Ik heb zojuist www.autoinkoop.nl ingeschakeld. Als het goed is zijn ze ieder moment hier.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:37 schreef goed_volk het volgende:
3) auto laten opkopen, snel er van af en hopelijk iets meer dan bij inruil.
Ik ben erg benieuwd naar je ervaring! Wil je een update plaatsen hier?quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:39 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik heb zojuist www.autoinkoop.nl ingeschakeld. Als het goed is zijn ze ieder moment hier.
zal ik zo doen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:39 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar je ervaring! Wil je een update plaatsen hier?
Lijkt me dat optie 3 minder oplevert dan optie 1.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:37 schreef goed_volk het volgende:
Ha PTA-ers.
Zoals in een ander topic te lezen is, ben ik naarstig op zoek naar een andere auto. Blijft een punt dat ik met mijn oude auto 'blijf zitten'.
Ik heb drie opties:
1) auto inruilen, dan krijg ik er zo'n 500 euro voor...
2) auto zelf via MP verkopen, dan krijg ik hopelijk meer, maar moet ik er ook langer mee leuren.
3) auto laten opkopen, snel er van af en hopelijk iets meer dan bij inruil.
Mijn vraag is waar, of door wie, ik mijn auto kan laten opkopen. Er zijn wel wat sites waar je een aanbod op kunt vragen, maar dat wekt allemaal weinig vertrouwen. Een sloperij zit hier ook niet in de buurt. Wat zijn mijn keuzes?
Opel Corsa B uit eind 2000, 210+K op de teller. Alle opties, maar de waterpomp moet vervangen, net als de schokbrekers achter.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:40 schreef Paardlants het volgende:
[..]
zal ik zo doen.
wat voor auto heb jij eigenlijk?
Ik een Astra uit '94 met 234.000 op de tellert en een beetje schade, als het goed is geven ze er 300 voor nog.
Check! Dat was mijn idee ook, maar ik heb dus geen idee waar ik een opkoper moet vindenquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:42 schreef DroogDok het volgende:
1 en 3 leg je dan bij elkaar en kijk je of je voordeliger uit bent dan met optie 2.
Waarom zet je hem niet alvast op autoscout24.nl ? Da's gratis! Als dat niet snel iets oplevert kan je altijd nog optie 1 of 3 nemen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:37 schreef goed_volk het volgende:
2) auto zelf via MP verkopen, dan krijg ik hopelijk meer, maar moet ik er ook langer mee leuren.
Klopt, je leurt er vooral mee als je nog een behoorlijke prijs wil. Voor de opkoopprijs + 30% ben je hem meestal wel zo kwijt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:21 schreef penny-wise het volgende:
Verkopen op MP, krijg je er zeker meer voor
Heb er uiteindelijk 275 euro voor gekregen. Ik heb wel mijn recent aangeschafte autoradio eruit gehaald en een goedkoop kutding er terug in gedaan. Voor die radio kan ik ook nog minimaal 50euro krijgenquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:03 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Opel Corsa B uit eind 2000, 210+K op de teller. Alle opties, maar de waterpomp moet vervangen, net als de schokbrekers achter.
[..]
Check! Dat was mijn idee ook, maar ik heb dus geen idee waar ik een opkoper moet vinden
Mijn ervaring met autoscout is, is dat er bijna alleen maar van die opkoopbedrijven reageren.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:21 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Waarom zet je hem niet alvast op autoscout24.nl ? Da's gratis! Als dat niet snel iets oplevert kan je altijd nog optie 1 of 3 nemen.
staat genoteerd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |