Dan snap je duidelijk het punt niet wat (er van) gemaakt wordt.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Oh ik weet wel dat je voor jezelf kunt opkomen maar ik kan slecht tegen dat soort argumenten, dat je altijd maar het mooiste van t mooiste moet maken. Ja, dat wil iedereen maar als John de Mol die instelling had gehad hadden we een heleboel tv nooit gehad. Joop van den Ende vond heel veel niet mooi maar maakte t wel want het was werk
Dan blijf je voor Fok! ieder jaar weer de fantasy fair als de hofnar van Danny afstruinen.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan snap je duidelijk het punt niet wat (er van) gemaakt wordt.
Het gaat er niet om dat alles wat je maakt hoogstaand moet zijn, of iets dat je zelf ook graag op TV zou willen zien. Maar je moet wel eer in je werk leggen, en willen dat het programma in zijn soort goed is. Als je dat niet als basis hebt, als je het als lopende band werk gaat zien, just another job, dan kan het al nooit wat worden volgens mij.
Ook als het gewoon werk is moet je de lat hoog leggen. Zoveel onscherpe shots, zoveel slordig gekadreerd en weinig actief camerawerk is niet iets waar ik als maker heel trots op zou zijn.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:52 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik neem t niet per se voor huub op maar voor iedereen die gewoon soms dingen doet omdat t werk is
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan blijf je voor Fok! ieder jaar weer de fantasy fair als de hofnar van Danny afstruinen.
Volledig eens.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan snap je duidelijk het punt niet wat (er van) gemaakt wordt.
Het gaat er niet om dat alles wat je maakt hoogstaand moet zijn, of iets dat je zelf ook graag op TV zou willen zien. Maar je moet wel eer in je werk leggen, en willen dat het programma in zijn soort goed is. Als je dat niet als basis hebt, als je het als lopende band werk gaat zien, just another job, dan kan het al nooit wat worden volgens mij.
En dat is wel in HDquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook als het gewoon werk is moet je de lat hoog leggen. Zoveel onscherpe shots, zoveel slordig gekadreerd en weinig actief camerawerk is niet iets waar ik als maker heel trots op zou zijn.
Daarnaast krijgt het publiek uiteindelijk altijd gelijk: het kan zijn dat je als maker het lage tempo van WIDM niet trekt en daarom een sneller programma wil maken, je kunt als maker vinden dat je wel interessante personages gecast hebt, maar als je publiek vindt dat dat alles oorzaak is van waarom het programma een armetierige indruk op hem of haar maakt, ga je dat merken in de kijkcijfers.
Dan kun je wel blijven volhouden dat je wél een goed programma hebt gemaakt en dat die mensen die het niet goed vinden zeikerige nono's zijn die het zelf maar eens moeten proberen ,maar dat snijdt wmb geen hout. Een concertpianist die een slecht concert geeft gaat ook niet tegen z'n publiek zeggen dat ze het zelf maar eens moeten proberen. Die zorgt er beter voor dat hij geen slechte concerten geeft want anders zal het publiek het gauw af laten weten.
Blaaskaak, wat verbeeld je jezelf in hemelsnaam? het is maar een Show....quote:Op woensdag 17 april 2013 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook als het gewoon werk is moet je de lat hoog leggen. Zoveel onscherpe shots, zoveel slordig gekadreerd en weinig actief camerawerk is niet iets waar ik als maker heel trots op zou zijn.
Daarnaast krijgt het publiek uiteindelijk altijd gelijk: het kan zijn dat je als maker het lage tempo van WIDM niet trekt en daarom een sneller programma wil maken, je kunt als maker vinden dat je wel interessante personages gecast hebt, maar als je publiek vindt dat dat alles oorzaak is van waarom het programma een armetierige indruk op hem of haar maakt, ga je dat merken in de kijkcijfers.
Dan kun je wel blijven volhouden dat je wél een goed programma hebt gemaakt en dat die mensen die het niet goed vinden zeikerige nono's zijn die het zelf maar eens moeten proberen ,maar dat snijdt wmb geen hout. Een concertpianist die een slecht concert geeft gaat ook niet tegen z'n publiek zeggen dat ze het zelf maar eens moeten proberen. Die zorgt er beter voor dat hij geen slechte concerten geeft want anders zal het publiek het gauw af laten weten.
Het was een valse nichten opmerking.quote:
Ga anders gewoon terug naar je Kiekenkot, je komt hier op FOK! alleen maar zieken.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[..]
Blaaskaak, wat verbeeld je jezelf in hemelsnaam? het is maar een Show....
Ik ben er zaterdag weer, ik zal extra letten op kadrering en de castingquote:
Ik zie je hier zelf niet anders doen druiloor, grote bek overal met zo weinig inhoud..quote:Op woensdag 17 april 2013 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ga anders gewoon terug naar je Kiekenkot, je komt hier op FOK! alleen maar zieken.
Heb je vandaag met je clubje afgesproken dat jij degene bent die op mij mag reageren? Luisteren de dames nog een beetje naar je?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie je hier zelf niet anders doen druiloor, grote bek overal met zo weinig inhoud..
Blijf je wel Sabotage volgen? Ik ben niet echt interessant namelijk..quote:Op woensdag 17 april 2013 22:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je vandaag met je clubje afgesproken dat jij degene bent die op mij mag reageren? Luisteren de dames nog een beetje naar je?
En anders is er nog het argument: "Het is wel goed maar het publiek is er nog niet aan toe".quote:Op woensdag 17 april 2013 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan kun je wel blijven volhouden dat je wél een goed programma hebt gemaakt en dat die mensen die het niet goed vinden zeikerige nono's zijn die het zelf maar eens moeten proberen ,maar dat snijdt wmb geen hout.
Doe eens niet zo onbeschoft.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie je hier zelf niet anders doen druiloor, grote bek overal met zo weinig inhoud..
Ja, dat heb ik in een vorig topic ook al gezegd en dat wil ik bij deze nog een keer benadrukken. Echt een olifantenhuid, die Huub. Ik denk niet dat ik me zo koelbloedig had kunnen begeven in dit soort topics als ik zo'n programma gemaakt had.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan het overigens wel waarderen dat Huub hier de discussie aangaat
Ik zie hier een Show deskundig afgemaakt worden ipv inhoudelijk besproken, is dat ook onderdeel van het Sabotage-topic?quote:
Daar zou ik ook geen zin in hebben. Maar ja, ik zou ook niet in een dagelijkse RLS gaan zitten, ik zit kennelijk wat anders in elkaar dan hijquote:Op woensdag 17 april 2013 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
En anders is er nog het argument: "Het is wel goed maar het publiek is er nog niet aan toe".
Ik kan het overigens wel waarderen dat Huub hier de discussie aangaat, ook al vind ik zijn argumenten niet altijd even sterk. Maar als je keihard gewerkt hebt aan een programma en het scoort dan slechte kijkcijfers en het wordt hier in de 'arena' afgezeken.. je moet maar zin hebben om dan hier je smoel te laten zien.
Enjoyquote:Ik zou liever een aflevering van Boardwalk Empire opzetten met een lekker biertje binnen handbereik. Sterker, dat ga ik nu doen. Steve Buscemi.
Het geven van een onderbouwde mening over dit programma hoort hier thuis ja. Ook als het oordeel vernietigend is.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie hier een Show deskundig afgemaakt worden ipv inhoudelijk besproken, is dat ook onderdeel van het Sabotage-topic?
Eens. En voor zo'n evaluatie zijn topics als deze reuze handig, ies graties!quote:Op woensdag 17 april 2013 22:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik in een vorig topic ook al gezegd en dat wil ik bij deze nog een keer benadrukken. Echt een olifantenhuid, die Huub. Ik denk niet dat ik me zo koelbloedig had kunnen begeven in dit soort topics als ik zo'n programma gemaakt had.
Al denk ik ook dat het heel goed zou zijn voor Huub en de rest van het team om nadat het seizoen is afgelopen en er wat afstand is ontstaan eens goed te debriefen en te evalueren wat er nou verkeerd ging, want er zijn echt een paar cruciale fouten/zwakheden in het format en de uitvoering gemaakt waardoor dit programma simpelweg niet werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |