag 17 april 2013 19:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, ik ben van de nachtploeg gore bitch.
Ik ken je wel en vind je maar infantiel.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
insinueren dat je mij niet kent
Ja en dan natuurlijk nog wat posts eromheen, ik snap hetquote:Op woensdag 17 april 2013 19:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je ziet nu alleen de posts waarin hij daadwerkelijk haar naam gebruikt
Neh.quote:
Wrmquote:Op woensdag 17 april 2013 19:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ken je wel en vind je maar infantiel.
Nja ik ben er niet meer zo vaak, maar na een tijdje gaat het je gewoon storenquote:Op woensdag 17 april 2013 19:23 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Ja en dan natuurlijk nog wat posts eromheen, ik snap het
Maar dan lees je er toch lekker overheen
Echt heel lelijk is ze nou ook weer niet
Ja dat snap ik wel jaquote:Op woensdag 17 april 2013 19:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nja ik ben er niet meer zo vaak, maar na een tijdje gaat het je gewoon storen
.... maar ik had het misquote:Op woensdag 17 april 2013 19:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik dacht dat je wel aardig was....
ja maar het ging wel over jerquote:Op woensdag 17 april 2013 19:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou over![]()
Ik geef mijn mening + onderbouwing over iets aan icareaboutmyself
dacht ik ookquote:Op woensdag 17 april 2013 19:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik dacht dat je wel aardig was....
Oh mag ik niet meer over hem praten?quote:Op woensdag 17 april 2013 19:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar het ging wel over jer
doet ie ook alleen maar omdat het grappig is hoe hun zich eraan storenquote:Op woensdag 17 april 2013 19:25 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel ja![]()
Als je nergens anders meer over kan praten...
Na 300 keer is de grap er echt wel vanafquote:Op woensdag 17 april 2013 19:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
doet ie ook alleen maar omdat het grappig is hoe hun zich eraan storen
ik zeg toch dat het voor hem leuk isquote:Op woensdag 17 april 2013 19:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Na 300 keer is de grap er echt wel vanaf![]()
en ik sta niet alleen wanneer ik dat zeg
Die valt nog wel te negerenquote:Op woensdag 17 april 2013 19:27 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Jou zin klopd eg van geen kante
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |