Die kans is wel aanwezig, op het v70-forum loopt er een groot topic over: er zijn een aantal die hebben laten powerflushen en 10k kilometer later was het alsnog huilen geblazen. Waren allen auto's die circa 3 ton gelopen hadden en daarvoor nooit een verversing hadden gehad.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:20 schreef Waaromditnou het volgende:
[..]
Ja en anders so be it, dan laat ik het zelf wel doen. Alleen hoop ik niet dat het dan al ''laat'' is.
Kak, ik heb niet zo heel vaak in een automaat gereden. De laatste keer was in een Saab Aero, het enige wat ik vind is dat een automaat wat meer lawaai maakt met schakelen tov een handschakel. Maar dat kan ook komen omdat ik een auto redelijk naadloos aanvoel. Maar wat ik begrijp is dat een volvo van zichzelf al vrij ''grof'' schakelt?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:07 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
Die kans is wel aanwezig, op het v70-forum loopt er een groot topic over: er zijn een aantal die hebben laten powerflushen en 10k kilometer later was het alsnog huilen geblazen. Waren allen auto's die circa 3 ton gelopen hadden en daarvoor nooit een verversing hadden gehad.
De automaatbak moet inderdaad soepel schakelen. Wel voel je de automaatbak van een V70 meer dan de automaatbak van een 850 of 940 (die heeft helemaal geniale automaatbakken, maar zo'n 940 is sowieso 1 van de beste Volvo's ooit gebouwd). Blijft een automaatbak slippen (wel toeren verhogen maar duidelijk geen vooruitgang in de snelheid) of klapt 'ie flink, dan weet je al genoeg. En inderdaad: niet tijdig happen in een versnelling zegt ook genoeg.
Mijn vorige 940's weggedaan bij resp. 500.000 en 560.000 km (en ze rijden nog). Huidige V70 gekocht met 342.000 op de teller, is nu 420.000. Rijdt nog als nieuw.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:17 schreef Waaromditnou het volgende:
To much information for the moment. En thuis heb ik ook gezeik over die auto, ze geloven niet dat een auto met 3 ton +++ nog goed kan zijn.
Ik denk erover om er maar een te kopen bij een dealer, heb je garantie e.d
Hmz..je mag mijn classic met 430.000 nog wat best voorstellen daar..komt geheid door de test heen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:17 schreef Waaromditnou het volgende:
To much information for the moment. En thuis heb ik ook gezeik over die auto, ze geloven niet dat een auto met 3 ton +++ nog goed kan zijn.
Ik denk erover om er maar een te kopen bij een dealer, heb je garantie e.d
Whehe mijn pa is autohandelaar en zelfs van hem negeer ik geregeld advies .quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:17 schreef Waaromditnou het volgende:
To much information for the moment. En thuis heb ik ook gezeik over die auto, ze geloven niet dat een auto met 3 ton +++ nog goed kan zijn.
Ik denk erover om er maar een te kopen bij een dealer, heb je garantie e.d
Ik heb ook een nieuw speeltje .quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:02 schreef Bart-Willem het volgende:
Overigens is mijn nieuwe speeltje vandaag gearriveerd. Straks even pics maken.
Waddan?quote:
Whehe, ik denk dat we dezelfde kleurcode hebben . Ik heb toen een flinke pot 2K lak erbij gekregen dus ik kon bij een gespecialiseerd bedrijf genoeg spuitbussen laten maken .quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:57 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
Waddan?
En ik denk dat je deze auto kent. Weet ik vrij zeker zelfs.
Weer een hobbybak voor naast m'n V70. Vandaag opgehaald.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Let niet op de kleine rotblaadjes rondom en op de auto, die rotbloesem dwarrelt overal rond hier.
-knip
Zou best kunnen. Ik heb er toen een moderne transistor in de oude behuizing gesoldeerd.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:04 schreef Bart-Willem het volgende:
Het ding komt van Wim's Classics af, en die achterlichten zijn er nogal beunhaas op gehobbied: men neme de normale achterkant en men snijdt het 264-deel van een origineel 264-achterlicht eraf en schroeft die gewoon door het plaatwerk heen er naast.
Die tip van de spanningsregelaar heb ik je ooit gegeven. Dat lijkt niet het geval te zijn aangezien de benzinemeter wel nog normale waardes aangeeft.
Ow wacht dan ken ik hem wel ja. Zeker goedkoop gekocht? En ik neem aan dat je op benzine blijft rijden?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:04 schreef Bart-Willem het volgende:
Het ding komt van Wim's Classics af, en die achterlichten zijn er nogal beunhaas op gehobbied: men neme de normale achterkant en men snijdt het 264-deel van een origineel 264-achterlicht eraf en schroeft die gewoon door het plaatwerk heen er naast.
Die tip van de spanningsregelaar heb ik je ooit gegeven. Dat lijkt niet het geval te zijn aangezien de benzinemeter wel nog normale waardes aangeeft.
- Witte knippers en de rood/witte achterlichtenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:52 schreef powerflux het volgende:
Vette wagens, heren!
Ik heb ook nieuw speelgoed.
[ afbeelding ]
Mijn 360 GLT moet nu echt met spoed weg, want ik heb geen binnenstalling. Ben een echte liefhebber, maar er is zoiets als 'te veel' en mijn aandacht moet te ver verdeeld worden, dus tijd voor keuzes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |