Idd (en is ook niet altijd de dealer)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:16 schreef Rev- het volgende:
[..]
Eigenlijk moest alleen de handrem gesteld worden, ware het niet dat ik een maand terug niet blokken + schijven heb laten monteren, alleen is dit niet goed gegaan waardoor de blokken schuin zijn afgesleten en dus weer mochten. Dit idee had ik al, en ik ben er ook mee terug geweest, maar nee Meneer het zit allemaal goed hoor . Voortaan altijd naar de Volvo specialist dus
Ah zo,mja,gelukkig alleen de blokken en kosten niet de hoofdprijs...heb je het wel kunnen verhalen qua kosten of mocht je zelf lappen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:21 schreef Rev- het volgende:
Zeker, verse APK. Weet het niet precies, maar er zitten klemmen of veren op en die zaten niet goed waardoor de remklauw scheef getrokken werd.
Staan hier wel ergens geloof ik, ze heeft hem ook gebruikt als haar trouwwagenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:03 schreef Charged het volgende:
[..]
We (I) want pics!!
(van de 850 natuurlijk)
blijft een mooie schuit die S60quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:45 schreef Rev- het volgende:
Zekers, zal nog een keer van de binnenkant een foto maken. Dit is op de zomerwielen, ik heb er ook nog een mooi setje LM winterwielen bij. Het is een 2.4 Bifuel (fabrieks af)
[ afbeelding ]
Met CC, regensensor en Spaceball!
Wat er onder ligt is nog beterquote:
Ja mooi vooral dat plakhout.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:39 schreef Rev- het volgende:
Ik kreeg trouwens een 850 mee om even mee rond te touren in de tussentijd. Wat een verschil met mijn S60 zeg, dat is echt een groot slagschip om mee te rijden vergeleken met de 850. Die reed een stuk directer en sportiever, en sneller. Alleen dat interieur is wel alsof je een tijdmachine 30 jaar terug bent uitgestapt
als je een echte oude 850 hebt, stap je gewoon in een 740. met al z'n krakende plastics in platte kleuren..quote:
Waarom koop je hem dan eigenlijk?quote:Hmpf, helaas heeft de 244 toch een klein lek in de koppakking. :/ Aangezien ik op dit moment vrij weinig tijd heb (o.a. sterfgeval, huizenjacht, ander kattengejammer dat tijd vreet) denk ik er toch aan om de auto te verkopen aan iemand die er wel tijd voor heeft. Ding rijdt verder prima, er zit niet eens koelvloeistof in de olie. Alleen moet er geregeld kvs bijgevuld worden.
Of toch over een paar weken fixen, maar ik ken mezelf: een paar weken kan ook paar maanden worden. Als iemand interesse heeft, geef maar een gil: dat ding hoeft niet de hoofdprijs te kosten zeg maar.
Verdamper of injectoren?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:38 schreef Rev- het volgende:
Zit er over te denken om hem te chippen btw, vraag me alleen af of ik dan geen problemen ga krijgen met mijn Gas installatie.
[..]
Waarom koop je hem dan eigenlijk?
Gezien het toch een oude gare bak is kun je misschien ook zo'n middeltje om radiateurs te dichten erbij doen?
En dat zou helpen bij een koppakking? Ik vermoed van niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:38 schreef Rev- het volgende:
Waarom koop je hem dan eigenlijk?
Gezien het toch een oude gare bak is kun je misschien ook zo'n middeltje om radiateurs te dichten erbij doen?
Ja ik kan bij mijn pa naar binnen. Maar hoezo moeilijk? Spruitstukken kunnen blijven zitten, alleen wat slangen loshalen en de uitlaat. Riem eraf, klaar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:46 schreef Bart-Willem het volgende:
Een koppakking van een B21? Bij een B20 had ik het graag geloofd, maar bij een B21 niet. En met dit weer buiten gaan hobbyen zie ik niet zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |