Al zijn ze nog zo close, tuig blijft tuigquote:Op woensdag 17 april 2013 07:20 schreef Braddie het volgende:
Vooral mensen over een kam blijven scheren..
De meeste praten over woonwagen bewoners terwijl ze die mensen niet kennen. Het zijn hele open en vriendelijke mensen, maar het kamp is een grote Famillie feitelijk, dus als je een iemand tegen je hebt dan doet het hele kamp mee... Het is heel hecht
quote:Op woensdag 17 april 2013 07:26 schreef smitjew het volgende:
Meneer kent een paar goeie kampers en scheert ze nu zelf allemaal over één kant
Ze willen soms inderdaad graag ruzie zoeken ja, maar dat heb je bij elke bevolkingsgroep wel.quote:Op woensdag 17 april 2013 07:42 schreef najazeg het volgende:
ze moeten iig niet met zigeuners worden verward want dat is heel wat anders.
Mijn advies mbt kampers is: geen ruzie met ze krijgen. Al heb ik soms het idee dat ze nog wel eens graag ruzie willen zoeken. En dat is gebaseerd op ervaringen uit het verleden.
Waarom moet je dit melden, wil je aandacht ofzo?quote:Op woensdag 17 april 2013 08:09 schreef Braddie het volgende:
Nee, ik ben niet zoals die user wiens quote dit is impliceert.
(Heb het over de quote " Ik ben kamper schat, fuck maar niet" )
Het is volgens mij ook echt een heel relaxed leven. Als je op het kamp bent dan doen de mensen altijd heel vriendelijk tegen je, je kan er altijd over de vloer komen (Wel je schoenen uit doen) enze zijn héél erg gast vrij.quote:Op woensdag 17 april 2013 08:12 schreef -supergirl- het volgende:
Ik ken geen woonwagenmensen, en heb ook nog nooit een woonwagenkamp gezien, terwijl er wel hier in de buurt zoiets zit.
Heb dat nooit zo begrepen, dat gehaat op mensen van het kamp. Mij lijkt het wel een heerlijk relaxed leventje. Net of je altijd op vakantie bent. En goedkoop want je hoeft geen huis te financieren.
Die mensen hebben het juist slim bekeken.
Er zit een klein kampje vlak bij mijn huis en als ik daar langs fiets staat er altijd gezellig muziek op en in de zomer heeft elke woonwagen wel een megagroot metalen danwel plastic zwembad vol uitnodigend fris water. Ik peins me suf hoe vriendjes te maken zodat ik onder het genot van André Hazes in zo'n bad kan dobberenquote:Op woensdag 17 april 2013 08:12 schreef -supergirl- het volgende:
Ik ken geen woonwagenmensen, en heb ook nog nooit een woonwagenkamp gezien, terwijl er wel hier in de buurt zoiets zit.
Heb dat nooit zo begrepen, dat gehaat op mensen van het kamp. Mij lijkt het wel een heerlijk relaxed leventje. Net of je altijd op vakantie bent. En goedkoop want je hoeft geen huis te financieren.
Die mensen hebben het juist slim bekeken.
Ik heb vaker tegen Vinkenslag moeten voetballen, toendertijd het grootste kamp van Nederland, altijd gezellig daar en nooit problemen.quote:Op woensdag 17 april 2013 08:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is volgens mij ook echt een heel relaxed leven. Als je op het kamp bent dan doen de mensen altijd heel vriendelijk tegen je, je kan er altijd over de vloer komen (Wel je schoenen uit doen) enze zijn héél erg gast vrij.
Tuurlijk, ze handelen in auto`s, hebben wiet kwekerijen. Maar dat is volgens het nieuws... en het nieuws brengt het kamp graag in een slecht daglicht.
Hoe dat zit met het financieren daar heb ik echt geen benul van.
Wel gek dat als mensen in het dichtstbijzijnde kamp meteen in elkaar worden gerost als ze maar een stap in het kamp zetten. Lekker volk jaquote:Op woensdag 17 april 2013 08:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is volgens mij ook echt een heel relaxed leven. Als je op het kamp bent dan doen de mensen altijd heel vriendelijk tegen je, je kan er altijd over de vloer komen (Wel je schoenen uit doen) enze zijn héél erg gast vrij.
Tuurlijk, ze handelen in auto`s, hebben wiet kwekerijen. Maar dat is volgens het nieuws... en het nieuws brengt het kamp graag in een slecht daglicht.
Hoe dat zit met het financieren daar heb ik echt geen benul van.
Tsja.quote:Op woensdag 17 april 2013 07:12 schreef Braddie het volgende:
Met alle respect maar wat een KUT uitspraak, en hoe respectloos....
Waarom lijkt het dan altijd alsof er zo ontzettend veel problemen zijn met kampers? Wietplantages, illegale honden, geen belasting betalen, etc. etc. ?quote:Ik heb zelf Famillie op het kamp wonen maar dit vind ik wel heel ver gaan zo'n uitspraak. Nu impliceert ze dat alle kampers kut zijn en agressief terwijl het hele vriendelijke respectvolle open mensen zijn.
Waarom is Familie met hoofdletter F?quote:Alleen moet je inderdaad niet aan hun kinderen of Famillie leden zitten want dan worden ze ( wat normaal is ) boos.
Iedereen heeft het recht iets te vinden. Ik vind Bouterse een mongool.quote:Klacht: mens wat denkt dat ze het recht heeft om dit te zeggen over woonwagen bewoners
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |