Dat doe je maar als je later groot bentquote:Op woensdag 17 april 2013 13:22 schreef Taexon het volgende:
Minimaal bowie in de op!!
Ben even rijden hij word ongeduldig achterin mijn auto![]()
hij wordquote:Op woensdag 17 april 2013 13:22 schreef Taexon het volgende:
Minimaal bowie in de op!!
Ben even rijden hij word ongeduldig achterin mijn auto![]()
scherenquote:Op woensdag 17 april 2013 13:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ScherenDat gevoel van een gladde kaaklijn
Ik heb een scheerapparaat, nat scherenquote:
scheerapparaatquote:Op woensdag 17 april 2013 13:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb een scheerapparaat, nat scheren
Mesje>>Apparaatquote:
Beidequote:Op woensdag 17 april 2013 13:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb een scheerapparaat, nat scheren
Daar heeft Tax nog geen haargroeiquote:Op woensdag 17 april 2013 13:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voor andere plaatsen zeker
quote:
Zei hij tegen mequote:
Ja tog. Ekte BFFL`s delen allesquote:Op woensdag 17 april 2013 13:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zeg ook altijd tegen fokkers waar ik haargroei heb ja
Ja, dezelfde vorm als die gekke banaanquote:Op woensdag 17 april 2013 13:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja je weet natuurlijk ook de vorm van zijn penis enzo
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dezelfde vorm als die gekke banaan
godsammequote:Op woensdag 17 april 2013 13:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dezelfde vorm als die gekke banaan
Scheerapparaat komt daar onder etc niet in de buurt, daar hebben we het kapmes voorquote:Op woensdag 17 april 2013 13:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voor andere plaatsen zeker
Ga naar de bank ofzoquote:Op woensdag 17 april 2013 13:49 schreef Fok-it het volgende:
Oke voor mensen met een creditcard: Maakt het uit hoeveel limiet ik er op wil? Qua kosten ofzo
Hoezo? Ik kan het gewoon online aanvragenquote:
Hij moet opschietenquote:Op woensdag 17 april 2013 13:49 schreef promisionxexposed het volgende:
Gvd groothandel schiet op
Heb ook een leven ja
Holaquote:
Kijk dan onlinequote:Op woensdag 17 april 2013 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Ik kan het gewoon online aanvragen
Hoe hoger het limiet, hoe hoger de kosten van een creditcard.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:49 schreef Fok-it het volgende:
Oke voor mensen met een creditcard: Maakt het uit hoeveel limiet ik er op wil? Qua kosten ofzo
Je hoeft niet boos te wordenquote:
Bon, bon et toi?quote:
HOEZO BOOS?! HOE BEDOEL JE BOOS GVDquote:
Nee, want ik kan hem bij ING aanvragen en daar is het gewoon standaard 9 euro per kwartaal. maar ze vragen nu hoeveel limiet ik er op wilquote:Op woensdag 17 april 2013 13:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoe hoger het limiet, hoe hoger de kosten van een creditcard.
Je ne parle pas de Francaisquote:Op woensdag 17 april 2013 13:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oui bon, no parlais francais of zo iets
Whehe, ik heb maar 2 jaartjes Frans gehad dus daar weet ik nog weinig vanquote:Op woensdag 17 april 2013 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je ne parle pas de FrancaisZoiets was het
Wat doe je dan?quote:Op woensdag 17 april 2013 13:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Whehe, ik heb maar 2 jaartjes Frans gehad dus daar weet ik nog weinig vanmaar heb al wel 5 jaar Spaans
O, bij een boel creditcarduitgevers is dat dus op die andere manier. Dan krijg je ook extraatjes als je een hoger limiet neemt.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, want ik kan hem bij ING aanvragen en daar is het gewoon standaard 9 euro per kwartaal. maar ze vragen nu hoeveel limiet ik er op wilNaja doe wel het gemiddelde
Wist niet dat je Spaans kreeg op de HAVO?quote:
Kon je gewoon kiezenquote:Op woensdag 17 april 2013 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wist niet dat je Spaans kreeg op de HAVO?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:56 schreef Toto69 het volgende:
Whehe, altijd leuk om mensen op Facebook te hebben die nét iets anders zijn
Zie spoiler voor een statusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Turn-off
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Zie spoiler voor een statusunfriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Zie spoiler voor een statusi don't want to live on this planet anymoreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
Nee joh, veel te grappig om dat *af en toe* eens voorbij te zien komen.quote:
Ken ik nietquote:
Toch eens luisteren dan, dit vind ik persoonlijk een gaaf nummer, als je 't niets vindt is dat ook prima natuurlijk, maar anders:quote:Op woensdag 17 april 2013 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ken ik nietmaar ik luister geen Toto hoor
Vindt Africa wel leuk nummer
Haha die is wel nice ja. Vindt Run wel beter van hunquote:Op woensdag 17 april 2013 13:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Toch eens luisteren dan, dit vind ik persoonlijk een gaaf nummer, als je 't niets vindt is dat ook prima natuurlijk, maar anders:
Van Snow Patrol ken ik niet zo veel liedjes, ik heb gewoon een hele brede muzieksmaak denk ikquote:Op woensdag 17 april 2013 14:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha die is wel nice ja. Vindt Run wel beter van hun
Moet je maar eens luisteren. Je kent hem welquote:Op woensdag 17 april 2013 14:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Van Snow Patrol ken ik niet zo veel liedjes, ik heb gewoon een hele brede muzieksmaak denk ik
Ik luister hem nuquote:Op woensdag 17 april 2013 14:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je maar eens luisteren. Je kent hem wel
Met pijn en moeitequote:
Nergens last van gehad, al wilde ik wel langer slapenquote:Op woensdag 17 april 2013 14:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik luister hem numaar ken hem niet.
[..]
Met pijn en moeitebij jou?
Hmpfquote:Op woensdag 17 april 2013 14:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik luister hem numaar ken hem niet.
[..]
Met pijn en moeitebij jou?
naw ben eigenwijs en zo lui dat ik 2 zakken van 15 kg tegelijk ga optillen en er dan de hele winkel mee doorzeulquote:
Gelukkig ging het goed danquote:Op woensdag 17 april 2013 14:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nergens last van gehad, al wilde ik wel langer slapenzat in zo'n mooie droom, al weet ik niet meer waar t over ging
Nou, ik heb het probleem dat ik geen andere betalingsmethode heb dan internetbankieren en daarbij ben ik geen 18. Maar ik speel niet heel vaak dusquote:Op woensdag 17 april 2013 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HmpfJe moet trouwens echt even aanmelden bij Unibet. Voor April hebben ze een heel aantrekkelijke bonus namelijk
En Unibet is heel wat beter dan de toto als je daar regelmatig speelt
Oh als je nog geen 18 bent houdt het op inderdaadquote:Op woensdag 17 april 2013 14:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gelukkig ging het goed dan
En dromen doe ik ook wel eens vergeten
[..]
Nou, ik heb het probleem dat ik geen andere betalingsmethode heb dan internetbankieren en daarbij ben ik geen 18. Maar ik speel niet heel vaak dus
Zie spoiler voor een statusDit is niet echt. Toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Jep, maar het duurt geen 11 maand meer voor ik 18 benquote:Op woensdag 17 april 2013 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh als je nog geen 18 bent houdt het op inderdaad
Ik vrees van wel, die 'jongen' van 25 heeft wel meer leuke statussenquote:
En ik moet je er maar niet inlokken, het is verslavendquote:Op woensdag 17 april 2013 14:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep, maar het duurt geen 11 maand meer voor ik 18 ben
[..]
Ik vrees van wel, die 'jongen' van 25 heeft wel meer leuke statussen
Dat geloof ik graag, maar ik speel gewoon af en toe eens voor de lol, zo heb ik vanavond ook vier wedstrijden gedaan, geen hele hoge bedragen allemaal maar ach, het is maar voor de lolquote:Op woensdag 17 april 2013 14:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik moet je er maar niet inlokken, het is verslavend
Haha maar ja, als je een beetje verstand hebt ervan kan je soms best makkelijk goed geld verdienen. Dat is het riscio. Ik ga vanavond ook weer inzetten denk ik, zie paar leuke wedstrijdenquote:Op woensdag 17 april 2013 14:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, maar ik speel gewoon af en toe eens voor de lol, zo heb ik vanavond ook vier wedstrijden gedaan, geen hele hoge bedragen allemaal maar ach, het is maar voor de lol
Spoiler nog wat meer:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Spoiler nog wat meer:Ik begrijp geen ene kut van die eerste zin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Welke wedstrijden ga je doen? Ik vermoed zo'n beetje hetzelfde als ikquote:Op woensdag 17 april 2013 14:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha maar ja, als je een beetje verstand hebt ervan kan je soms best makkelijk goed geld verdienen. Dat is het riscio. Ik ga vanavond ook weer inzetten denk ik, zie paar leuke wedstrijden
Bij ons ookquote:Op woensdag 17 april 2013 14:10 schreef arachide. het volgende:
Er is een rel in mijn jaarlaag over de eventuele examenstunt
Oh speelt PSG ook? Ik dacht aan Inter tegen Roma ook erbijquote:Op woensdag 17 april 2013 14:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Welke wedstrijden ga je doen? Ik vermoed zo'n beetje hetzelfde als ik
Ik heb Chelsea, Manchester United, Paris Saint Germain en VfB Stuttgart
Wij hebben volgende week vrijdag ook examenstuntquote:Op woensdag 17 april 2013 14:10 schreef arachide. het volgende:
PSG speelt voor de beker tegen Evian, Inter - Roma dacht ik ook aan maar ik durf het niet aan. Inter zeer wisselvallig maar Roma ook...quote:Op woensdag 17 april 2013 14:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh speelt PSG ook? Ik dacht aan Inter tegen Roma ook erbij
Ja true. Italie is sowieso een grote gokkast. Maar dat zijn bekerwedstrijden ook.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
PSG speelt voor de beker tegen Evian, Inter - Roma dacht ik ook aan maar ik durf het niet aan. Inter zeer wisselvallig maar Roma ook...
Leukquote:Op woensdag 17 april 2013 14:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Volgende week donderdag naar de Efteling met de examenklassen![]()
Italië moet je inderdaad erg mee oppassen, Serie B is nog ergerquote:Op woensdag 17 april 2013 14:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja true. Italie is sowieso een grote gokkast. Maar dat zijn bekerwedstrijden ook.
Denk dat ik het alleen bij de Premier League hou dan
Wat is de quote?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Italië moet je inderdaad erg mee oppassen, Serie B is nog erger
Premier League is wel leuk om te proberen. En je kan PSG er wel bij nemen denk ik hoor
Op Unibet 1.55quote:
Ik ook. Bettingadvicequote:Op woensdag 17 april 2013 14:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op Unibet 1.55Maar ik kijk ook naar tips op internet. Dat is ook wel handig om erbij te houden
huh wat dan?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:10 schreef arachide. het volgende:
Voetbalwedden.net is ook wel goed hoor.quote:
Ja das niet zo slim hequote:Op woensdag 17 april 2013 14:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
naw ben eigenwijs en zo lui dat ik 2 zakken van 15 kg tegelijk ga optillen en er dan de hele winkel mee doorzeul
Gaapquote:
Ah zo, zeg ik lees net wat moois. Inter heeft echt vreselijk veel blessures. Kans is dus groot dat AS Roma vanavond wint.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voetbalwedden.net is ook wel goed hoor.
en Blogabet. Die 3 sites volg ik altijd wel
quote:
quote:
Wel tof als je wint hoor dushi'squote:Op woensdag 17 april 2013 14:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah zo, zeg ik lees net wat moois. Inter heeft echt vreselijk veel blessures. Kans is dus groot dat AS Roma vanavond wint.
[..]
Dan nog blijf ik er vanafquote:Op woensdag 17 april 2013 14:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah zo, zeg ik lees net wat moois. Inter heeft echt vreselijk veel blessures. Kans is dus groot dat AS Roma vanavond wint.
[..]
Yung Rapunxelquote:
Ook als ik verlies blijft het leuk. Na een uurtje gevloekquote:Op woensdag 17 april 2013 14:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
Wel tof als je wint hoor dushi's
Ik ga toch wat proberen. Momentquote:Op woensdag 17 april 2013 14:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan nog blijf ik er vanafvan Chelsea trouwens ook denk ik. Of ik doe over 2.5
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zit nog in de facebookgroep van mijn klas en er is iemand die als er iets gevraagd wordt dat ze antwoord ''is in de les gezegd''
Ik dus een foto van haar met de tekst ''is in de les gezegd'' geplaats, helemaal over de rooie
Zo heb er nog even ééntje bij gedaan, nu heb ik er vanavond 2. Een van 3 en een van 4 euro inzet, die van 4 kan 35 opleveren en die van 3 ¤20. Heb AS Roma, Anderlecht en Bordeauxquote:Op woensdag 17 april 2013 14:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan nog blijf ik er vanafvan Chelsea trouwens ook denk ik. Of ik doe over 2.5
zo slecht hequote:Op woensdag 17 april 2013 14:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oeh yeahh
Die clip
Liedje valt tegen maar die kende ik al.
quote:
Ze snapt hem nietquote:En waarom mijn foto erbij Voornaam.. Volgens mij ben jij gestopt met de opleiding en hebt dua niet veel meer te zeggen over "is in de les gezegd"...
Mag ik je ook een uurtje uitlachen?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook als ik verlies blijft het leuk. Na een uurtje gevloek
quote:
ja ach scheelt lopen hequote:Op woensdag 17 april 2013 14:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja das niet zo slim he
Alsnog mag je massage daar niet van
Bono blijft me kopjes geven
ohquote:Op woensdag 17 april 2013 14:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zo heb er nog even ééntje bij gedaan, nu heb ik er vanavond 2. Een van 3 en een van 4 euro inzet, die van 4 kan 35 opleveren en die van 3 ¤20. Heb AS Roma, Anderlecht en Bordeaux
neequote:Op woensdag 17 april 2013 14:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
Yup, maar 212 blijft leuk en de clip voor Yung Rapunxel is zo top
Jij wel.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mag ik je ook een uurtje uitlachen?
fijnquote:
Whehequote:Op woensdag 17 april 2013 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ohIk zet niet meer onder de 20 euro in op een weddenschap
Zou het zelf ook doen daar niet vanquote:Op woensdag 17 april 2013 14:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ach scheelt lopen he
Bonooooohij moet mij ook kopjes geven
Vanavond Nederland 1 kijkenquote:Op woensdag 17 april 2013 14:24 schreef JRRY het volgende:
Zaterdag allemaal Nederland 3 kijken, komt een goede muzikale docu op
Interview met Willem-Alexander en Maxima, Is altijd als er een troonopvolging komt. dus historische televisiequote:
ik mag ook nooit watquote:Op woensdag 17 april 2013 14:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zou het zelf ook doen daar niet van
Dat doet die alleen als je stekels heb en dat mag jij niet
Zal wel ellendelang herhaald wordenquote:Op woensdag 17 april 2013 14:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Interview met Willem-Alexander en Maxima, Is altijd als er een troonopvolging komt. dus historische televisie
Interessant toch.quote:
godsdienst?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:26 schreef Toto69 het volgende:
Morgen herkansing godsdienst
Maandag vrij
Dinsdag een vlieglesje doen denk ik
Woensdag zowat de hele dag op school vanwege de concertavond met sectie muziek en tevens het 'afscheid' van de school
Donderdag laatste lesdag
Ja, katholieke schoolquote:
religiequote:
Er is ook zo'n katholieke school hier maar daar gaat niemand naar toequote:Op woensdag 17 april 2013 14:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, katholieke school
en nog examenvak ook
Nou ja ik ging er heen omdat het 2 minuten fietsen isquote:Op woensdag 17 april 2013 14:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Er is ook zo'n katholieke school hier maar daar gaat niemand naar toe
dan mag hetquote:Op woensdag 17 april 2013 14:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja ik ging er heen omdat het 2 minuten fietsen is
Denken dat je zonder geldige reden toestemming van LB hebt om naar een specifieke school te gaanquote:Op woensdag 17 april 2013 14:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bedankt LB, nu voel ik me weer op m'n gemak
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denken dat je zonder geldige reden toestemming van LB hebt om naar een specifieke school te gaan
wat?quote:
zit je in afrika ofzoquote:Op woensdag 17 april 2013 14:29 schreef jordyqwerty het volgende:
Tuurlijk is het weer voor een korte broek, 22 graden
waarmee?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:25 schreef arachide. het volgende:
Mijn stoppoging stopt over een uur. Ik kan niet meer
quote:
nou nee dus, dat is duidelijk een hondquote:Op woensdag 17 april 2013 14:34 schreef JRRY het volgende:
Ze denken dus dat er op deze locatie een moord is gepleegd. Hahahaa
[ afbeelding ]
film? liedje?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wie o wie kan raden waar deze zin vandaan komt?
Engelse verslaggevers zijn er speciaal voor naar Almere gegaan.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
nou nee dus, dat is duidelijk een hond
seriequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij kan iedereen je zien als je daar iemand vermoord maar jaquote:Op woensdag 17 april 2013 14:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Engelse verslaggevers zijn er speciaal voor naar Almere gegaan.
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:37 schreef Toto69 het volgende:
Op feestboek:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Nouja het is in een park en ik zie maar weinig mensen lopenquote:Op woensdag 17 april 2013 14:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij kan iedereen je zien als je daar iemand vermoord maar ja
Ja, want je ziet ook echt het hele park op de foto.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nouja het is in een park en ik zie maar weinig mensen lopen
Ik weet waar het isquote:Op woensdag 17 april 2013 14:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, want je ziet ook echt het hele park op de foto.
Russen zijn zo achterlijkquote:
Ja geniaalquote:
Ik denk dat jij er kaal leuker uit ziet dan ik met stekelsquote:Op woensdag 17 april 2013 14:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Van mij mag je maar dan ga ik uit protest kaal
told yaquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:37 schreef Toto69 het volgende:
Op feestboek:le meme xdxdxdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Die kop ookquote:
Nee, maar ik moet gelijk denken aan die vent in zijn string die danst op Single Ladiesquote:
Ik ken dat liedjequote:Op woensdag 17 april 2013 14:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar ik moet gelijk denken aan die vent in zijn string die danst op Single Ladies
Lolquote:Op woensdag 17 april 2013 14:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar ik moet gelijk denken aan die vent in zijn string die danst op Single Ladies
Laten we het beide maar gewoon niet doenquote:Op woensdag 17 april 2013 14:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er kaal leuker uit ziet dan ik met stekels
zijn we dat niet al dan?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Laten we het beide maar gewoon niet doen
Anders worden we zo een Sjonnie en Annita
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lol
deze dan, leedvermaak
die in dat opblaasbadje is zo grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
die in dat opblaasbadje is zo grappig
huhquote:Op woensdag 17 april 2013 14:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee jullie zijn van die Prom en Taxen.
Ik lig echt op de grond van het lachen nu.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
''anders worden we sjonnie en anita''
''nee jullie zijn prom en tax xdxdxd''
hihaho lachen me jouquote:Op woensdag 17 april 2013 14:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
''anders worden we sjonnie en anita''
''nee jullie zijn prom en tax xdxdxd''
Ja want Jer luistert alleen paupermuziek inderdaadquote:Op woensdag 17 april 2013 14:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het verbaasde mij niks dat hij dat liedje kent
Nou nou jij vindt wel heel gauw iets grappig zegquote:Op woensdag 17 april 2013 14:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik lig echt op de grond van het lachen nu.
dat zeg ik toch nietquote:Op woensdag 17 april 2013 14:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja want Jer luistert alleen paupermuziek inderdaad
oh maar het is wel zoquote:
quote:
Ehm ik luister juist goede muziek?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja want Jer luistert alleen paupermuziek inderdaad
Kwestie van smaak inderdaad, luister wat je wilquote:Op woensdag 17 april 2013 14:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ehm ik luister juist goede muziek?
Vind ik dan. Ieder zo zijn smaak. Ik vind paupermuziek bv. Pitbulle en Flo Rida en dat luister ik dan weer niet.
Jawelquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ow dacht dat je sarcastisch was sorry
kbbyquote:Op woensdag 17 april 2013 14:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ehm ik luister juist goede muziek?
Vind ik dan. Ieder zo zijn smaak. Ik vind paupermuziek bv. Pitbulle en Flo Rida en dat luister ik dan weer niet.
Eigenlijk iedereen wel een beetje, maar niemand durft er voor uit te komenquote:Op woensdag 17 april 2013 14:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Stiekem ben ik ook diehard fan van Beyonce
ja tog uhuquote:Op woensdag 17 april 2013 14:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
Eigenlijk iedereen wel een beetje, maar niemand durft er voor uit te komen
het begint vervelend te worden manquote:Op woensdag 17 april 2013 14:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawelleuk man, dit moet verplicht terugkomen, minstens 1 keer per dag
waarom niet spaanse gerechten?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:53 schreef Toto69 het volgende:
Gaan we volgende week gebak eten bij Spaans omdat 't de allerlaatste les is
Zouden ze eigenlijk gewoon paella moeten maken voor iedereenquote:Op woensdag 17 april 2013 14:53 schreef Toto69 het volgende:
Gaan we volgende week gebak eten bij Spaans omdat 't de allerlaatste les is
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
waarom niet spaanse gerechten?
GMTA allezquote:Op woensdag 17 april 2013 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zouden ze eigenlijk gewoon paella moeten maken voor iedereen
Vraag ik me dus ook afquote:Op woensdag 17 april 2013 14:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
waarom niet spaanse gerechten?
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zouden ze eigenlijk gewoon paella moeten maken voor iedereen
zeg het tegen ze!quote:
Nou ik heb dus pas volgende week donderdag weer Spaans en das de laatste lesquote:
Amigos.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ik heb dus pas volgende week donderdag weer Spaans en das de laatste lesmaar ik wil die dag liever een dikke vette taart
Siquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ga straks langs bij kinkikappers voor een bob
WAJOOHH DEZE PAPIquote:
email?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ik heb dus pas volgende week donderdag weer Spaans en das de laatste lesmaar ik wil die dag liever een dikke vette taart
quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ga straks langs bij kinkikappers voor een bob
Si, Tengo 23 anosquote:
oldquote:
putaquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
In de 2e dacht iemand dat de lerares het over een anus had bij años
vmbo?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]Bij mij op school vroegen ze wat Buenos Aires betekende omdat het zo Spaans klonk
DAHHH
mboquote:
noahquote:Op woensdag 17 april 2013 15:01 schreef Taexon het volgende:
Pleb kinderen gooien een bal de heletijd bij homofiele meneertjes in de tuin
1x mijn auto raken en ze zijn dood
goede lucht meerquote:
quote:
Gaat goed jaquote:
Wat ga je deoeenquote:Op woensdag 17 april 2013 15:03 schreef supersof het volgende:
Oh ik moet gaan. bus halen enzo. groetjens.![]()
Uhh de gene die naast je woont en een meidquote:
die meid is stomquote:Op woensdag 17 april 2013 15:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Uhh de gene die naast je woont en een meid
fap fap fapquote:
Amateurquote:
Gewoon in de woonkamerquote:Op woensdag 17 april 2013 15:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
naakt fappen! stel je voor dat iemand binnenkomt, dan ben je gaar
Niet iedereen heeft een fleshlight Etsuquote:
gewoon laten doenquote:Op woensdag 17 april 2013 15:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een fleshlight Etsu
Ik sloop d'rquote:Op woensdag 17 april 2013 15:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja die kan niet gooien en raakte bijna mijn auto en net al jullie huis gvd
libido is hoog hier merk ikquote:
is er niet wat anders hoog? xdxdquote:Op woensdag 17 april 2013 15:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
libido is hoog hier merk ik
Zo, je zag een drumstok liggen en gelijk daaraan denken zekerquote:Op woensdag 17 april 2013 15:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
is er niet wat anders hoog? xdxd
je bent op dreefquote:Op woensdag 17 april 2013 15:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo, je zag een drumstok liggen en gelijk daaraan denken zeker
Altijd tochquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 15:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo, je zag een drumstok liggen en gelijk daaraan denken zeker
Oquote:
Dubbel Dubbel O O check eens hoe ik flow o oquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |