Het niet meer zeggen maar denken.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:02 schreef Paralectic het volgende:
Ja niks
Iemand ervaring om te veranderen?
Niet veranderen. Zegt de botte lul.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:02 schreef Paralectic het volgende:
Ja niks
Iemand ervaring om te veranderen?
Het is dat doodsverwensingen niet mogen maar ONZ is een deur verder.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:07 schreef zOuTzEePzOda het volgende:
Kom gewoon uit de kast, neuk effe met wat gasten in het openbaar en ben je genoeg publiekelijk vernedert, hou je vanzelf je grote b*k wel dicht, toch!!?
Het is meer dat ik het niet zo interessant vindt of mensen tegen mijn manier van communiceren kunnen, meer dat ik het te horen krijg via via dat ze het erg vinden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:09 schreef RadioSlut het volgende:
Zoals ik al zei, ik ben zelf ook een botte lul. Ik spreek mijn mening gewoon uit, en 9 van de 10 keer hoor ik dat ik niet zo lullig of zo bot moet doen. Want dat kan kwetsend zijn blabla.
Wat deed ik? Ik begon mijn mond te houden. Dat soort dingen te denken (Etsu). Omdat ik toch 90% van de tijd bot ben, kan ik mijn mening net zo goed niet meer geven. En daar werd ik gek van joh. Ik ben een beetje gek te worden, om het zo maar uit te drukken, want ik kon dus niks meer kwijt, want dan werd er wel weer iemand gekwetst.
Nu spreek ik gewoon mijn mening uit, boeiend of het bot is, ze hebben maar pech. Ik heb me altijd aan moeten passen aan anderen, en nu passen ze zich maar een beetje aan aan mij. Klaar.
Noem jij jezelf 'bot', duffe lul topic dit?!quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:09 schreef Paralectic het volgende:
[..]
Het is dat doodsverwensingen niet mogen maar ONZ is een deur verder.
Misschien is het een een direct gevolg van het ander.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:01 schreef RadioSlut het volgende:
Herkenbaar. Al heb ik geen vriendengroep om me heen.
Gezeik met mods voorkomen enzo. Ken je niet persoonlijk maar internethelden zijn er al genoeg.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:11 schreef zOuTzEePzOda het volgende:
[..]
Noem jij jezelf 'bot', duffe lul topic dit?!
Dan gebruik je je botte krachten en vraag je ze in hun gezicht waarom ze dat deden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:11 schreef Paralectic het volgende:
[..]
Het is meer dat ik het niet zo interessant vindt of mensen tegen mijn manier van communiceren kunnen, meer dat ik het te horen krijg via via dat ze het erg vinden.
Leuk is anders toch wel.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:11 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Misschien is het een een direct gevolg van het ander.
Misschien dat dat nog wel de beste oplossing is voor TS: Gewoon vrienden vinden die net zo bot zijn als hij.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:13 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar denk niet dat het zo'n grote factor is. Ik heb altijd al moeite gehad met contact maken, en als het klikte met iemand dan was het net zo'n botterik als ik.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:13 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar denk niet dat het zo'n grote factor is. Ik heb altijd al moeite gehad met contact maken, en als het klikte met iemand dan was het net zo'n botterik als ik.
TS, vrienden worden?quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:14 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Misschien dat dat nog wel de beste oplossing is voor TS: Gewoon vrienden vinden die net zo bot zijn als hij.
Ken helaasch maar weinig leuke dames in die richting en daarvoor zal ik toch een slag milder moeten worden ben ik bangquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:14 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Misschien dat dat nog wel de beste oplossing is voor TS: Gewoon vrienden vinden die net zo bot zijn als hij.
Dat altijd!quote:
Jaja!quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:11 schreef Paralectic het volgende:
[..]
Gezeik met mods voorkomen enzo. Ken je niet persoonlijk maar internethelden zijn er al genoeg.
Weinig is toch niet niks?quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:15 schreef Paralectic het volgende:
[..]
Ken helaasch maar weinig leuke dames in die richting en daarvoor zal ik toch een slag milder moeten worden ben ik bang
Jij bent toch een wijf? maarja, niks is wat het lijkt op FOK! / het interwebzquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:17 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Weinig is toch niet niks?
Of je moet genoegen nemen met een manwijf ipv dame.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |