Ja, je moet ze niet op de koffie krijgen natuurlijkquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:27 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hahaha beiden de meest gebruikte cliche's over lage kijkcijfers in de tv wereldquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:27 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, je moet ze niet op de koffie krijgen natuurlijk
We zouden het kunnen proberen? Doe es een gezellige uitnodiging zetten op FB?quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:27 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, je moet ze niet op de koffie krijgen natuurlijk
Project Sabotagequote:Op dinsdag 16 april 2013 16:33 schreef Gert het volgende:
[..]
We zouden het kunnen proberen? Doe es een gezellige uitnodiging zetten op FB?
Hmmm.. net zoals ik jou hier op FOK! mbt een geflopt programma weleens riedeltjes heb horen geven over doelgroep en marktaandeel, om het nog wat te doen lijken.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:29 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Hahaha beiden de meest gebruikte cliche's over lage kijkcijfers in de tv wereld
het was geen aanval, vond het meer grappigquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmmm.. net zoals ik jou hier op FOK! mbt een geflopt programma weleens riedeltjes heb horen geven over doelgroep en marktaandeel, om het nog wat te doen lijken.
Weet ik. Cliché's liggen altijd op de loer, zeg ik altijd maar zo.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:04 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
het was geen aanval, vond het meer grappig
en btw, dat is echt het enige waar adverteerders en zenders naar kijken!quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmmm.. net zoals ik jou hier op FOK! mbt een geflopt programma weleens riedeltjes heb horen geven over doelgroep en marktaandeel, om het nog wat te doen lijken.
Wat is eigenlijk de doelgroep van Sabotage?quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:57 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
en btw, dat is echt het enige waar adverteerders en zenders naar kijken!
Sabotage is niet het eerste en ook niet het laatste programma dat probeert een succesvol format te jatten onder het mom van beter goed gepikt dan slecht bedacht, en dan de mist ingaat omdat ze het juist niét goed genoeg pikken.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:35 schreef luxerobots het volgende:
Nou Huub, je had beterschap beloofd voor de tweede aflevering. Nog rommeliger dan de eerste aflevering. Sabotage lijkt twee grote problemen te hebben.
- Het is een veel minder leuk programma dan Wie is de Mol? Huub zei dat het geen eerlijke vergelijking is omdat Sabotage een nieuwe reeks is. Dit maakt voor de kijker echter niets uit. De kijker vindt iets leuk of niet. En aangezien Sabotage zo veel lijkt op Wie is de Mol? Is de vergelijking niet meer dan logisch.
- Sabotage mist de spanning van Wie is de Mol? Waarbij je wil weten wie de mol is. Nadat de afleveringen volgen wordt er steeds meer bekend over de mol, de opdrachten zijn duidelijker, kandidaten leggen hun bedenkingen uit en afvallers zaten vaak op iemand, wat weer wat zegt over de mol. Een sneller programma is dus niet altijd beter.
Neem nu de bedenkingen bij Sabotage. Niemand boeit het wat over wie op wie zit. Manuel verdenkt Lisa, maar waarom zouden ze dan geen vriendschap kunnen hebben? Het is niet meer dan administratie voor een eventuele prijs, zoals Tijn al zei.
Wie is de mol? heeft ook zijn mindere stukjes bijvoorbeeld het spelletje weerwolven of partjes onder bakjes. Maar de mensen willen meespelen en het is mooi in beeld gebracht.
Volgens mij heeft Huub zijn baantje bij Talpa te danken aan het feit dat hij nergens anders meer werk vindt. De mensen denken dat hij een agressieveling is die hoeren neukt, dankzij dat andere Talpa-pareltje: De Gouden Kooi.
No soup for you!quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de doelgroep van Sabotage?
Je hebt door waar het allemaal eigenlijk omdraait en hoe men geselecteerd wordt? ( los van wie geld nodig heeft)quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:00 schreef Da_Sandman het volgende:
't Kan me allemaal nog niet heel erg boeien. Manier van elimineren is ook wat dubieus. Maar goed, Liza Sips per aflevering gemiddeld een keer of drie in bikini, ik klaag niet.
Hoe killing kan het nog zijn, als je al amper 200K kijkers trekt.quote:Op woensdag 17 april 2013 07:43 schreef Nostalgist het volgende:
Redelijk killing volgens mij dit incident voor het programma.
Net 5 is toch ook gewoon De Mol. Die gebruikt de zenders gewoon als testcasequote:Op woensdag 17 april 2013 10:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe killing kan het nog zijn, als je al amper 200K kijkers trekt.
Maar ik ben het met je eens dat zulke slordigheden iets zeggen over hoe serieus het wordt genomen binnen Net 5.
Blunders kosten geld. Want je verliest er kijkers en dus reclame-inkomsten door. Dus die moet je zien te voorkomen. Ook verlies je er goodwill mee, wat ook op langere termijn je positie als zender kan ondermijnen.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
Net 5 is toch ook gewoon De Mol. Die gebruikt de zenders gewoon als testcase
Ik denk dat De Mol sabotage al heeft afgeschrevenquote:Op woensdag 17 april 2013 11:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Blunders kosten geld. Want je verliest er kijkers en dus reclame-inkomsten door. Dus die moet je zien te voorkomen. Ook verlies je er goodwill mee, wat ook op langere termijn je positie als zender kan ondermijnen.
En ook als De Mol een format als "testcase" op een SBS-zender uitprobeert, verkoopt het beter aan het buitenland als het wèl succesvol is en dus niet amateuristisch met cruciale informatie omtrent de afloop van het programma wordt omgegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |