jij ziet tax de hele week behalve donderdagquote:Op woensdag 17 april 2013 11:39 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb 2 shirts van tax gestolen
en tegen mij zeggen dat je nauwelijks chocomel drinktquote:Op woensdag 17 april 2013 11:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
nee want dan zou er chocomel op komenjouw shirt is om vast te houden 's nachts en zo
VAquote:
als je zo graag tax wilt.zien ga je hem toch datenquote:Op woensdag 17 april 2013 11:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
jij ziet tax de hele week behalve donderdag
mijn moeder maakte mijn ontbijt en ik had geen keuzequote:Op woensdag 17 april 2013 11:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
en tegen mij zeggen dat je nauwelijks chocomel drinkt
viespeuk
Promi
jaquote:Op woensdag 17 april 2013 11:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
als je zo graag tax wilt.zien ga je hem toch daten
ja maar niet slapen en ik wil zijn geur ruiken in mijn slaapquote:Op woensdag 17 april 2013 11:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
jij ziet tax de hele week behalve donderdag
dan is de rest me gewoon keihard aan het niggerenquote:
ohquote:Op woensdag 17 april 2013 11:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar niet slapen en ik wil zijn geur ruiken in mijn slaap
fok de rest gewoon ja togquote:Op woensdag 17 april 2013 11:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dan is de rest me gewoon keihard aan het niggeren
je moeder laten dicteren wat je moet etenquote:Op woensdag 17 april 2013 11:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
mijn moeder maakte mijn ontbijt en ik had geen keuze![]()
jij ja
hoi FAquote:Op woensdag 17 april 2013 11:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik kan niet alles tegelijk johquote:Op woensdag 17 april 2013 11:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
anders moest ik opstaanquote:Op woensdag 17 april 2013 11:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je moeder laten dicteren wat je moet eten
hoezo? ik maak mijn shirt niet vies
trouwens bijna how to kill a mockingbird uitgelezen![]()
zo slechtquote:Op woensdag 17 april 2013 11:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
hoi FA
[ afbeelding ]
hahaha snapje. VA... FA.. haha
niet grappig?
puhquote:Op woensdag 17 april 2013 11:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
anders moest ik opstaan
ik wel
en je weet nog steeds de titel niet_!
Ik moest wel een beetje glimlachenquote:Op woensdag 17 april 2013 11:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
hoi FA
[ afbeelding ]
hahaha snapje. VA... FA.. haha
niet grappig?
quote:Op woensdag 17 april 2013 11:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
puh
kloptviespeukje
![]()
![]()
![]()
kut![]()
MAAR DAT IS HET PUNT NIET, je weet de afspraak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
lekker chocomel knoeienquote:Op woensdag 17 april 2013 11:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]![]()
hihi ja![]()
![]()
DAT IS HET PUNT WEL. En klopt
quote:Op woensdag 17 april 2013 11:47 schreef promisionxexposed het volgende:
Bah hypo en heppie doen echt zo klef echt onaanvaardbaarik wil wel klef met jou doen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar weet niet of het mag van hypo
![]()
![]()
![]()
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
jahquote:Op woensdag 17 april 2013 11:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
lekker chocomel knoeien![]()
![]()
![]()
![]()
DOET ER NIET TOE. Ja heb je er zin in?
Tax is mijn hond stelen nu dus kan hier niet klef met hem doen gvdquote:Op woensdag 17 april 2013 11:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik wil wel klef met jou doen hoormaar weet niet of het mag van hypo
![]()
![]()
![]()
Ik wurg je. En dat meen ik.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik wil wel klef met jou doen hoormaar weet niet of het mag van hypo
![]()
![]()
![]()
quote:
hij laat je hond uit en jij blijft thuis?quote:Op woensdag 17 april 2013 11:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Tax is mijn hond stelen nu dus kan hier niet klef met hem doen gvd
ik vind dit een goed plan trouwens.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hij laat je hond uit en jij blijft thuis?
jammer, ik zit niet zo onder de plakquote:Op woensdag 17 april 2013 11:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik vind dit een goed plan trouwens.
nee ik ben op stage maar dat zou hij ook gerust doenquote:Op woensdag 17 april 2013 11:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hij laat je hond uit en jij blijft thuis?
stiekem wel schatje.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik vind dit een goed plan trouwens.
maakt het wel minder ergquote:Op woensdag 17 april 2013 11:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ik ben op stage maar dat zou hij ook gerust doen
hypo zit onder jouw plak hihiquote:Op woensdag 17 april 2013 11:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jammer, ik zit niet zo onder de plak
lukt het?quote:Op woensdag 17 april 2013 11:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
stiekem wel schatje.je weet het alleen nog niet
zaterdag weerquote:Op woensdag 17 april 2013 11:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hypo zit onder jouw plak hihi
Tax zit niet onder de plak hoorquote:Op woensdag 17 april 2013 11:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
maakt het wel minder erg
TAXI ZIT ONDER DE PLAK AWWW
moet hij niet werken dan?quote:Op woensdag 17 april 2013 11:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Tax zit niet onder de plak hoorhij steelt mn hond ook alleen maar omdat hij zich anders verveelt
Het voelt alsof ik nu vol walging naar twee seksende mensen zit te kijken.quote:
daarover gesproken, ik liep daarnet door het dorp en zag een stel van 50+ met elkaar tongen en aan elkaars kont grijpen gaddamme trauma's en allesquote:Op woensdag 17 april 2013 11:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het voelt alsof ik nu vol walging naar twee seksende mensen zit te kijken.
GRAPJE LOBII JULLIE ZIJN LIEF
hij heeft nu vakantie ivm screening en bendequote:Op woensdag 17 april 2013 11:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
moet hij niet werken dan?en hoor jij nu niet te werken op je stage?
quote:Op woensdag 17 april 2013 11:53 schreef Hypocriet het volgende:
er zit chocomel op mijn Nederlandsboek.
hahaha dat is wel viesquote:Op woensdag 17 april 2013 11:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
daarover gesproken, ik liep daarnet door het dorp en zag een stel van 50+ met elkaar tongen en aan elkaars kont grijpen gaddamme trauma's en alles
Katwijkquote:Op woensdag 17 april 2013 11:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
daarover gesproken, ik liep daarnet door het dorp en zag een stel van 50+ met elkaar tongen en aan elkaars kont grijpen gaddamme trauma's en alles
ah okéquote:Op woensdag 17 april 2013 11:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hij heeft nu vakantie ivm screening en bende
Ja eigenlijk wel maar is rustig en ik wacht op groothandel
rechtsboven, klik, ???, profit!quote:Op woensdag 17 april 2013 11:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ga ergens ander gelukkig zijn![]()
![]()
![]()
terechte emo.gifquote:
jouw stage was betaald krijgen om met mij te praten jaquote:Op woensdag 17 april 2013 11:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ah oké
da's wel fijn als het rustig is gewoon internettenik deed niets anders op mijn stage bijna
![]()
zeker, anders zit je ook maar als een dooie voor je uit te starenquote:Op woensdag 17 april 2013 11:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ah oké
da's wel fijn als het rustig is gewoon internettenik deed niets anders op mijn stage bijna
![]()
wel slim gedaan eigenlijkquote:Op woensdag 17 april 2013 11:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
jouw stage was betaald krijgen om met mij te praten ja.
grapje togquote:Op woensdag 17 april 2013 11:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
rechtsboven, klik, ???, profit!![]()
![]()
toen ik met hypo zat te praten op mijn stage zeiden mijn collega's telkens van 'heppie wat zit jij nou weer te grijnzen jongen?'quote:Op woensdag 17 april 2013 11:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeker, anders zit je ook maar als een dooie voor je uit te staren
zwaar herkenbaarquote:Op woensdag 17 april 2013 11:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
toen ik met hypo zat te praten op mijn stage zeiden mijn collega's telkens van 'heppie wat zit jij nou weer te grijnzen jongen?'![]()
quote:Op woensdag 17 april 2013 11:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
toen ik met hypo zat te praten op mijn stage zeiden mijn collega's telkens van 'heppie wat zit jij nou weer te grijnzen jongen?'![]()
noemt ze jou hypo?quote:Op woensdag 17 april 2013 11:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]![]()
dat doet mijn moeder nog steedsmaar ze noemt me geen Heppie
aww boeboe zwaar levenquote:Op woensdag 17 april 2013 11:57 schreef 2Happy4U het volgende:
nog een paar dagen wachten op mijn creditcard
wat nu weerquote:
dan nietquote:Op woensdag 17 april 2013 11:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja dat zeggen zoveel mensen
Neehoor schat loveyou
Oeps wat klef
ik probeer lief te doenquote:Op woensdag 17 april 2013 11:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:
Op woensdag 17 april 2013 11:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
FA
wat nu weer
Sorry wist niet dat je kwaad werdquote:Op woensdag 17 april 2013 11:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat nu weer
[..]
dan niet
JOUW UI OMG OMG OMGquote:Op woensdag 17 april 2013 11:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat nu weer
[..]
dan niet
Knip hem af.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:05 schreef promisionxexposed het volgende:
Er zit een heel irritant velletje ergens maar als ik hem eraf haal weet ik zeker dat het gaat bloeden
#struggles
quote:
Ik had een GIF-oorlog met JRRY gisteren. Dave won.quote:
herkenbare strugglesquote:Op woensdag 17 april 2013 12:05 schreef promisionxexposed het volgende:
Er zit een heel irritant velletje ergens maar als ik hem eraf haal weet ik zeker dat het gaat bloeden
#struggles
quote:Op woensdag 17 april 2013 12:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had een GIF-oorlog met JRRY gisteren. Dave won.
quote:Op woensdag 17 april 2013 12:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had een GIF-oorlog met JRRY gisteren. Dave won.
kquote:
Goedquote:
die discussiesquote:Op woensdag 17 april 2013 12:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JNG / [JNG SC #903] Jer is een held en we houden van hem O+
moet je werken dan?quote:Op woensdag 17 april 2013 12:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Goedhad me twee uur verslapen. Werd wakker toen mijn moeder mijn kamer binnen kwam en ze schrok heel erg omdat ze dacht dat ik al weg was
schreeuwen en alles van de schrik hehe. Met jou?
Ja op kantoorquote:Op woensdag 17 april 2013 12:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
moet je werken dan?
Ja prima hoor, topweekje dus helemaal goed
Ja maar is niet ergquote:Op woensdag 17 april 2013 12:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
owh dus nu ben je te laat of wat?
oh dat scheelt hahaquote:Op woensdag 17 april 2013 12:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar is niet ergZe zijn al blij als ik er ben
doeiquote:
jupquote:
tot de volgende groothandel is geweest dus ik hoop dat ie opschiet zodat ik tax weer kan vervelenquote:
Oh lekkahquote:Op woensdag 17 april 2013 12:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tot de volgende groothandel is geweest dus ik hoop dat ie opschiet zodat ik tax weer kan vervelen
En jij?
awh lekker!quote:Op woensdag 17 april 2013 12:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh lekkah
Ik ga om drie uur weer met de bus. En dan ff thuis eten en dan naar open avond in Den Bosch
Ja ik ookquote:Op woensdag 17 april 2013 12:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh lekker!
Oke leuk! Ben benieuwd
hoezo dat danquote:Op woensdag 17 april 2013 12:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik ookhoop dat het wat is want ik ga liever naar Den Bosch dan naar Nijmegen
Ik vind Nijmegen niet zo leukquote:
Ga je dan in Den bosch ofzo wonenquote:Op woensdag 17 april 2013 12:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind Nijmegen niet zo leukEn ik wil gewoon weg hier
Goede keus.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik ookhoop dat het wat is want ik ga liever naar Den Bosch dan naar Nijmegen
wat is er mis met nijmegenquote:Op woensdag 17 april 2013 12:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind Nijmegen niet zo leukEn ik wil gewoon weg hier
wattanquote:Op woensdag 17 april 2013 12:27 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja maar jij mag dat wel zeggen op zich.
jij bent promi.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar jij mag dat wel zeggen op zich.
wattan
Jupquote:Op woensdag 17 april 2013 12:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ga je dan in Den bosch ofzo wonen?
Ik heb net gedouched en het ligt weer lekkerquote:
Ja veel mensen zeggen dat het heel leuk is maar ik ben er nog nooit geweestquote:
Had je die open dag vandaag niet?quote:Op woensdag 17 april 2013 12:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja veel mensen zeggen dat het heel leuk is maar ik ben er nog nooit geweest
Als ik eenmaal gedoucht ben heb ik geen zin om weer in bed te kruipen hoorquote:Op woensdag 17 april 2013 12:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb net gedouched en het ligt weer lekker
Gewoon. Zit in mijn hoofdquote:
gedouchtquote:Op woensdag 17 april 2013 12:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb net gedouched en het ligt weer lekker
Heel gezellig, en je kan er leuk shoppen. Andere Brabantse steden zijn stuk minder leuk in ieder gevalquote:Op woensdag 17 april 2013 12:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja veel mensen zeggen dat het heel leuk is maar ik ben er nog nooit geweest
Ja vanavondquote:Op woensdag 17 april 2013 12:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Had je die open dag vandaag niet?
ja oké, das waarquote:Op woensdag 17 april 2013 12:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon. Zit in mijn hoofdEn vind het niet mooi. En ik kom uit Arnhem en het is altijd beetje Arnhem vs. Nijmegen geweest toch
2quote:Op woensdag 17 april 2013 12:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat is geen keus verdomme
Mijn nichtje woont in Eindhoven, vind ik op zich ook nog wel leukquote:Op woensdag 17 april 2013 12:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heel gezellig, en je kan er leuk shoppen. Andere Brabantse steden zijn stuk minder leuk in ieder geval
Ja maar het heeft niet zoveel sfeerquote:Op woensdag 17 april 2013 12:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn nichtje woont in Eindhoven, vind ik op zich ook nog wel leukSommige stukken.
Ja ik vind Arnhem ook wel tofquote:Op woensdag 17 april 2013 12:31 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja oké, das waarik vind Arnhem ook best tof trouwens
Ga weg danquote:Op woensdag 17 april 2013 12:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wil hier ook weg domme
Waarheen?quote:Op woensdag 17 april 2013 12:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wil hier ook weg domme
Ja dat is zoquote:
Nooit geweestquote:
wat ben je aan het doen?quote:Op woensdag 17 april 2013 12:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ow je bent geen sexmaniac
seksquote:Op woensdag 17 april 2013 12:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ow je bent geen sexmaniac
geen idee waar het over gaatquote:
Awhquote:
Belgiequote:
quote:
Nee dat zijn mosselen, en aardbeien. Daar word je geil vanquote:
Reserve-belg uit Zeelandquote:
Oh. Ik had anders een pannekoekendate ooitquote:Op woensdag 17 april 2013 12:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat zijn mosselen, en aardbeien. Daar word je geil van
Pannenkoeken blijven wel baasquote:Op woensdag 17 april 2013 12:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh. Ik had anders een pannekoekendate ooit
toen ik pannenkoeken ging maken lachte Heppie mij uit en alle pannenkoeken waren mislukt.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Pannenkoeken met aardbeienquote:
Zelfs van Basten is een pannenkoekquote:Op woensdag 17 april 2013 12:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pannenkoeken met aardbeienEn slagroom
Of spek
Pizzapannenkoek
Mensen die geen pannenkoek
Ik was ook niet goed hoorquote:Op woensdag 17 april 2013 12:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
toen ik pannenkoeken ging maken lachte Heppie mij uit en alle pannenkoeken waren mislukt.
Dat filmpjequote:
cute.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik was ook niet goed hoorHalf uur later vond mijn ontgroening plaats
Ik een appeltaartdatequote:Op woensdag 17 april 2013 12:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En die vent die dan zegt `Ah joh, het is maar een spelletje''quote:
Mensen die de uitdrukking ''Smakelijk om lachen'' gebruikenquote:
Ja tog jwzquote:
Het is maar een spelletje, het is ons leven!quote:Op woensdag 17 april 2013 12:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En die vent die dan zegt `Ah joh, het is maar een spelletje''
HET IS HELEMAAL GEEN SPELLETJEsjaal weggooien
Ik kan er alleen weinig meequote:
mehquote:
Ook nicequote:
ik maakte een embryopannenkoek en toen ging fok-it mij uitlachen maar ze vonden ze wel lekkerquote:Op woensdag 17 april 2013 12:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
toen ik pannenkoeken ging maken lachte Heppie mij uit en alle pannenkoeken waren mislukt.
Volg je het veel ja?quote:Op woensdag 17 april 2013 12:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het is maar een spelletje, het is ons leven!
balen welquote:Op woensdag 17 april 2013 12:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan er alleen weinig mee
[..]
meh
[..]
Ook nice
Hij leek ook echt op een embryoquote:Op woensdag 17 april 2013 12:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik maakte een embryopannenkoek en toen ging fok-it mij uitlachen maar ze vonden ze wel lekker
Fokit zag een foto btw
Maar als je dat filmpje kent zul je vast wel voetbal kijken toch?quote:
Nee.quote:
ik zal even kijken hoe die van mij erbij ligt brbquote:Op woensdag 17 april 2013 12:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als jouw embryo er zo uit zag zou ik me zorgen gaan maken
Uiteraard, 4 jaar lang een seizoenskaart gehad en af en toe zet ik wel eens wat in op een paar wedstrijden, maandag Mallorca Juventus en Nantes goed voorspeld, 33 euroquote:Op woensdag 17 april 2013 12:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als je dat filmpje kent zul je vast wel voetbal kijken toch?
quote:Op woensdag 17 april 2013 12:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik zal even kijken hoe die van mij erbij ligt brb
Netjes netjesquote:Op woensdag 17 april 2013 12:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Uiteraard, 4 jaar lang een seizoenskaart gehad en af en toe zet ik wel eens wat in op een paar wedstrijden, maandag Mallorca Juventus en Nantes goed voorspeld, 33 euro
Almelooooquote:
weinig i knowquote:Op woensdag 17 april 2013 12:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
achja, wat doe je er aan
Heracles kan ik wel waarderenquote:
Gewoon een nuchter ploegje dat van degradatiekandidaat naar stabiele middenmoter gegaan is, of nou ja, doet mee voor het linkerrijtje.quote:
Moeten ze wel een nieuw stadion krijgenquote:Op woensdag 17 april 2013 12:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gewoon een nuchter ploegje dat van degradatiekandidaat naar stabiele middenmoter gegaan is, of nou ja, doet mee voor het linkerrijtje.
Gaat niet gebeuren met die lakse gemeente hierquote:Op woensdag 17 april 2013 12:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moeten ze wel een nieuw stadion krijgen
Daarom. Maar je zit ook op Unibet dus?quote:Op woensdag 17 april 2013 12:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren met die lakse gemeente hier
Nah, Totoquote:Op woensdag 17 april 2013 12:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom. Maar je zit ook op Unibet dus?
Oh slecht slecht. Dan ben je echt een dief van je eigen portemonneequote:
ik dacht echt dat ze zo'n minibolletje haddenquote:Op woensdag 17 april 2013 12:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
[..]
ik heb het al gevonden ja
staart
Nee ik vind het heerlijk om met de hond even te lopen in het bosquote:Op woensdag 17 april 2013 11:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
maakt het wel minder erg
TAXI ZIT ONDER DE PLAK AWWW
kan je heppie dat ook leren?quote:Op woensdag 17 april 2013 12:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee ik vind het heerlijk om met de hond even te lopen in het bos
Muziek aan enzo nu
Met honden wandelen is sowieso leukquote:Op woensdag 17 april 2013 12:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee ik vind het heerlijk om met de hond even te lopen in het bos
Muziek aan enzo nu
Jordy shined hem wel hard nu.quote:
In Groningen is het een weer voor een lange broek en een kort tshirt. heb wel een leren jas aan omgquote:
Ja ik heb ook lange broek en kort shirt aanquote:Op woensdag 17 april 2013 13:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
In Groningen is het een weer voor een lange broek en een korte tshirt. heb wel een leren jas aan omg
je mag mijne lenenquote:Op woensdag 17 april 2013 13:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met honden wandelen is sowieso leuk
Daar mis ik mijn hond wel voor
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
je mag mijne lenen
[ afbeelding ]
Ik ben flexibel ingesteldquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben flexibel ingesteldDaarom ben ik ook aangenomen
Oh dat lijkt me juist dan wel weer een interessant aspect van rechtenquote:Op woensdag 17 april 2013 13:03 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
ik zit nu in werkcollege strafrecht en het is saaiiiii
Schattigquote:
neem maar meequote:
hijquote:Op woensdag 17 april 2013 13:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
SchattigHeeft hij/zij ook een naam?
ik vind het ook wel interessant, maar op dit moment even niet.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me juist dan wel weer een interessant aspect van rechten
quote:
Wajong-kundequote:Op woensdag 17 april 2013 13:05 schreef Hypocriet het volgende:
iemand hier die een interessante studie doet die ik mag interviewen?ik moet voor maandag iets hebben
mea culpaquote:Op woensdag 17 april 2013 13:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind het ook wel interessant, maar op dit moment even niet.gaat over culpa. blablabla.
Fiscaal recht hier, is dat voldoende?quote:Op woensdag 17 april 2013 13:05 schreef Hypocriet het volgende:
iemand hier die een interessante studie doet die ik mag interviewen?ik moet voor maandag iets hebben
quote:
culpa in causaquote:
ok.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik PM je vanavond of zo die vragen weldank uuuuu
Die ging ik even googlenquote:
ga ook rechten doen danquote:Op woensdag 17 april 2013 13:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die ging ik even googlenmaar ik vind het wel interessant
He jijquote:
Kan niet he. Heb ik je paar weken geleden al uitgelegdquote:
Maakt niet uitquote:Op woensdag 17 april 2013 13:10 schreef Etsu het volgende:
maar hypo, ik doe nog maar 1ste jaar he, dat is de basis. echte verdieping van fiscaal recht is pas in het 2de jaar, maar sta nu wel ingeschreven voor fiscaal recht. weet niet of dat uitmaakt
ok ik help de mensheid graagquote:Op woensdag 17 april 2013 13:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maakt niet uiteigenlijk moet ik meer iets inleveren omdat ik anders problemen krijg met school en zo
Jaquote:Op woensdag 17 april 2013 13:12 schreef Fok-it het volgende:
Moet ik mijn hotel selecteren op Gay-vriendelijk?Ik ben bang dat ik anders in elkaar geslagen wordt
daar kan je op selecteren?quote:Op woensdag 17 april 2013 13:12 schreef Fok-it het volgende:
Moet ik mijn hotel selecteren op Gay-vriendelijk?Ik ben bang dat ik anders in elkaar geslagen wordt
Waar ga je heen?quote:Op woensdag 17 april 2013 13:12 schreef Fok-it het volgende:
JE HAD MOETEN ZEGGEN DAT IK NIET VERWIJFD BEN JAquote:
Alvast hotel in Munchen boekenquote:
maar dan zou ze liegen tochquote:Op woensdag 17 april 2013 13:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JE HAD MOETEN ZEGGEN DAT IK NIET VERWIJFD BEN JA
ow okequote:Op woensdag 17 april 2013 13:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JE HAD MOETEN ZEGGEN DAT IK NIET VERWIJFD BEN JA
quote:
Promi snapt het.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ow oke
Neehoor je bent niet verwijfd
ik ben diep vanbinnen eigenlijk wel een vent jaquote:Op woensdag 17 april 2013 13:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Promi snapt het.
Hypo je bent zelf ook een vent
nicequote:Op woensdag 17 april 2013 13:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik ben diep vanbinnen eigenlijk wel een vent ja
Alleen elk hotel die ik zoek accepteert alleen creditcardquote:
creditcard halenquote:Op woensdag 17 april 2013 13:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen elk hotel die ik zoek accepteert alleen creditcardHoe moet ik dat nou doen dan
Ik denk niet dat ik daar recht op hebquote:
hoezo nietquote:Op woensdag 17 april 2013 13:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik daar recht op heb
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:17 schreef Etsu het volgende:
omg hypo een vent en ik een wijf, we passen goed bij elkaar vind ik
Iedereen toch? Minimaal dat je kan uitgeven er mee, maar tochquote:Op woensdag 17 april 2013 13:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik daar recht op heb
huhquote:Op woensdag 17 april 2013 13:18 schreef Taexon het volgende:
Laatste keer dat ik keek was prom gelukkig een vrouw
Geen student, geen vast inkomen. Ja Wajongquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]team EtsuHypo
ik weet niet wat ik benidentiteitscrisis
maar vrouwen
![]()
Dacht dat je vast salaris moest hebben ervoorquote:Op woensdag 17 april 2013 13:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iedereen toch? Minimaal dat je kan uitgeven er mee, maar toch
creditcard kan iedereen aanvragen hoor?quote:Op woensdag 17 april 2013 13:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen student, geen vast inkomen. Ja Wajong__ Maar dat wordt niet onder vast inkomen gerekend, denk ik.
Oh. Naja even proberen danquote:Op woensdag 17 april 2013 13:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
creditcard kan iedereen aanvragen hoor?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |