abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125385153
Met alle respect maar wat een KUT uitspraak, en hoe respectloos....

Gaat dit persoon lopen dreigen met de achtergrond van haar Famillie omdat die toevallig in woonwagens hebben gewoond, voelt dit persoon zich helemaal fantastisch.

Ik heb zelf Famillie op het kamp wonen maar dit vind ik wel heel ver gaan zo'n uitspraak. Nu impliceert ze dat alle kampers kut zijn en agressief terwijl het hele vriendelijke respectvolle open mensen zijn. Alleen moet je inderdaad niet aan hun kinderen of Famillie leden zitten want dan worden ze ( wat normaal is ) boos.

Klacht: mens wat denkt dat ze het recht heeft om dit te zeggen over woonwagen bewoners :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2013 07:13:25 ]
pi_125385161
Haha Braddie is een burger :')
pi_125385164
Kut kamper :')
pi_125385174
Standaard reacties :')
pi_125385183
Kampertuig :r
-XOXO-
  woensdag 17 april 2013 @ 07:18:02 #6
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_125385192
ik hou ze liever te vriend , kan altijd wat leuks gebeuren.
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
pi_125385220
Vooral mensen over een kam blijven scheren..

De meeste praten over woonwagen bewoners terwijl ze die mensen niet kennen. Het zijn hele open en vriendelijke mensen, maar het kamp is een grote Famillie feitelijk, dus als je een iemand tegen je hebt dan doet het hele kamp mee... Het is heel hecht

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2013 07:21:08 ]
pi_125385250
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 07:20 schreef Braddie het volgende:
Vooral mensen over een kam blijven scheren..

De meeste praten over woonwagen bewoners terwijl ze die mensen niet kennen. Het zijn hele open en vriendelijke mensen, maar het kamp is een grote Famillie feitelijk, dus als je een iemand tegen je hebt dan doet het hele kamp mee... Het is heel hecht
Al zijn ze nog zo close, tuig blijft tuig :{w
-XOXO-
pi_125385256
ze zijn juist zo hecht omdat de rest van de samenleving ze uitkotst.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
  woensdag 17 april 2013 @ 07:26:55 #10
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_125385258
Meneer kent een paar goeie kampers en scheert ze nu zelf allemaal over één kant :')
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
pi_125385304
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 07:26 schreef smitjew het volgende:
Meneer kent een paar goeie kampers en scheert ze nu zelf allemaal over één kant :')
:')
  woensdag 17 april 2013 @ 07:34:49 #12
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_125385306
Keer een hele avond in zo'n woonwagen gezeten man, ik dacht dat ik dronken was, alles leek scheef te staan. Bleek er een band lek te zijn. Nou ja zeg heb ik weer. Ja ja ja.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  woensdag 17 april 2013 @ 07:42:10 #13
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_125385348
ze moeten iig niet met zigeuners worden verward want dat is heel wat anders.
Mijn advies mbt kampers is: geen ruzie met ze krijgen. Al heb ik soms het idee dat ze nog wel eens graag ruzie willen zoeken. En dat is gebaseerd op ervaringen uit het verleden.
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
pi_125385368
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 07:42 schreef najazeg het volgende:
ze moeten iig niet met zigeuners worden verward want dat is heel wat anders.
Mijn advies mbt kampers is: geen ruzie met ze krijgen. Al heb ik soms het idee dat ze nog wel eens graag ruzie willen zoeken. En dat is gebaseerd op ervaringen uit het verleden.
Ze willen soms inderdaad graag ruzie zoeken ja, maar dat heb je bij elke bevolkingsgroep wel.

Zigeuners en woonwagen bewoners zijn 2 totaal andere mensen.
pi_125385570
Houd je bek kut kamper.
pi_125385575
:')
pi_125385577
Komt nu je familie achter mij aan? ;(
pi_125385586
Nee, ik ben niet zoals die user wiens quote dit is impliceert.
(Heb het over de quote " Ik ben kamper schat, fuck maar niet" )

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2013 08:09:31 ]
pi_125385622
Ik ken geen woonwagenmensen, en heb ook nog nooit een woonwagenkamp gezien, terwijl er wel hier in de buurt zoiets zit.

Heb dat nooit zo begrepen, dat gehaat op mensen van het kamp. Mij lijkt het wel een heerlijk relaxed leventje. Net of je altijd op vakantie bent. En goedkoop want je hoeft geen huis te financieren.
Die mensen hebben het juist slim bekeken.
pi_125385654
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 08:09 schreef Braddie het volgende:
Nee, ik ben niet zoals die user wiens quote dit is impliceert.
(Heb het over de quote " Ik ben kamper schat, fuck maar niet" )
Waarom moet je dit melden, wil je aandacht ofzo?
pi_125385664
quote:
7s.gif Op woensdag 17 april 2013 08:12 schreef -supergirl- het volgende:
Ik ken geen woonwagenmensen, en heb ook nog nooit een woonwagenkamp gezien, terwijl er wel hier in de buurt zoiets zit.

Heb dat nooit zo begrepen, dat gehaat op mensen van het kamp. Mij lijkt het wel een heerlijk relaxed leventje. Net of je altijd op vakantie bent. En goedkoop want je hoeft geen huis te financieren.
Het is volgens mij ook echt een heel relaxed leven. Als je op het kamp bent dan doen de mensen altijd heel vriendelijk tegen je, je kan er altijd over de vloer komen (Wel je schoenen uit doen) enze zijn héél erg gast vrij.

Tuurlijk, ze handelen in auto`s, hebben wiet kwekerijen. Maar dat is volgens het nieuws... en het nieuws brengt het kamp graag in een slecht daglicht.

Hoe dat zit met het financieren daar heb ik echt geen benul van.
pi_125385704
quote:
7s.gif Op woensdag 17 april 2013 08:12 schreef -supergirl- het volgende:

Er zit een klein kampje vlak bij mijn huis en als ik daar langs fiets staat er altijd gezellig muziek op en in de zomer heeft elke woonwagen wel een megagroot metalen danwel plastic zwembad vol uitnodigend fris water. Ik peins me suf hoe vriendjes te maken zodat ik onder het genot van André Hazes in zo'n bad kan dobberen O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_125385734
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 08:16 schreef Braddie het volgende:

[..]

Het is volgens mij ook echt een heel relaxed leven. Als je op het kamp bent dan doen de mensen altijd heel vriendelijk tegen je, je kan er altijd over de vloer komen (Wel je schoenen uit doen) enze zijn héél erg gast vrij.

Tuurlijk, ze handelen in auto`s, hebben wiet kwekerijen. Maar dat is volgens het nieuws... en het nieuws brengt het kamp graag in een slecht daglicht.

Ik heb vaker tegen Vinkenslag moeten voetballen, toendertijd het grootste kamp van Nederland, altijd gezellig daar en nooit problemen.

Dat mensen bepaalde dingen denken over kampers komt omdat ze zich afzonderen en daardoor men geen weet heeft van het leven op het kamp.

Gevalletje vooroordelen waar Nederlanders goed in zijn ;)
pi_125385740
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 08:16 schreef Braddie het volgende:

[..]

Wel gek dat als mensen in het dichtstbijzijnde kamp meteen in elkaar worden gerost als ze maar een stap in het kamp zetten. Lekker volk ja ^O^
pi_125385810
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 07:12 schreef Braddie het volgende:
Met alle respect maar wat een KUT uitspraak, en hoe respectloos....
Tsja.

quote:
Ik heb zelf Famillie op het kamp wonen maar dit vind ik wel heel ver gaan zo'n uitspraak. Nu impliceert ze dat alle kampers kut zijn en agressief terwijl het hele vriendelijke respectvolle open mensen zijn.
Waarom lijkt het dan altijd alsof er zo ontzettend veel problemen zijn met kampers? Wietplantages, illegale honden, geen belasting betalen, etc. etc. ?

quote:
Alleen moet je inderdaad niet aan hun kinderen of Famillie leden zitten want dan worden ze ( wat normaal is ) boos.
Waarom is Familie met hoofdletter F?

quote:
Klacht: mens wat denkt dat ze het recht heeft om dit te zeggen over woonwagen bewoners :')
Iedereen heeft het recht iets te vinden. Ik vind Bouterse een mongool.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')