abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125384936
Hallo allemaal , Ik ben ten einde raad met mijn note 2..

Ik heb dus een note 2 van ebay uit Amerika besteld die niet unlocked was , dit kwam omdat ik volgens deze video hier met een kleine simpele hack kon unlocken.

Nu komt het , dit kan alleen met de ::T889UVALK8 versie ... en laat ik nou net de nieuwere t889uvall4 versie hebben.

Na lang zoeken op internet kwam ik hierop http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2154540 (iemand met de exacte zelfde probleem) en het advies dat ze hem gaven was

Best choice would be do a nandroid. Flash the november release using odin

Mijn probleem is nu dat ik geen enkele idee heb om hoe dit te doen , ik heb de file gedownload (1,3GB) dat hun geven van de oudere T889UVALK8 maar heb geen idee hoe ik dus moet downgraden en het staat ook niet bij hoe je dat moet doen ...

Help please!!
Steam id : Kim the boss.
pi_125385358
Probleem opgelost na meer dan 2 uur op internet forums lezen . :)
pi_125385686
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 07:44 schreef Karasta het volgende:
Probleem opgelost na meer dan 2 uur op internet forums lezen . :)
Als je hier dan een link/ samenvatting plaatst dan kunnen andere het ook lezen als ze dit in hun zoekresultaten krijgen op Google :+
pi_125385688
En goed gedaan natuurlijk ^O^ altijd leuk beetje kloten met dat spul.
  woensdag 17 april 2013 @ 08:25:50 #5
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_125385766
Gewoon dat bestand met Odin flashen en je bent er :)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_125393498
Leuk was anders :P Maar wat ik dus moest doen is mijn note naar een oudere versie downgraden.
Links van die versies voor de Note 2 zijn hier http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1969551 tool dat je daarvoor gebruikt is Odin.

En bij die oudere versies werkte die youtube hack dus wel , na die hack te doen en mijn cell te unlocken kon ik weer upgraden naar de nieuwste versie , en bleef mijn cell ook unlocked.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')