Die flesjes die ik al gehad heb, zat wel meer in dan steriel water. Er zaten ontsmettignsproducten in die bacterieën doden, zaken die de lenzen reinigen en in sommige ook een bevochtigingsfilm die aan de lenzen hecht. Het hoofdbestanddeel is inderdaad wel steriel water dus je betaalt zowiezo veel te veel maar met enkel steriel water lukt het niet denk ik.
Deze heb ik al gehad:
* optical partners all in one comfort:
Reinigen, desinfecteren, proteïnen verwijderen, afspoelen, bewaren en bevochtigen.
http://www.lapislazuli.nlReinigende tenside, 0.1% HPMC, hyaluronate, 0.1% EDTA, 0.00015% polyhexanid (PHMB), gebufferde isotone oplossing
* extend:
www.consol.seEen steriele isotone oplossing met de volgende bestanddelen: boriumbuffer, dinatrium EDTA en natriumchloride, actieve stoffen chloorhexidinegluconaat 0,001%, poloxamine 1%. Bevat geen thiomersal.
* hans anders easy wear sensitive = sauflon synergi
Een steriele isotone gebufferde vloeistof welke de bestanddelen Oxipol, hydroxypropylmethylcellulose (HPMC) en fosfaatzout bevat. conserveringsmiddelvrij
* internetlenzen.be eyeview
EDTA 0.01%, PHMB 0.0002%, Hydroxyethylcellulose, Hyaluronic Acid, Poloxamer 407 0.05%, Polyquatermium 0.004%, bevat GEEN Chloorexidine en Thiomersal
www.soleko.it