De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Stoner Movie TiPquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dr.Mikey op 17-04-2013 01:22:47 ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 17 april 2013 01:14 schreef Studeur het volgende:
wtf, er is vanuit japan ingelogd op mijn facebookwtf
Your beauty never ever scared me.![]()
Ik wou eerst iets met ghb doen dat ging te fuuuuur.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Omg haha als je dat had gedaanquote:Op woensdag 17 april 2013 01:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wou eerst iets met ghb doen dat ging te fuuuuur.
Waar Amarantha GHB gaat slikken?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb je ooit iets anders gebruikt dan wiet?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja.quote:Op woensdag 17 april 2013 01:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je ooit iets anders gebruikt dan wiet?Your beauty never ever scared me.![]()
Lijntje ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja meerdere. Verder XTC, MDMA, Paddo's.quote:
Geef voorkeur zeker aan MDMA, heerlijk spulIk wil dat nog graag een keer met mijn vriend nemen haha
wow kan je al dat stuff krijgen in Groningen ?quote:Op woensdag 17 april 2013 01:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja meerdere. Verder XTC, MDMA, Paddo's.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik woon in Drenthe en ja? Die shit kan je overal wel krijgenquote:Op woensdag 17 april 2013 01:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
wow kan je al dat stuff krijgen in Groningen ?Your beauty never ever scared me.![]()
Drenthe zijn alleen maar dorpen?quote:Op woensdag 17 april 2013 01:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik woon in Drenthe en ja? Die shit kan je overal wel krijgenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
XTC=MDMAquote:Op woensdag 17 april 2013 01:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja meerdere. Verder XTC, MDMA, Paddo's.
Geef voorkeur zeker aan MDMA, heerlijk spulIk wil dat nog graag een keer met mijn vriend nemen haha
![]()
Sow.. dan was je wel echt kneiter gaarquote:Op woensdag 17 april 2013 10:13 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik was trouwens echt wel godverdomme stoned gister, in slapa gevallen met de laptop aan en alles
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: