gaat wel, moet nu even mijn best gaan doen voor school, en dan lekker zomerquote:
Ja heb ik zo erg zin in hequote:Op dinsdag 16 april 2013 23:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
gaat wel, moet nu even mijn best gaan doen voor school, en dan lekker zomer
Daar ga ik nog niet zo heen, maar dan zie ik al mijn oude basisschoolvrienden weer. Die waren toch een stuk aardiger dan op de middelbare school. Ik zit al in de 4e, maar ik begin het steeds irritanter te vindenquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja heb ik zo erg zin in hefestivals etc
Basischool vriendenquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Daar ga ik nog niet zo heen, maar dan zie ik al mijn oude basisschoolvrienden weer. Die waren toch een stuk aardiger dan op de middelbare school. Ik zit al in de 4e, maar ik begin het steeds irritanter te vinden![]()
sowiesoquote:
Is dit een aanzoek?quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Meet the FOK!kers en daarna meteen Meet the Parents
Maak je nou niet zo druk om dat jochiequote:Op dinsdag 16 april 2013 23:38 schreef Trollscience het volgende:
Blijf in het vervolg maar gewoon van de lapo af als je toch alleen maar kut-TT's maakt en kutplaatjes in de OP zet.
Oké ik dacht alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:
hihiquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:38 schreef Trollscience het volgende:
Blijf in het vervolg maar gewoon van de lapo af als je toch alleen maar kut-TT's maakt en kutplaatjes in de OP zet.
Alleen vind ik het wel jammer dat ik zo veel gemist heb. best veel goede users weg volgens mij...quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oké ik dacht alNiet doen, dan veroorzaak je vertragingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wow het leeftquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Alleen vind ik het wel jammer dat ik zo veel gemist heb. best veel goede users weg volgens mij...
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet doen, dan veroorzaak je vertragingKUT NSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |