Hoelaat ben je bij me dan?quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb vanavond weer seks met een Limbo
http://www.2dehands.be/mu(...)raakt-150664964.htmlquote:Kenmerken
Overig: Artiesten / Bands
Conditie: Gebruikt
Veelplaatser: Nee
Omschrijving
Hey,
Misschien klinkt het raar maar toch doe ik het.
Hierbij verkoop ik mijn nagels die Justin Bieber op 10-04-2013
aangeraakt heeft.
Bij de foto's vindt je een foto van de nagels 3 zitten er nog op en
2 zijn dr al vanaf.
Ze kunnen allemaal samen verkocht worden of apart. prijs kunnen
wij samen bespreken. geen fun bieders.
Je vindt ook foto's van mij waar ik stond en links naar filmpjes
waar je duidelijk ziet waar Justin bieber ze aanraakt.
Je kunt mij bellen( na 17 uur) of sms'en op het nummer
: 0485 ...
en nog eens voor de duidelijkheid, dit is geen grap.
* SpaceInvaders snijdt polsen doorquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
http://www.2dehands.be/mu(...)raakt-150664964.html
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
![]()
![]()
dafuuuuuuuuqquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik las Doctor Who op mijn platvoetjes lakkenquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Doctor who en Platvoet en zijn vriendjes lakjes
ik vind die eerste echt een nagelshirtquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:39 schreef Stormqueen het volgende:
goed, voor Sjaan dus:"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja jong, dat komt door de vlinders!quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik vind die eerste echt een nagelshirt
Mijn nieuwe favoriete bjoetieblogquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:51 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
http://beausic.wordpress.com/
what are this?
Dez0nquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:47 schreef Mss het volgende:
Het badpak is leuk, en dat gradient shirt ook
Een banaan ruikt sterk? Wat? het is een banaan, geen *insert iets echt stinkends*quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ga ik in de trein zitten, gaat even later de persoon tegenover mij een banaan eten. Vind ik al niet zo netjes in de trein, want sterke geur. Maar vooruit. Gaat hij er toch vies bij zitten smakken. Echt zo onsmakelijk!
quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Een banaan ruikt sterk? Wat? het is een banaan, geen *frietje sateesaus*
Smakken is wel vies.
een banaan?quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ga ik in de trein zitten, gaat even later de persoon tegenover mij een banaan eten. Vind ik al niet zo netjes in de trein, want sterke geur. Maar vooruit. Gaat hij er toch vies bij zitten smakken. Echt zo onsmakelijk!
quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Een banaan ruikt sterk? Wat? het is een banaan, geen *insert iets echt stinkends*
Smakken is wel vies.
quote:
Of met uienquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die frietjes sateesaus in de trein nassen
Of soberso friet, of kebab. Ik eet echt nooit zulke dingen in een trein puur omdat ik het kut vind als andere mensen het doen. Vooral als je dan tot 18.30 college hebt en je zo'n fucking honger hebt dat je half neervalt, en dat heel die trein er dan naar ruiktquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die frietjes sateesaus in de trein nassen
een flesje spa rood die ze net hebben laten vallenquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Een flesje spa maakt zo'n herrie als het opengemaakt wordt
Spuit allesquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een flesje spa rood die ze net hebben laten vallen
een rauw ei!quote:
Ja dat, en de laatste keer dat ik daar over klaagde vond het hele topic mij stom inclusief jijquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Of soberso friet, of kebab. Ik eet echt nooit zulke dingen in een trein puur omdat ik het kut vind als andere mensen het doen. Vooral als je dan tot 18.30 college hebt en je zo'n fucking honger hebt dat je half neervalt, en dat heel die trein er dan naar ruikt
Niet, dat was op kantoorquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat, en de laatste keer dat ik daar over klaagde vond het hele topic mij stom inclusief jij
Dat wel jaquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niet, dat was op kantoorDat vind ik iets anders
Ja, da's makkelijk gezwetst als je zelf niet werkt ERMAHGERDquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niet, dat was op kantoorDat vind ik iets anders
quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:55 schreef Mss het volgende:
Armen Bami, dit was denk ik niet de ontvangst waar ze op gehoopt had.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, da's makkelijk gezwetst als je zelf niet werkt ERMAHGERD!!!!!!11111111111
Ik werk op kantoorquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, da's makkelijk gezwetst als je zelf niet werkt ERMAHGERD!!!!!!11111111111
en dat vind je niet storendquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik werk op kantoor. En daar kanen ze gewoon broodjes roti achter de pc
wij lieten op werk gewoon keihard pizza's en McD. komen als het eten weer eens niet te kanen wasquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik werk op kantoor. En daar kanen ze gewoon broodjes roti achter de pc
Omdat mijn ketting er af was gevlogen op de heenwegquote:
Neuh. In de kantine loopt ook voor mijn neus iedereen friet te kanen. Ik kan er wel tegen.quote:
Fiets in de bus? nee?quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat mijn ketting er af was gevlogen op de heenweg
En nee, ik kan 'm niet ter plekke even fixen nee.
En smakken!quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en dan tegelijkertijd een patatje oorlog eten.
dubbelwin ermahgerd.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en dan tegelijkertijd een patatje oorlog eten.
dubbelwin ermahgerd.
En een kinderwagen met stinkende poepende baby die aan het schreeuwen isquote:
waar láát je het allemaal in die busquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[..]
En een kinderwagen met stinkende poepende baby die aan het schreeuwen is
Goeden idee.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Uit het raam gooienOf een baneen erin stoppen
Ik lollerdequote:Op dinsdag 16 april 2013 18:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dan gaat ie gewoon niet meer aan, zodat ie niet meer vanzelf uit kan gaan.
quote:
wat een faalbedrijf is het ook, echt hequote:Op dinsdag 16 april 2013 18:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Godver pakketje van bubs is dus wegen postnl heeft 0900 nummer dus die kan ik niet bellen
*kijkt omlaag*quote:
Luipaard converse hier!quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
*kijkt omlaag*
Blazertje met luipaardprintje en bijpassende schoenen![]()
Gloeiende zal ik morgen even bellen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Godver pakketje van bubs is dus wegen postnl heeft 0900 nummer dus die kan ik niet bellen
Die vond ik zelfs leuk, ook al heb ik niks met luipaardquote:
Tokkie!!quote:
Ik ga zo even rondje hier in het pand doen om te zien of t bij buren afgeleverd is.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Gloeiende zal ik morgen even bellen?
dankuquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:27 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Die vond ik zelfs leuk, ook al heb ik niks met luipaard
En wel mijn luipaard Vans niet leuk vinden he? HE? JA WANT VANS!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En wel mijn luipaard Vans niet leuk vinden he? HE? JA WANT VANS!!!![]()
KKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Is goed, ik baal er van is echt lang geleden dat er iets kwijt geraakt isquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ga zo even rondje hier in het pand doen om te zien of t bij buren afgeleverd is.
Ik heb geen briefje gehad, er staat online dat het thuis afgeleverd is (dus niet bij buren) en dat het maandag is afgeleverd terwijl ik toen gewoon op het werk zat
quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En wel mijn luipaard Vans niet leuk vinden he? HE? JA WANT VANS!!!![]()
KKVANSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar die vlekjs zijn zo klein van die vans luipaarddinges![]()
Heb je een google link van je product?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
*kijkt omlaag*
Blazertje met luipaardprintje en bijpassende schoenen![]()
quote:
quote:
Wie ben jij? Wat doe je hier? En moet jij niet fappen in US ofzo?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:38 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Heb je een google link van je product?
[..]Ik snap meer dan jij weet.
[..]![]()
Bij mij staan ze zij aan zij in een rekjequote:Op dinsdag 16 april 2013 18:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh die vlekjes vlalen nog wel mee hoe klein ze zijn!
alsnog converse > vans
BRING IT BITCH!![]()
Wat is deze? ik vind het altijd wel leuk de nagellak topicjes.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wie ben jij? Wat doe je hier? En moet jij niet fappen in US ofzo?
What are this?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:41 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wat is deze? ik vind het altijd wel leuk de nagellak topicjes.
Oh haiquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:42 schreef Puckzzz het volgende:
Sex en tetten en bier, dat dan weer wel....
Die is leuk!quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:42 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb dezen aan: http://www.hm.com/nl/product/97107?article=97107-K#shopOrigin=QO
quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die is leuk!
Alleen met mijn tetters rek ik de print daarboven zo uit proportie dat ze nog groter lijken
quote:
HOI PUCKZ TIETEN!quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die is leuk!
Alleen met mijn tetters rek ik de print daarboven zo uit proportie dat ze nog groter lijken
Queen of Tetters in da House!quote:
DIE FOTO IS PRIVÉ!!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:55 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Charmant ja inderdaad.[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:56 schreef PriemGirl het volgende:
Dus ik zo aan cif vragen: en?![]()
![]()
Hij kijkt me aan.... Vertwijfelend.......
Ik wijs naar mijn lipstick.
Hij kijkt...... Nog steeds vertwijfelend.... "Hmmmm heb je die niet altijd op dan?"
Cif en iets opmerken ermahgerd
IK WIL DE OUDE PRE TIJDSLIJN TERUGquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:56 schreef Sharana_LV het volgende:
oh god facebook heeft weer veranderd en gelijk weer iedereen huilie doen
Jupquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:56 schreef Sharana_LV het volgende:
oh god facebook heeft weer veranderd en gelijk weer iedereen huilie doen
Ja dit!quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jupen ik vind het eik wel een goeie update
Dat soberso!quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jupen ik vind het eik wel een goeie update
manquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:56 schreef PriemGirl het volgende:
Dus ik zo aan cif vragen: en?![]()
![]()
Hij kijkt me aan.... Vertwijfelend.......
Ik wijs naar mijn lipstick.
Hij kijkt...... Nog steeds vertwijfelend.... "Hmmmm heb je die niet altijd op dan?"
Cif en iets opmerken ermahgerd
Jupquote:
ik kan überhaupt geen mooi kledingstuk vinden met luipaardprint.quote:
Zijn moeder?quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:07 schreef PriemGirl het volgende:
Iemand die een webshop weet voor mannen waar ze colberts verzenden binnen 1 dag?Zaandam standaard 2 tot 4 dagen grmfpl.... Hij moet zeker donderdag binnen zijn...
Zalando toch gewoon?!quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:07 schreef PriemGirl het volgende:
Iemand die een webshop weet voor mannen waar ze colberts verzenden binnen 1 dag?Zaandam standaard 2 tot 4 dagen grmfpl.... Hij moet zeker donderdag binnen zijn...
Ja Puckz komt daar wel mee wegquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Daarentegen denk ik wel dat als jij dat als jij dat jurkje aan hebt het wel goed zal staan puckzie
Ja dat denk ik ook wel. Met mijn tetters, hoogblonde haar en spray tan enzoquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Daarentegen denk ik wel dat als jij dat als jij dat jurkje aan hebt het wel goed zal staan puckzie
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:09 schreef Sharana_LV het volgende:
En dan een luipaardprintje op je nagels
Nee. Het is voor de begrafenis van mijn opa. Maar ik denk dat we morgen beter de winkel kunnen binnenstappen omdat we niet zeker zijn dat het anders op tijd isquote:
Ermahgerd!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel. Met mijn tetters, hoogblonde haar en spray tan enzo
Ermahgerd!! Ik ga 'm bestellen voor Lin haar bruiloft!!
Ohja sorry priemquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee. Het is voor de begrafenis van mijn opa. Maar ik denk dat we morgen beter de winkel kunnen binnenstappen omdat we niet zeker zijn dat het anders op tijd is
that's goodquote:
Heeft hij geen pak wat hij aankan? Behalve zijn trouwpakquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee. Het is voor de begrafenis van mijn opa. Maar ik denk dat we morgen beter de winkel kunnen binnenstappen omdat we niet zeker zijn dat het anders op tijd is
Op zich wel, maar dan moet ik het wel daadwerkelijk doen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
that's good
innemen is good, uitlaten iets minder
Ah! ben jij d'r zo'n een.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:12 schreef Dwyn het volgende:
[..]
http://www.zalando.nl/eve(...)n-ev411c050-707.html
Wat voor een? Doe es een uitgebreide analyse van Dwyn voor ons?quote:
Ik ben voor.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wat voor een? Doe es een uitgebreide analyse van Dwyn voor ons?
Nee gewoon. Ik kende dus ooit zo'n meisje die alleen maar op van die kleine cowboylaarsjes door het leven ging.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wat voor een? Doe es een uitgebreide analyse van Dwyn voor ons?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:16 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Nee gewoon. Ik kende dus ooit zo'n meisje die alleen maar op van die kleine cowboylaarsjes door het leven ging.Best wel typisch. Nu moet ik altyd aan haar denken als ik iemand met die laarsjes zie. Best wel triest eigenlyk.
Maar ik hoop dat H.M. Dwyn niet zo is en deze laarsjes slechts ter afwisseling draagt.
Wehkamp mischien?quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vooral die luipaardprint stiletto's nietquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:17 schreef Dwyn het volgende:
[..]![]()
Je wilt de rest van mijn schoenen niet zien.
Allemaal cowboylaarsjes?quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:17 schreef Dwyn het volgende:
[..]![]()
Je wilt de rest van mijn schoenen niet zien.
Pak is te.... Hij doet zijn deftige zwarte broek met blouse aan en daar willen we los colbertje bij bestellen/ kopen. Maar ik bedenk net dát wehkamp wel snel is dus kijken daar evenquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Heeft hij geen pak wat hij aankan? Behalve zijn trouwpakHij zit toch in de ict, die hebben toch pakken?
Da's wel een goeie jaquote:
Dat!quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Vooral die luipaardprint stiletto's niet
Nee, dit is mijn eerste paarquote:
Nog niet! En wat jij wilt babequote:Op dinsdag 16 april 2013 19:16 schreef Puckzzz het volgende:
Sjaan is hebben jullie al iets afgesproken over de Eindhoven zak?
Anders mag je die laarsjes wel opsturen naar me tegen verzendkosten
Ik hou van schoenen op enkelhoogte.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:18 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dat!
[..]
Nee, dit is mijn eerste paarIk hou van enkellaarsjes!
Nooit problemen gehad eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:18 schreef Mss het volgende:
Ik hoop dat jullie wat meer geluk hebben met wehkamf
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Da's het enige wat ik heb teruggelezen
wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik mag niet meer posten op feestboek
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik mag niet meer posten op feestboek
Bij onze groep krijg ik "Kan de reactie niet plaatsen. Opnieuw proberen"quote:
BAN!quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bij onze groep krijg ik "Kan de reactie niet plaatsen. Opnieuw proberen"
Ik mag wel alles zienquote:
Nice!quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik heb een liefdadigheidsorganisatie gevonden die al m'n meubels op komt halen
Ja die zijn leuk joh, die hebben m'n kaptafel ook opgehaald.quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja die zijn leuk joh, die hebben m'n kaptafel ook opgehaald.
Er werken daar kansarmen en ex-verslaafden volgens mij, want dat ding werd gehaald door twee hele grote gasten die geen normaal woord met me konden wisselen![]()
En de opbrengsten gaan naar zielige kindjes in Afrika.
NEE!!!quote:
Waarom een bril dragen als je geen bril nodig hebtquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nooit problemen gehad eigenlijk.
De fucking reseller waar ik 50 lullige studs heb gekocht op ebay heeft er wat meer moeite mee om die bij mij te krijgen![]()
Zo jammer dat ik geen 15 meer ben, ik vind dit zo grappig! Voor een tienermeisje
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:42 schreef PriemGirl het volgende:
Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, voor oefeningen. Twintig.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Matje?
Balen van je rug
HOEveel geld hadden jullie een tijd terug voor MPJ betaald skjoe?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:42 schreef PriemGirl het volgende:
Je oogmakeup zit ook nog mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
D'uh tfsiquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je oogmakeup zit ook nog mooi!
Omdat het leuk staat?quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom een bril dragen als je geen bril nodig hebt
Een bril heb je wel nodig als je zicht beperkt is, dat je een leuke bril uit kunt zoeken omdat je er toch een moet dragen is imo een leuke bijkomstigheid. Ik snap gewoon niet waarom je het vrijwillig zou dragenquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Omdat het leuk staat?
Je hebt toch ook geen lipstick, oogschaduw, oorbellen etc.etc. nodig? Of zoeen dikke lelijke ring in je oor?
Eens met SP'ers (ermahgerdquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Een bril heb je wel nodig als je zicht beperkt is, dat je een leuke bril uit kunt zoeken omdat je er toch een moet dragen is imo een leuke bijkomstigheid. Ik snap gewoon niet waarom je het vrijwillig zou dragen
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Eens met Spees (ermahgerd). Ik vind die nepbrillen echt belachelijk
dan draag je hopelijk geen nepbril.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh dus als je met -5 of +5 whatever geen kut ziet, dan is een bril een accessoire?
Beide, hulpmiddel om normaal te kunnen zien, accessoire omdat het ook leuk staat.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh dus als je met -5 of +5 whatever geen kut ziet, dan is een bril een accessoire?
goede vergelijking. Er zijn trouwens best mensen in een scootmobiel omdat ze dik en lui zijn, dus och.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga toch ook niet in een scootmobiel omdat ik een scootmobiel mooi vind?
Dan kom ik ook in aanmerkingquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
goede vergelijking. Er zijn trouwens best mensen in een scootmobiel omdat ze dik en lui zijn, dus och.
En luizakken die geen rijbewijs hebben en dus in een 45KM karretje de weg onveilig maken.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
goede vergelijking. Er zijn trouwens best mensen in een scootmobiel omdat ze dik en lui zijn, dus och.
Ik zeg doen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Met een frietje oorlog in mijn mandje.
Het verschil tussen jou en Spees lijkt me overduidelijk. Jij hebt een mening punt. Spees heeft een mening en probeert die nogal drammerig op te dringen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Jullie mogen het van mij best als accessoire zien, maar ga dan niet pogen mij ervan te overtuigen dat het dat ook ís. Ik vind van niet namelijk.
Spees is veertien.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het verschil tussen jou en Spees lijkt me overduidelijk. Jij hebt een mening punt. Spees heeft een mening en probeert die nogal drammerig op te dringen.
En nu ga ik echt douchen
het een sluit het ander niet uitquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoax, ik heb Spees veel drammeriger zien reageren dan vandaag.
wantquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:17 schreef PriemGirl het volgende:
Ok de lipstick overleeft geen kaaschipsthehehehehe.....
juuuup!quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ging het over DWDD?
KLB / DWDD nodigt grachtengordel drammertjes uit
woon je ook stiekem samen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoe matig, m'n routekaartdingetje gaat steeds naar Joop z'n huis ipv m'n huidige locatie. EN IK HEB HEUL NIET GEKLOOT MET INSTELLINGEN.
ik moest terug lezen en zat bijna in slaap te vallen, dus besloot maar te reagerenquote:
Ik las duimspeesquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:54 schreef BBQ-kip het volgende:
godver, ik heb last van mijn duimpees... ik heb zaterdag, zondag en maandag als een mongool staan slopen en rammen met sloophamers etc. om de zolder leeg te krijgen, maar nu dus velen auw
bwhehehehequote:
Hebben ze geen twitter?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
en pretty & polished maar weer gemaild want mijn mail van 12 dagen geleden is nog niet beantwoord
Trage zooiquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
en pretty & polished maar weer gemaild want mijn mail van 12 dagen geleden is nog niet beantwoord
Boeken kopenquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Boeken zoeken op the book depository omdat boeken kopen
Geen idee, ik wil graag nieuwe lakjes dus ik wil nog niet zeikenquote:
Jaquote:
Welk0nquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:05 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Boeken kopenIk ga nog maar eens op zoek naar dat boek dat nooit is aangekomen.
Die ene over Kate.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen idee, ik wil graag nieuwe lakjes dus ik wil nog niet zeiken
[..]
Ja
[..]
Welk0n
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |