gaat wel, moet nu even mijn best gaan doen voor school, en dan lekker zomerquote:
Ja heb ik zo erg zin in hequote:Op dinsdag 16 april 2013 23:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
gaat wel, moet nu even mijn best gaan doen voor school, en dan lekker zomer
Daar ga ik nog niet zo heen, maar dan zie ik al mijn oude basisschoolvrienden weer. Die waren toch een stuk aardiger dan op de middelbare school. Ik zit al in de 4e, maar ik begin het steeds irritanter te vindenquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja heb ik zo erg zin in hefestivals etc
Basischool vriendenquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Daar ga ik nog niet zo heen, maar dan zie ik al mijn oude basisschoolvrienden weer. Die waren toch een stuk aardiger dan op de middelbare school. Ik zit al in de 4e, maar ik begin het steeds irritanter te vinden![]()
sowiesoquote:
Is dit een aanzoek?quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Meet the FOK!kers en daarna meteen Meet the Parents
Maak je nou niet zo druk om dat jochiequote:Op dinsdag 16 april 2013 23:38 schreef Trollscience het volgende:
Blijf in het vervolg maar gewoon van de lapo af als je toch alleen maar kut-TT's maakt en kutplaatjes in de OP zet.
Oké ik dacht alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:
hihiquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:38 schreef Trollscience het volgende:
Blijf in het vervolg maar gewoon van de lapo af als je toch alleen maar kut-TT's maakt en kutplaatjes in de OP zet.
Alleen vind ik het wel jammer dat ik zo veel gemist heb. best veel goede users weg volgens mij...quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oké ik dacht alNiet doen, dan veroorzaak je vertragingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wow het leeftquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Alleen vind ik het wel jammer dat ik zo veel gemist heb. best veel goede users weg volgens mij...
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet doen, dan veroorzaak je vertragingKUT NSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
heequote:
hoe gaat ie?quote:
Trouwens, ik wilde gister voor de trein van half 3 springen, dus ik springen om half 3, is die trein er weer eens niet op tijd. Toen maar weer naar huis gegaan en een My Little Pony 1:1 pop gekocht...quote:
gaat nog steeds wel goed, misschien iets meer mijn best doen op school en dan is het allemaal in ordequote:
dudequote:Op dinsdag 16 april 2013 23:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Trouwens, ik wilde gister voor de trein van half 3 springen, dus ik springen om half 3, is die trein er weer eens niet op tijd. Toen maar weer naar huis gegaan en een My Little Pony 1:1 pop gekocht...
Als je maar over gaatquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
gaat nog steeds wel goed, misschien iets meer mijn best doen op school en dan is het allemaal in orde
en met jou dan?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
alleen maar, daarom wil ik het hier ook
Mijn mentor snapt dat niet. Gewoon elk jaar met de hakken over de sloot en dan mijn examen gewoon echt goed doen dat hele jaarquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Als je maar over gaatJaa gaat goed
lekker geld verdienen
wat?quote:
abendquote:
mentoren snappen niksquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mijn mentor snapt dat niet. Gewoon elk jaar met de hakken over de sloot en dan mijn examen gewoon echt goed doen dat hele jaar
waar werk je nu dan?
wow is vwo6 zo moeilijk danquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:50 schreef jordyqwerty het volgende:
Sta een 5,94 voor aardrijkskunde_____
Alle gemiddeldes tussen de 5,9 en 6,8
oohquote:
ik kan geen engels weetjetog ik ken alleen al Beyonces en Rihannas lyrics en daar komen die woordjes niet in voorquote:
Dan vraag ik me af hoe je het centraal examen Engels gaat overlevenquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik kan geen engels weetjetog ik ken alleen al Beyonces en Rihannas lyrics en daar komen die woordjes niet in voor
hoe bedoel jequote:Op dinsdag 16 april 2013 23:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Echt, mensen zoals jij zijn de reden dat sarcasme bestaansrecht heeft.
Nietquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:52 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af hoe je het centraal examen Engels gaat overleven
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Echt, mensen zoals jij zijn de reden dat sarcasme bestaansrecht heeft.
tja ik vraag me ook af of ze de woordjes irreplaceable en crazy in love echt zo vaak daarin gebruiken, denk het niet nee..quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:52 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Soms twijfel ik echt aan je geaardheid, no offencequote:Op dinsdag 16 april 2013 23:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
tja ik vraag me ook af of ze de woordjes irreplaceable en crazy in love echt zo vaak daarin gebruiken, denk het niet nee..
Denken dat je voor Engels geen 5 mag staan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:52 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
au dat is heetquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:54 schreef Trollscience het volgende:
jrry ik schijt je hele bakkes vol en knal er wat afgeschraapte smegma bovenop
haha is goedquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Soms twijfel ik echt aan je geaardheid, no offence
Dat is best een net handschrift, dat van mij is echt baggerquote:
Ik wou dat ik zo'n handschrift hadquote:
Ga weg danquote:
Ik cringe als een malle hierquote:
Troll dus.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
moet ik weer foto's gaan maken etc nee geen zin an nu
he bahquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:58 schreef Etsu het volgende:
Jor, JRRY gaat ook niet slagen voor Nederlands zo te zien.
Alsnog is een 5,9 voor AK toch best netjes zonder voorkennis hoor.quote:
Niet zeuren danquote:
maar het is niet grappigquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:54 schreef supersof het volgende:
JER
mensen die denken dat jer serieus is
Yupquote:
Trollquote:Op woensdag 17 april 2013 00:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja ik vind hem grappig ja, ik voel me nu best beledigd.
Als het niet serieus is en niet grappig zie ik het nut nietquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:54 schreef supersof het volgende:
JER
mensen die denken dat jer serieus is
Mijn ak leraar is wel echt eenquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsnog is een 5,9 voor AK toch best netjes zonder voorkennis hoor.
Enneeee......... Ik dacht dat je vwo was gaan doen om motivatie terug te krijgen.
Wtfquote:Op woensdag 17 april 2013 00:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mijn ak leraar is wel echt een___ ik schreef omdat en daarom op ipv oorzaak en gevolg, trekt ie me punten af
__ moeten ze op het centraal eens flikken
Ook praktische opdracht, je werd bijv beoordeeld op het feit of je kaarten, tabellen, grafieken en plaatjes had. Ik had 3 van de 4 en kreeg 4 van de 10 punten, alsjeblieft zeg wat een jankbal
lol whahah XDDdxdd fkn grpapig hahahah XDDquote:Op woensdag 17 april 2013 00:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja ik vind hem grappig ja, ik voel me nu best beledigd.
Zo kom je totaal niet over.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:03 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, waarom zou ik daar over liegen
jaquote:Op woensdag 17 april 2013 00:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
lol whahah XDDdxdd fkn grpapig hahahah XDD
Ik ben jaloers op julliequote:Op woensdag 17 april 2013 00:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yup![]()
Ik bedenk me nu dat donderdag de enige dag is dat ik prom niet zie
Wat een luxe deze week
ENNNN
morgen nieuw uniform passenyay
Welke?quote:
Etschuuuquote:
Had laatste pta ook herkanst, eerst een 5,7 wel alles een keer doorgenomen, herkansing een 6,8 en heel vluchtig doorgelezenquote:
Hello nog redelijke onbekende userquote:
Doei JRRYquote:Op woensdag 17 april 2013 00:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja ze doen echt heel vervelend tegen mij
whehehehequote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Had laatste pta ook herkanst, eerst een 5,7 wel alles een keer doorgenomen, herkansing een 6,8 en heel vluchtig doorgelezen___
![]()
zou niet mogen eigenlijk
Ik zou je nog een topic sturen tochquote:Op woensdag 17 april 2013 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hello nog redelijke onbekende uservoor mij dan
EN VA OOK OHMY NOOIT VERWACHT DITquote:
Ohja dat kloptquote:
mensen die rokenquote:Op woensdag 17 april 2013 00:06 schreef Trollscience het volgende:
tuurlijk laten we de tabaksprijzen nog anderhalve euro omhoogschroeven, 7,40 voor een pakje shag godverdomme en ik heb maar vadsige l&m gepakt
als camel geel xxl 10 euro kost, ga ik stoppen.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:06 schreef Trollscience het volgende:
tuurlijk laten we de tabaksprijzen nog anderhalve euro omhoogschroeven, 7,40 voor een pakje shag godverdomme en ik heb maar vadsige l&m gepakt
Ik ben er altijdquote:Op woensdag 17 april 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
EN VA OOK OHMY NOOIT VERWACHT DITWAT EEN FEEST
quote:
sorry die smiley was verkeerdquote:
7,60 nu toch?quote:Op woensdag 17 april 2013 00:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
als camel geel xxl 10 euro kost, ga ik stoppen.
Goh, I knowquote:Op woensdag 17 april 2013 00:05 schreef Etsu het volgende:
[..]Je bent gewoon een baas
Maar dat gaat niet meer lukken op de uni hoor.
Goesowwquote:
Ga hatenquote:
Ik mag niet klagenquote:Op woensdag 17 april 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
sorry die smiley was verkeerd
Alles goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga haten
[..]
Ik mag niet klagenEn met jou?
haat haat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga haten
[..]
Ik mag niet klagenEn met jou?
Voetjes doen zeer, maar verder goed hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Waarom zou je in vrede s naam gaan roken je leeft er alleen maar korter doorquote:Op woensdag 17 april 2013 00:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mensen die oordelen over het feit dat iemand rookt
rokenquote:Op woensdag 17 april 2013 00:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
fuquote:
Bij AJ langsgeweest?quote:Op woensdag 17 april 2013 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voetjes doen zeer, maar verder goed hoor
Ik moet zeggen dat ik roken ook wel 1 van de kanslozere dingen vindt om te doen..quote:Op woensdag 17 april 2013 00:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
hoeveel peuken en hoe duur?quote:Op woensdag 17 april 2013 00:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
als camel geel xxl 10 euro kost, ga ik stoppen.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 17 april 2013 00:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
fu
[..]
Bij AJ langsgeweest?
Stress. Heb een tijdje kutperiode gehad en toen ben ik begonnen en het hielp me enorm en nu ben ik verslaafd.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:08 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Waarom zou je in vrede s naam gaan roken je leeft er alleen maar korter door
jij was gestopt?quote:Op woensdag 17 april 2013 00:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij bent dood voor mij.ik ken je niet meer nu
Hoiquote:Op woensdag 17 april 2013 00:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
drop `ns in je bed.quote:
bier en tieten yeeyee lkkr auto ongelukken en mensen lastigvallen Xdquote:Op woensdag 17 april 2013 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik roken ook wel 1 van de kanslozere dingen vindt om te doen..
Dan nog, er zijn dan ook wel andere dingen die je kunt doen zonder permanente schadequote:Op woensdag 17 april 2013 00:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stress. Heb een tijdje kutperiode gehad en toen ben ik begonnen en het hielp me enorm en nu ben ik verslaafd.
Dus stfu alvorens je blert.
Bier wekt nog iets op, roken nietquote:Op woensdag 17 april 2013 00:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
bier en tieten yeeyee lkkr auto ongelukken en mensen lastigvallen Xd
Alcohol? Ook een tijdje gedaan, maar roken is toch in vele opzichten beter.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:10 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Dan nog, er zijn dan ook wel andere dingen die je kunt doen zonder permanente schade
yoloquote:Op woensdag 17 april 2013 00:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Roken is de eerste paar keer een keuze en daarna niet meer. Ik probeer al een tijd te stoppen. Het is me laatst 4 weken gelukt.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:08 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Waarom zou je in vrede s naam gaan roken je leeft er alleen maar korter door
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Wakker worden en als eerste wat je doet, is een peuk opstekenquote:Op woensdag 17 april 2013 00:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Roken is de eerste paar keer een keuze en daarna niet meer. Ik probeer al een tijd te stoppen. Het is me laatst 4 weken gelukt.
Beoordeel niet te snel, want je hebt geen idee hoe kut het kan zijn om een hoer van de nicotine te zijn. Maar oh, wat is het lekker.
haha nee het is vies, bahquote:Op woensdag 17 april 2013 00:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Roken is de eerste paar keer een keuze en daarna niet meer. Ik probeer al een tijd te stoppen. Het is me laatst 4 weken gelukt.
Beoordeel niet te snel, want je hebt geen idee hoe kut het kan zijn om een hoer van de nicotine te zijn. Maar oh, wat is het lekker.
Doen wat je leuk vindt, hobbys? Om je aandacht af te leidequote:Op woensdag 17 april 2013 00:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alcohol? Ook een tijdje gedaan, maar roken is toch in vele opzichten beter.
De verslaving is lekker, de handeling is lekker. De tabak zelf lijkt me niet dat je die zo lekker vindt. *denk ikquote:Op woensdag 17 april 2013 00:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:11 schreef supersof het volgende:
[..]dankjouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat helpt niet. En dat merk je wel als je voor het eerst liefdesverdriet hebt en nog andere tig problemen om je heen hebt.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:12 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Doen wat je leuk vindt, hobbys? Om je aandacht af te leide
Vertel wel wat je ervan vind hequote:
Dat is lekkerquote:Op woensdag 17 april 2013 00:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wakker worden en als eerste wat je doet, is een peuk opsteken
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:13 schreef JRRY het volgende:
et is pas cool als je swek hebt zonder te roken
Ja leuk dat je die smiley zovaak gebruikt maar het is gewoon zo hoor. Alcohol heeft een stimulerende werking en en nicotine niet, misschien dat je er rustig van wordt, maar dat is ook gewoon de handeling en niet de stof die er in zit.quote:
Beyoncé luisteren en dan denken dat je swag hebtquote:Op woensdag 17 april 2013 00:13 schreef JRRY het volgende:
et is pas cool als je swek hebt zonder te roken
Ben eigenlijk al een maand gestopt ofzo, maar er schiet er hier en daar wel eentje tussen, wekelijks, minimaalquote:
en zo'n zieke rush dat je nog maar half rechtop kunt blijven staanquote:Op woensdag 17 april 2013 00:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wakker worden en als eerste wat je doet, is een peuk opsteken
De eerste paar keur waren dan een niet zo slimme keuzequote:Op woensdag 17 april 2013 00:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Beyonce = swagquote:Op woensdag 17 april 2013 00:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Beyoncé luisteren en dan denken dat je swag hebt
Jaquote:
Van alcohol krijg ik elke keer een dikke kater.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja leuk dat je die smiley zovaak gebruikt maar het is gewoon zo hoor. Alcohol heeft een stimulerende werking en en nicotine niet, misschien dat je er rustig van wordt, maar dat is ook gewoon de handeling en niet de stof die er in zit.
Mijn dronkenheid wordt wel erger hoe kan dat dan?quote:Op woensdag 17 april 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja leuk dat je die smiley zovaak gebruikt maar het is gewoon zo hoor. Alcohol heeft een stimulerende werking en en nicotine niet, misschien dat je er rustig van wordt, maar dat is ook gewoon de handeling en niet de stof die er in zit.
Net als dat jij een synoniem voor aidsuser bent?quote:Op woensdag 17 april 2013 00:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
Beyonce = swag
Beyonce is een synoniem voor swag
Bij 10 euro per pakje ga ik er pas aan geloven.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben eigenlijk al een maand gestopt ofzo, maar er schiet er hier en daar wel eentje tussen, wekelijks, minimaal
Ok, SWAG is the gayest fuckin thing on this shitty world.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
Beyonce = swag
je schreef lelijk verkeerdquote:Op woensdag 17 april 2013 00:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
Beyonce = swag
Zekerquote:Op woensdag 17 april 2013 00:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
haha nee het is vies, bah
jij hebt echt geen smaak
Maar ik zou je dronken zien donderdagquote:Op woensdag 17 april 2013 00:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Van alcohol krijg ik elke keer een dikke kater.Nah, sigaretten helpen mij meer.
Even een vraagje aan jou he. Denk je dat jer serieus is nu?quote:Op woensdag 17 april 2013 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net als dat jij een synoniem voor aidsuser bent?
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net als dat jij een synoniem voor aidsuser bent?
Dat was een grapje.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar ik zou je dronken zien donderdag
Hij vindt het irritant. Of het serieus is of niet, daarom is hij volgens fokkie een aidsuserquote:Op woensdag 17 april 2013 00:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Even een vraagje aan jou he. Denk je dat jer serieus is nu?
Jawel Beyonce is wel degelijk synoniem voor swag hebben maar FOK!kers zijn zoldernerds dus die hebben dat nietquote:Op woensdag 17 april 2013 00:15 schreef supersof het volgende:
[..]
nicotine is net zoals alcohol gif dat op je zenuwstelsel werkt. het is wel degelijk kalmerend omdat het invloed heeft op bepaalde neurotransmitters, denk eerst eens zelf na voordat je opgaat in de grijze stivoro-massaquote:Op woensdag 17 april 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik was 15 en dronken. Op je bek gaan hoort erbij.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:14 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
De eerste paar keur waren dan een niet zo slimme keuze
Nee gelukkig niet
Vroeger vond ik je nog tof toen je nog net op FOK! zat, maar nu ben je alleen maar aan het stangen.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jawel Beyonce is wel degelijk synoniem voor swag hebben maar FOK!kers zijn zoldernerds dus die hebben dat niethihi i'm ready voor de aanvallen
Dat jij de hele tijd zegt dat hij niet serieus is is ook alleen maar om hem te verdedigen, wat ik snap want jij mag hem wel dusquote:Op woensdag 17 april 2013 00:15 schreef supersof het volgende:
[..]
haha 15 jaar en dronken is zóó pauperquote:Op woensdag 17 april 2013 00:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik was 15 en dronken. Op je bek gaan hoort erbij.
Ja, maar weet je:quote:Op woensdag 17 april 2013 00:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jawel Beyonce is wel degelijk synoniem voor swag hebben maar FOK!kers zijn zoldernerds dus die hebben dat niethihi i'm ready voor de aanvallen
Fokit is een wijze meneerquote:Op woensdag 17 april 2013 00:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij vindt het irritant. Of het serieus is of niet, daarom is hij volgens fokkie een aidsuser
Ik vind het grappig.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat jij de hele tijd zegt dat hij niet serieus is is ook alleen maar om hem te verdedigen, wat ik snap want jij mag hem wel dusHij zal nu ook wel aan het provoceren zijn inderdaad, maar zoals al gezegd: het is niet grappig dus. Of het nou serieus is of niet.
Ik ben lief tegen iedereen die mijn persoonlijkheid respecteert en ook gewoon normaal tegen mij doet.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vroeger vond ik je nog tof toen je nog net op FOK! zat, maar nu ben je alleen maar aan het stangen.
mijne om 2 uur en om 8 uur. denk dat ik gewoon opblijf tot 2.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:18 schreef Toto69 het volgende:
mijn wekker gaat om 7 uurwaarom kan ik nooit slapen
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mijn dronkenheid wordt wel erger hoe kan dat dan?
Ja als je dronken bent snap ik het op zich wel maar je bent toch niet van de een op de andere dag verslaafd?quote:Op woensdag 17 april 2013 00:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik was 15 en dronken. Op je bek gaan hoort erbij.
Jaquote:Op woensdag 17 april 2013 00:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ben lief tegen iedereen die mijn persoonlijkheid respecteert en ook gewoon normaal tegen mij doet.
Uitspraken van een aap zonder wereldkennis neem ik niet serieusquote:Op woensdag 17 april 2013 00:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat mag.quote:
Okequote:
maar ik moet morgen ook nog "opletten" (lees: slapen) op schoolquote:Op woensdag 17 april 2013 00:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
mijne om 2 uur en om 8 uur. denk dat ik gewoon opblijf tot 2.
Ik weet heel veel van de wereld ik kijk elke zondag 3OPREIS.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Uitspraken van een aap zonder wereldkennis neem ik niet serieus
ik moet morgen ook opletten.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
maar ik moet morgen ook nog "opletten" (lees: slapen) op school
Kom dan gewoon uit de kast manquote:Op woensdag 17 april 2013 00:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ben lief tegen iedereen die mijn persoonlijkheid respecteert en ook gewoon normaal tegen mij doet.
Ja, daar leer je ook zo veel vanquote:Op woensdag 17 april 2013 00:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik weet heel veel van de wereld ik kijk elke zondag 3OPREIS.
ik 4 uurtjes eerderquote:Op woensdag 17 april 2013 00:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik moet morgen ook opletten.![]()
weliswaar om 12 uur, maar toch.
Oh ja en echte meisjes in de jungle bijna vergeten man!!quote:Op woensdag 17 april 2013 00:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik weet heel veel van de wereld ik kijk elke zondag 3OPREIS.
Ik was wel vaker dronken. En toen kwamen de festivalsquote:Op woensdag 17 april 2013 00:18 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Ja als je dronken bent snap ik het op zich wel maar je bent toch niet van de een op de andere dag verslaafd?
hardequote:Op woensdag 17 april 2013 00:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wist je moeder dat ook maar, dan had ik nu dit gezever niet aan moeten horen.
ik ben nog nooit in mn leven om 8 uur begonnenquote:
Tjiet on miiiiquote:Op woensdag 17 april 2013 00:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Oh ja en echte meisjes in de jungle bijna vergeten man!!
jijquote:Op woensdag 17 april 2013 00:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben nog nooit in mn leven om 8 uur begonnen
op vmbo/havo/vwo altijd 9 uur
op uni ook 9 uur, maar vaak 11/12 uur
nou ja 8.20quote:Op woensdag 17 april 2013 00:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben nog nooit in mn leven om 8 uur begonnen
op vmbo/havo/vwo altijd 9 uur
op uni ook 9 uur, maar vaak 11/12 uur
Antibioticajunkquote:Op woensdag 17 april 2013 00:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga om half naar bed, jij antibioticajunk.
Ezell en vroeg slapenquote:
Jaaaaajaquote:Op woensdag 17 april 2013 00:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga om half naar bed, jij antibioticajunk.
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ezell en vroeg slapenWat een tegenstrijdigheid in 1 zin
Nou, wat is dit...quote:
Je bent geslaagd voor het examen 'zoek de fout in JNG!-SC'.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ezell en vroeg slapenWat een tegenstrijdigheid in 1 zin
Nee, je bent gezakt op 0,1 punt.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent geslaagd voor het examen 'zoek de fout in JNG!-SC'.
Wat heb ik gewonnen?quote:Op woensdag 17 april 2013 00:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent geslaagd voor het examen 'zoek de fout in JNG!-SC'.
Ik was vorig weekend 75 EU op zondag kwijt.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:21 schreef Etsu het volgende:
Iedere week dronken zijn met studentenavond in Groningen op donderdagavond![]()
vaak 30/40 euro weg voor 1 avondje
Ik heb altijd al op een ander dier dan een paard willen rijdenquote:
Wel jammer, nu kan ik geen belasting over je inkomen heffen waardoor de overheid weinig inkomen genereert en dan krijg ik minder bonusquote:
Een ban naar keuze zou leuker zijnquote:Op woensdag 17 april 2013 00:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Eeuwig verblijf in deze pracht sc
Ezells zijn edele dieren. Daar ga je niet op zitten.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb altijd al op een ander dier dan een paard willen rijden
Ach joh, alsof ik ooit veel inkomen ga krijgen.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel jammer, nu kan ik geen belasting over je inkomen heffen waardoor de overheid weinig inkomen genereert en dan krijg ik minder bonus
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:11 schreef supersof het volgende:
[..]die eerste zou ik zo nog 'ns een keer op repeat doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Not reallyquote:Op woensdag 17 april 2013 00:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik denk dat ons kinneke zijn mond nu wel houdt.
Ja hequote:Op woensdag 17 april 2013 00:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
die eerste zou ik zo nog 'ns een keer op repeat doen
Totoquote:Op woensdag 17 april 2013 00:26 schreef Toto69 het volgende:
I caaaaan't stop loving you, time passes quickly and chances are few
Phil Collin`s can`t stop loving you is beterquote:Op woensdag 17 april 2013 00:26 schreef Toto69 het volgende:
I caaaaan't stop loving you, time passes quickly and chances are few
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |