Ermagerd een aparte pagina ervoorquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Holo schoenen!
http://www.forever21.com/(...)-hologram&lang=en-US
quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd een aparte pagina ervoor![]()
![]()
Ik klikte ook al op de webshop van The Stingquote:
quote:
THE STING HEEFT EEN WEBSHOP?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik klikte ook al op de webshop van The Sting
als je die wilt laat mij hem dan halen dan heb je nog 40% kortingquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
light scapade in mac's webshop, kut
die heb ik alquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
light scapade in mac's webshop, kut
Kreeg jij ook vijf bonnen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:30 schreef Mss het volgende:
Kan ik nog iemand blij maken met ¤5 korting in de van Haren webshop? Geldig vanaf ¤24,90.
Maar hij is LE, kun je m dan wel halen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als je die wilt laat mij hem dan halen dan heb je nog 40% korting
even kijken of puma sokken in de webshop staanquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:30 schreef Mss het volgende:
Kan ik nog iemand blij maken met ¤5 korting in de van Haren webshop? Geldig vanaf ¤24,90.
Maakt volgns mij niet uit, alleen speciale verpakkingen is geen 40% off, de rest allemaal wel dacht ikquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar hij is LE, kun je m dan wel halen?
Mja wordt ie niet als een gek uitverkocht?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maakt volgns mij niet uit, alleen speciale verpakkingen is geen 40% off, de rest allemaal wel dacht ik
Kan het wel ff vragen alleen duurt nog ff voordat ik de stad in ga
Goede vraag.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:33 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.thesting.com/neon-short-print-donkerblauw-270631?plp=S
wat is hier neon aan?
OMG ZO NEON M'N OGEN DOEN ER PIJN VANquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:33 schreef Sharana_LV het volgende:
wat is hier neon aan?
Sommige LE dingen zijn zo weg en sommige liggen er vet langquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja wordt ie niet als een gek uitverkocht?
Uh in de webshop wel. Dus als je er toch bent kun je wel even voor me kijken toch?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Sommige LE dingen zijn zo weg en sommige liggen er vet lang
Is hij al uit in NL? Bedenk mij net dat ik woensdag nog de stad in ga en toch langs de MAC moet voor spullies dus dan neem k hem wel gelijk mee
de omschrijving hoort bij de oranje uitvoeringquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:33 schreef Sharana_LV het volgende:
wat is hier neon aan?
Yes doe ikquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Uh in de webshop wel. Dus als je er toch bent kun je wel even voor me kijken toch?![]()
![]()
![]()
Aan de andere kant, wanneer gebruik ik highlighters
Kip?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat je zo aan Uft vraagt of ze iets nodig heeft uit Duitsland, en dat je dan een lijst met eten krijgt.
ermahgerdquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat je zo aan Uft vraagt of ze iets nodig heeft uit Duitsland, en dat je dan een lijst met eten krijgt.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja jonguh ik ga echt geen flessen meeslepenquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ermahgerd
OHJA SPEES!!
wil je kijken of ze cola light met (bloed)sinasappel hebben?
Dat mag wel, maar er zijn 3 wachtenden voor je en dan is wss het display al leegquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil de P2 zandlakjes maar dat zal ik vast niet mogen vragen aan Spees
ZOMG die wil ik ook!quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil de P2 zandlakjes maar dat zal ik vast niet mogen vragen aan Spees
quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat mag wel, maar er zijn 3 wachtenden voor je en dan is wss het display al leeg
Oquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat mag wel, maar er zijn 3 wachtenden voor je en dan is wss het display al leeg
1 kan toch welquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja jonguh ik ga echt geen flessen meeslepen
pakezelquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja en dan ga ik naar Lin dr bruiloft met 5 boodschappen tassen vol shit
siquote:
IK SNAP JE NIET.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nog een keeralsof ik er ooit geweest ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil best kleine dingen meenemen maar flessen gaat me echt te ver, sorry
quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Anders ga ik vast nog wel een keer binnenkort plannen en i will return zhe favor Speesje (en anderen).
quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:44 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Sjaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sjaan!prettySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
Sjaan!cool!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:
Thanks!quote:
Ja, een keer zeggen was genoeg, duidelijkquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Skjoe en uft jullie kunnen wel zandlakjes doorgeven maar ik kan niets beleauven.
Ik snappquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Skjoe en uft jullie kunnen wel zandlakjes doorgeven maar ik kan niets beleauven.
thanks! jep! en toch nog roze gebruiktquote:
Blend it like a mothafuckaaaa!quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:46 schreef PriemGirl het volgende:
Zwarte errrrg gaaf![]()
![]()
Hey ik heb heul geen to-bring lijstjeNiemand die iets van mij wil
Handig
ik heb achtergebleven meet-rommeltjes.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:46 schreef PriemGirl het volgende:
Zwarte errrrg gaaf![]()
![]()
Hey ik heb heul geen to-bring lijstjeNiemand die iets van mij wil
Handig
quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb achtergebleven meet-rommeltjes.
Which you OBVIOUSLY haven't
You snap very well yesquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:47 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Blend it like a mothafuckaaaa!
quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tupperwarebakjes, sjaals, ALLESquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
But I luvvvv you!quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
You snap very well yes![]()
[..]Buuuuurrrrnnn
![]()
![]()
Echt van tupperware of van de ikea?quote:
Ikea is groen toch? tupperware meestal andere kleurenquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Echt van tupperware of van de ikea?
Ikea weet ik idd maar tupperware geen idee. Het is overigens niet mijn bakjequote:Op dinsdag 16 april 2013 13:52 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ikea is groen toch? tupperware meestal andere kleuren
Geen tupperware hoor, gewoon een plastic bakkiequote:Op dinsdag 16 april 2013 13:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Echt van tupperware of van de ikea?
6 dacht ik?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
Klopt het dat er 4 kleuren van die p2 zandlakjes zijn?
Die mag je tijdens de bruiloft gaan ronddragenquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb alleen een bakje bij schaar achtergelaten
Die valt zo tegenquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ah, kwam dit plaatje tegen vandaar
[ afbeelding ]
Dat is Barry M sukk0lquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat is barry m geen p2quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Sorryyyy ik doe 3 dingen door elkaarquote:
WATWATWAT moet je kwijt?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zou ik iemand vinden op marktplaats die zo gek is dat ze een hele zooi gratis meubels overnemen op voorwaarde dat ze het allemaal nemen?
Net de plaatselijke 2ehandswinkel gebeld, maar die heeft er geen ruimte voor.
En de kringloop zijn zeikerds, die komen dan en nemen maar drie dingen mee, blijf ik met de rest zitten...
Ik wil van alles tegelijk af
Wss zeggen ze dan ja, en als het puntje bij het paaltje komt nemen ze alleen maar mee wat ze willen hebben of niks.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zou ik iemand vinden op marktplaats die zo gek is dat ze een hele zooi gratis meubels overnemen op voorwaarde dat ze het allemaal nemen?
Net de plaatselijke 2ehandswinkel gebeld, maar die heeft er geen ruimte voor.
En de kringloop zijn zeikerds, die komen dan en nemen maar drie dingen mee, blijf ik met de rest zitten...
Ik wil van alles tegelijk af
Ik heb deze allemaalquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een bank, salontafels, bureau, tuinmeubilair, wasmachine, kasten, nog meer kasten, lampjes, allerhande losse troep.. Wat niet?quote:
WASMACHINE?quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een bank, salontafels, bureau, tuinmeubilair, wasmachine, kasten, nog meer kasten, lampjes, allerhande losse troep.. Wat niet?
Holy.... Die zijn nog tof ook nogquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://nailant.blogspot.nl/2013/03/p2-sand-style-skittles.html
uft
Naja Thursday, 28 March 2013quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Holy.... Die zijn nog tof ook nogOw well heb ze nu toch allemaal van zoya
Heb je foto's?quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een bank, salontafels, bureau, tuinmeubilair, wasmachine, kasten, nog meer kasten, lampjes, allerhande losse troep.. Wat niet?
Thanks dearquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://nailant.blogspot.nl/2013/03/p2-sand-style-skittles.html
uft
Ja, een wasdroogcombi om precies te zijnquote:
Misschien kan ik beter heel t display in mn mandje schuiven als ik ze tegenkomquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Thanks dear![]()
Ik vind ze allemaal wel tof, dus MOCHT er iets overblijven mag je het voor me meenemen
Hm ja, verleidelijk. Aan de andere kant heeft de moeder van brum ons een nieuwe wasmasjien beloofd als we gaan samenwonenquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, een wasdroogcombi om precies te zijn
En hij is lief, want af en toe hapert hij als je hem aanzet, maar als je hem dan een mep geeft doet hij weer normaal![]()
Apparaten die het weer doen als je ze een ram geeft![]()
Neem je dan alles mee?quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb je foto's?ik heb wel interesse
+1!quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Thanks dear![]()
Ik vind ze allemaal wel tof, dus MOCHT er iets overblijven mag je het voor me meenemen
Ik zeg DOEN!quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Misschien kan ik beter heel t display in mn mandje schuiven als ik ze tegenkom
FRED HAD ALLE WAS AL GEVOUWENquote:
ONTVOUWEN EN OPNIEUWquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
FRED HAD ALLE WAS AL GEVOUWEN![]()
Niet over de kosten, wel dat ze allemaal uitverkocht zijn want goedkoopquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
de P2 Sand style polish is voor 1,95 euro verkrijgbaar bij de Dm.
ooh, dan hoef ik me niet zo'n zorgen te maken
Heb je zo'n Sheldon ding gekauft?quote:
Ik wilde alleen de bank en wasmachine zienquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neem je dan alles mee?
Dat is het probleem. Ik moet 6 mei de sleutel inleveren en dan moet alles dus weg zijn...
Neh das niet nodig, als ze nou 5euro per stuk warenquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wil anders ook wel alvast wat overmaken spees?
Okay!quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neh das niet nodig, als ze nou 5euro per stuk waren
quote:
Thanks!quote:
Dom?quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:41 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Die schoenen zijn dom, die schoenen zijn dom
Ja als ik dat vaak genoeg zeg, hoef ik ze niet meerquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:42 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja als ik dat vaak genoeg zeg, hoef ik ze niet meer
stom danquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]maar dan zijn ze niet intelligent maar wel mooi
quote:
De prijs zorgde er ook voor dat ik al gauw weer wegklikte iddquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
ik koop soberso geen pumps van 150 euro dus ik heb nergens last van
Ik dacht dat jij maat 39 had trouwens!quote:
Schoenen 39, pumps meestal 40quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij maat 39 had trouwens!
quote:And she is being forced to work in her parents' Chinese restaurant
As an Asian, she has a strong eye for mathematical problems
As breakfast, Ming eats raw eggs with rice
Ja geen idee? Schoenen zitten in 39 altijd goed, maar pumps zitten altijd te krap en zitten in maat 40 veel beter. Al mijn pumps zijn 40, alle schoenen 39quote:
whut?quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wist niet dat je tegenwoordig stages kunt zoeken door filmpjes te kijken en memes te lezen
stap je er dan niet uit?quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja geen idee? Schoenen zitten in 39 altijd goed, maar pumps zitten altijd te krap en zitten in maat 40 veel beter. Al mijn pumps zijn 40, alle schoenen 39
quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Brum is 'een stageplek aan het zoeken'
quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ben je hem aan het controleren?quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, hij zij gisteren dat hij dat ging doen maar hij is nu dus alles aan het doen behalve dat. Ik constateer het alleen. Tegen hem zeg ik niks want het is niet mijn probleemquote:
Ah... naja care danquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, hij zij gisteren dat hij dat ging doen maar hij is nu dus alles aan het doen behalve dat. Ik constateer het alleen. Tegen hem zeg ik niks want het is niet mijn probleem
Spelvaut gekwoot voor het nageslachtquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, hij zij gisteren dat hij dat ging doen maar hij is nu dus alles aan het doen behalve dat. Ik constateer het alleen. Tegen hem zeg ik niks want het is niet mijn probleem
Ermahgerdquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Spelvaut gekwoot voor het nageslacht
quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:26 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.newlook.com/sh(...)eplum-coat_268111360![]()
Kut
ik heb een bon van 20%quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:26 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.newlook.com/sh(...)eplum-coat_268111360![]()
Kut
quote:
ERMAHGERD ! Ik heb size 8. Kthxbyequote:
Hij geldt alleen als ik bestel jaquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ERMAHGERD ! Ik heb size 8. Kthxbye
Nee?
Daaromquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij geldt alleen als ik bestel ja
oh, met deze erbij en mijn gesavede mandje zit ik al aan gratis verzenden volgens mijquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Daarom
Vást dat jij er ook wel iets leuks nog vindtNo pressure...
quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, met deze erbij en mijn gesavede mandje zit ik al aan gratis verzenden volgens mij
quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, met deze erbij en mijn gesavede mandje zit ik al aan gratis verzenden volgens mij
Vanwaar die verbazing?quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mss die limburgs lult op feestboek![]()
Ik vind Limburgs nog steeds niet bij jou passen.quote:
Besparing zelfs!quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:34 schreef PriemGirl het volgende:
Het ergste is dat ik het goed praat door te bedenken dat ik afgelopen weekend een jas van 140 euro zou kopen; maar mijn maat was uitverkocht. Dus dan is een jas van 35 pond gewoon toegestaan om te falen
HOEzo?quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind Limburgs nog steeds niet bij jou passen.
Het is gewoon een hoax
Net zoals niemand bels bij me vindt passen als ze me hier horen praten... Tot ik in mijn dialect met mijn familie praatquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:34 schreef PriemGirl het volgende:
Het ergste is dat ik het goed praat door te bedenken dat ik afgelopen weekend een jas van 140 euro zou kopen; maar mijn maat was uitverkocht. Dus dan is een jas van 35 pond gewoon toegestaan om te falen
Zal ik het geld alvast naar je overmaken??quote:
Ja datquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Net zoals niemand bels bij me vindt passen als ze me hier horen praten... Tot ik in mijn dialect met mijn familie praat![]()
wacht!quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zal ik het geld alvast naar je overmaken??
Ermahgerd ik moet wachten om met mijn geld te gooien??quote:
quote:
Neenquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ben ik de enige die dit echt spuuglelijk vind?![]()
[ afbeelding ]
Jij was eerst verbaasd dat ik in Amstelveen woonde omdat je dacht dat ik een Limbo was en nu is het andersomquote:
Ik zag het net op een klein plaatje staanquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ben ik de enige die dit echt spuuglelijk vind?![]()
[ afbeelding ]
Ik deed iets op facebook, vandaar de smiliesquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:41 schreef Mss het volgende:
[..]
Jij was eerst verbaasd dat ik in Amstelveen woonde omdat je dacht dat ik een Limbo was en nu is het andersom.
Ik heb zelfs op mijn allereerste meet nog per ongeluk Limburgs gepraat!
quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik deed iets op facebook, vandaar de smilies
Ik vind het ook een beetje vreemd, maar goedquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik blijf in dialect typen toch iets apparts vinden. Dat je er in praat ok, maar typen?
Maar je moet zeker uit Limburg of Friesland komen om dat te begrijpen?
Rowwen Hezequote:Op dinsdag 16 april 2013 15:45 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn eerste bavaria open air waar ik heul verwonderd rondkeek en aan cif vroeg waarom iedereen toch die paraplu's uithaalde bij rowwen heze........... Tot ze begonnen te spelen![]()
Had je niks voor jezelf besteld?quote:
Het is ook geen automatisme hoor, maar meer voor de leuk ofzoquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik blijf in dialect typen toch iets apparts vinden. Dat je er in praat ok, maar typen?
Waarom is het leuk dan?quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Het is ook geen automatisme hoor, maar meer voor de leuk ofzo
oh ja, natuurlijk wel!quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Had je niks voor jezelf besteld?
Wat nog meerrrrrrquote:
In West-Vlaanderen is het ook best normaalquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarschijnlijk wel jaquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het was echt briljantquote:
JA LAAT ZIEN DANquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Het was echt briljantIk kreeg ook al heul snel een regenjas aangetrokken toen
En enige wat ik dacht was: ...Wat zonde van al dat bier............
![]()
![]()
quote:Navy and white dip dye stripe t-shirt
14 - Blue pattern
2724564 1 £7.50
Red double button peplum coat
8 - Red
2681124 1 £34.99
Green palm print ring swimsuit
14 - Green pattern
2706637 1 £11.00
Cream butterfly print t-shirt
14 - Winter white
2683070 1 £7.50
Black leopard print t-shirt
14 - Black pattern
2671818 1 £7.50
Wat? Ik mag dat toch best vragen. Ik vind het best interessant waarom iemand ervoor kiest om 'moeilijk' te gaan typen in Limburgs ipv in 'normaal' Nederlands.quote:
Ja, maar als iemand dat leuk vindt door gaan vragen waarom dat leuk is, is meer het niveau wat mijn nichtje van vijf handhaaftquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat? Ik mag dat toch best vragen. Ik vind het best interessant waarom iemand ervoor kiest om 'moeilijk' te gaan typen in Limburgs ipv in 'normaal' Nederlands.
Ik zal wel een enquete maken voor mssquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar als iemand dat leuk vindt door gaan vragen waarom dat leuk is, is meer het niveau wat mijn nichtje van vijf handhaaft
Ermahgerd swimsuitquote:
Omdat moedertaalquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat? Ik mag dat toch best vragen. Ik vind het best interessant waarom iemand ervoor kiest om 'moeilijk' te gaan typen in Limburgs ipv in 'normaal' Nederlands.
En als je heel erg zat bentquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Omdat moedertaal
Bij mij is mijn eerste taal het dialect, Nederlands is mijn tweede taal. Als ik heel erg moe ben begin ik dus ook Limburgs te praten want dat kost minder moeite. Typen is dus ook niet "moeilijk".
Leer je op school dan Limburgs schrijven?quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Omdat moedertaal
Bij mij is mijn eerste taal het dialect, Nederlands is mijn tweede taal. Als ik heel erg moe ben begin ik dus ook Limburgs te praten want dat kost minder moeite. Typen is dus ook niet "moeilijk".
ermahgerdquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:55 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ging alles zoeken op de newlook site.. icl. dus mijn jas... En eerste wat ik dacht: ERMAHGERD SKJOE KOOPT DEZELFDE JAS![]()
![]()
.........................Ow wait..........................
![]()
Haha neequote:Op dinsdag 16 april 2013 15:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Leer je op school dan Limburgs schrijven?
Dat idd. Limburgs is eerste 'taal'. Als ik op automatische piloot reageer dan is dat nog wel een per ongelijk in het Limburgs. En als ik echt heel boos of verdrietig ben kom ik in het Nederlands moeilijker uit mijn woorden. Typen is dan wel automatisch in het Nederlands, maar Limburgs typen kost me geen moeite, het is niet zoals Engels typen. Soms is het wel even lezen, want je schrijft alles fonetisch op, er zijn geen grammaticaregels.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Omdat moedertaal
Nope.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoe verward kun je zijnquote:
Toen ik net in Maastricht kwam wonen met mijn Venloosch dialect zijn er echt váák miscommunicaties geweest. Het dialect is zo anders, en toch begrijpen we 95% van elkaars dialect, waar dan ook in Limburgquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Haha neeMaar dat is dan ook voor ieder dorp/gezin verschillend. Als ik bijvoorbeeld dat bericht van Mss lees, die woorden zijn niet logisch voor mij en dat kost mij ook moeite om te lezen.
Ik snap wel wat er staan, maar de spelling is weer anders dan bij mij.
Dat had ik dus toen ik in Eindhoven naar het hbo ging. De mensen die ook uit Limburg kwamen in mijn klas woonden ook allemaal in Roermond of hoger. Toen hoorde ik pas het grote verschil tussen het dialect.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:59 schreef Mss het volgende:
[..]
Toen ik net in Maastricht kwam wonen met mijn Venloosch dialect zijn er echt váák miscommunicaties geweest. Het dialect is zo anders, en toch begrijpen we 95% van elkaars dialect, waar dan ook in Limburg
Samson meeeeeeequote:Op dinsdag 16 april 2013 15:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoe verward kun je zijn
Ik reed vanmorgen ook direct naar het werk; terwijl de hont afgezet moest worden bij de oppas... Ik was er bijna toen ik het pas besefte en weer mocht omdraaien
Zucht
Ha in friesland leer je wel fries schrijven je krijgt er zelfs les inquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |