Vinden jullie het terecht dat de PVV hier boos over wordt?quote:PVV boos om broodje kebab
BREDA -
Leden van de PVV-fractie in Noord-Brabant zagen maandag tot hun grote verbazing dat er broodjes kebab op het menu stonden in de kantine van het provinciehuis.
Bij de broodjes werd gemeld dat het ging om 'halal-vlees'. De PVV'ers zijn daar niet van gediend en hebben schriftelijk vragen gesteld over de kwestie, die in 2011 ook al speelde. Destijds bepaalde het college van B&W dat halal-vlees in het provinciehuis van het menu zou worden gehaald. "Blijkbaar is die claim vergeten, belangrijke vraag is natuurlijk waarom", laat fractievoorzitter Van Hattem van de PVV Noord-Brabant weten.
Ook in 2008 was er al gedoe om broodjes kebab. De Partij voor de Vrijheid (PVV) vroeg toen opheldering nadat het restaurant van de Tweede Kamer halal gerechten serveerde.
Eens.quote:Op woensdag 17 april 2013 01:04 schreef deadprez het volgende:
dat mensen serieus op dit stelletje retards stemmen__!
Scherp, dat is inderdaad een orgaan van de gemeente.quote:Op woensdag 17 april 2013 01:08 schreef padlarf het volgende:
Overigens, wat heeft het college van B&W (welk college van B&W wordt uiteraard niet vermeld) te maken met het provinciehuis?
Nee, eens te meer geven ze aan dat ze eigenlijk niet meer zijn dan een kneuzen-partij.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:57 schreef polderturk het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)broodje_kebab__.html
Vinden jullie het terecht dat de PVV hier boos over wordt?
Dat dus.quote:Op woensdag 17 april 2013 01:02 schreef Elan het volgende:
Of je gaat je bezig houden hoe we dit land uit de crisis kunnen helpen in plaats van de broodjes in de kantine.
En dat.quote:
Kijk die allochtone vogels nou eens rondhangen en de noten en bessen stelen van bloed eerlijke hardwerkende Nederlandse Merels en Meesjes!quote:Op woensdag 17 april 2013 01:06 schreef arjan1212 het volgende:
Dion Graus diende een keer een motie in om 'allochtone vogels' te weren
bij de cd werkte het ookquote:Op woensdag 17 april 2013 01:33 schreef arjan1212 het volgende:
als je wilt dat de pvv de meerderheid haalt moet je dat doen
Wie halal eet mag ook kosher vlees eten.quote:
Volgens de laatste peilingen zijn ze op dit moment al de grootste partij van Nederland ..quote:Op woensdag 17 april 2013 01:33 schreef arjan1212 het volgende:
als je wilt dat de pvv de meerderheid haalt moet je dat doen
Wil je daarmee ook suggereren dat wat die andere prutsers in den haag uit kramen WEL to the point is?quote:Op woensdag 17 april 2013 01:08 schreef FAUSTI het volgende:
Het land gaat naar de tering en waar gaan we het over hebben juist een broodje kebab. En dan zeuren over bepaalde landen dat het bananenrepublieken zijn, werkelijk
Ik ga volgende keer maar eens PVV stemmen, gewoon om mensen zoals jou te trollenquote:Op woensdag 17 april 2013 01:04 schreef deadprez het volgende:
dat mensen serieus op dit stelletje retards stemmen__!
Doen, maar niet janken als heel veel landen niks meer moeten hebben van Nederland. Vooral leuk gezien het feit dat Nederland een export land isquote:Op woensdag 17 april 2013 02:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik ga volgende keer maar eens PVV stemmen, gewoon om mensen zoals jou te trollen
is dat hoe je je racistische, xenofobische gedachten voor jezelf goed praat, dat je op ze stemt om anderen te "trollen", ja?quote:Op woensdag 17 april 2013 02:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik ga volgende keer maar eens PVV stemmen, gewoon om mensen zoals jou te trollen
We weten met zijn allen dat er een grote kern van waarheid in jouw bewering zit. Waarschijnlijk heb ik al vele kilos varkensvlees verorberd, en met mij verreweg de meeste moslims in Nederland.quote:Op woensdag 17 april 2013 01:46 schreef Ole het volgende:
Waarschijnlijk is het toch paard of varken..
Geef die groene meuk maar aan de konijnen hoor, gewoon vlees, en het moet zwemmen in de knoflook.quote:
Gewoon groenten erbij man, da's veel lekkerder. Overigens ben ik het wel eens met de knoflook.quote:Op woensdag 17 april 2013 02:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Geef die groene meuk maar aan de konijnen hoor, gewoon vlees, en het moet zwemmen in de knoflook.
Mjah, bij normale kebab misschien, maar niet bij doner, dat gaat ten koste van de hoeveelheid vlees.quote:Op woensdag 17 april 2013 02:22 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Gewoon groenten erbij man, da's veel lekkerder. Overigens ben ik het wel eens met de knoflook.
Dat plan hebben we laten varen. Hij is ook nog steeds niet gepakt.quote:Op woensdag 17 april 2013 02:19 schreef arjan1212 het volgende:
Hebben jullie die inbrekers al gepakt, polderturk
Ik vind het vlees lekkerder met groenten erbijquote:Op woensdag 17 april 2013 02:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Mjah, bij normale kebab misschien, maar niet bij doner, dat gaat ten koste van de hoeveelheid vlees.
In die redenatie geloof ik dus voor geen meter hè. Het grootste exportland ter wereld is China en niemand die er moeilijk doet over de Communistische Partij en Hu Jintao.quote:Op woensdag 17 april 2013 02:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Doen, maar niet janken als heel veel landen niks meer moeten hebben van Nederland. Vooral leuk gezien het feit dat Nederland een export land is
quote:Op woensdag 17 april 2013 02:14 schreef arjan1212 het volgende:
dat viel toch heel erg mee, clapyourhands.. die rosenthal moest het steeds aan ambassadeurs e.d uitleggen.. maar de handel leed er helemaal niet onder.. de grootste ophef was over het polenmeldpunt, dat vonden ze niet zo leuk in polen
Nee je bent niet alleen, ik vind het ook helemaal niks, de patat word zo vet en slap dat het niet meer te hachen is.quote:Op woensdag 17 april 2013 02:24 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ik vind het vlees lekkerder met groenten erbijOverigens ben ik ook de enige levende persoon die kapsalon niet lekker vindt dus ik zal wel niet helemaal richtig tikken.
China is een apart geval omdat ze redelijk uniek zijn qua zeer lage kosten en schaalvergroting.quote:Op woensdag 17 april 2013 02:24 schreef Jian het volgende:
[..]
In die redenatie geloof ik dus voor geen meter hè. Het grootste exportland ter wereld is China en niemand die er moeilijk doet over de Communistische Partij en Hu Jintao.
Precies wat ik er ook zo smerig aan vindquote:Op woensdag 17 april 2013 02:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee je bent niet alleen, ik vind het ook helemaal niks, de patat word zo vet en slap dat het niet meer te hachen is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |