quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Alleen webcamfoto - is dat goed?Ik heb trouwens hooikoorts, dus vandaar mijn rode oog. En het gekke is dat-ie op de close-up heel slordig aangebracht lijkt, terwijl hij juist superstrak zat
.
Ik zie alleen maar ROZESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
DOL OP ROZE,quote:
Hoe bevallen die van Lime Crimequote:Op woensdag 19 juni 2013 19:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
DOL OP ROZE,.
Ik draag ook maar 2 kleuren lippenstift altijd. Of rood (Ruby Woo, Russian Red & twee van Lime Crime) of roze (Cremesheen naughty saute en deze dus)..
Ik wil het aantal verschillende tinten van beide kleuren nog flink uitbreiden,.
Nou, de Velvetines bevallen onwijs goed. Gebruik die ook vaak als 'onderlipstick' i.p.v. potlood.quote:
Ik gebruik zoals altijd mn BB cream ja, maar het zit als een gewone dagcreme. Misschien dat het iets meer vervaagt dan een dag met minder zweten, maar achquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:17 schreef Cheerful het volgende:
Gebruiken jullie met dit warme weer gezichtsmake-up? Ik gebruik nu geen foundation, ik heb het idee dat ik het er binnen een uur afzweet. Ik doe dus alleen een beetje poeder op, en als het nodig is concealer. Hoe is BB cream met zulke temperaturen? Beter dan foundation of maakt het weinig uit?
Dat is morgen toch?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:33 schreef Debsterr het volgende:
Ik zou trouwens mail krijgen van Mac als RiRi weer live ging. Nou, bedankt Mac
.
Oh echt? Ze staan namelijk als uitverkocht op de site en in Amerika zijn ze gisteravond live gegaan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:34 schreef Louboutin het volgende:
[..]
Dat is morgen toch?
Weet iemand hier hoe laat ze online komen?
Op beautyscene stond 20 juniquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh echt? Ze staan namelijk als uitverkocht op de site en in Amerika zijn ze gisteravond live gegaan.
UK & Europe: #RiRiHeartsMAC Summer Collection takes the stage on 20.6, at 12PM (UK) & 1PM (Europe), only online.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:56 schreef Louboutin het volgende:
[..]
Op beautyscene stond 20 juni![]()
Ik wil Heaux heel graag
Als het me lukt, koop ik denk ik RiRi Boy. En als ik me niet in kan houden RiRi Woo. Heaux viel me heel erg tegen op swatches!quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:44 schreef Louboutin het volgende:
Ah thanks! Ik zit al vanaf half 8 te refreshenWat ga jij allemaal kopen?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Alleen webcamfoto - is dat goed?Ik heb trouwens hooikoorts, dus vandaar mijn rode oog. En het gekke is dat-ie op de close-up heel slordig aangebracht lijkt, terwijl hij juist superstrak zat
.
ehmygewrd mooie chickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is vrijwel identiek aan Rebel, die heb ik alquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:06 schreef Louboutin het volgende:
[ afbeelding ]
Hier vind ik Heaux wel heel mooi!
Ik heb Boy en Woo!quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:06 schreef Louboutin het volgende:
Ik heb RiRi woo en Heaux!
Op de laptop zie ik de rihannacollectie niet maar op mijn telefoon wel.
Ik heb tot 10 over 1 ververst en ik zag ze niet op de website..quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb Boy en Woo!
Ik zag ze wel gewoon op de website?
quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:25 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb de bb-cream van Maybelline, die glimt niet zo
quote:Op maandag 17 juni 2013 00:26 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Ik heb die van Dior en die is heel fijn. Maar dat is helaas wel een heel andere prijsklasse...
Thanks voor de tipsquote:Op maandag 17 juni 2013 08:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je kunt ook voor weinig geld van die doorzichtige poeder halen van Essence en af poederen, dat is niet zo "zwaar" als foundation poeder en zorgt toch voor minder glim.
Ben er ook heel positief overquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:46 schreef Keroppi het volgende:
Beautybloggers zijn unaniem heel positief over die All About Matt van Essence, dus ik denk dat je een goede koop hebt gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |