Er staat bij dat dit op dag 20 is opgenomen, en in het dagboek staat dat op dag 21 de laatste 3 deelnemers hun saboteur onthullen.quote:Op maandag 15 april 2013 14:41 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Waar staat het dan dat deze personen de finalisten zouden zijn?
Dat zal wel iets met het tijdsverschil te maken hebben tussen Thailand en Nederland.quote:Op maandag 15 april 2013 14:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er staat bij dat dit op dag 20 is opgenomen, en in het dagboek staat dat op dag 21 de laatste 3 deelnemers hun saboteur onthullen.
Ik ken 100 redenen om af te haken, ik ben trouwens nauwelijks áángehaakt, maar al weten wie wint is daar niet 1 van.quote:Op maandag 15 april 2013 13:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet maar dan zou het nog steeds dom zijn omdat mensen afhaken omdat ze er vanuit gaan dat het wel waar is.
Ik denk dat ik stop met kijken. De eerste aflevering vond ik al niet sterk en in de tweede zag ik geen verbeteringen, dus dit was het wat mij betreft.quote:Op maandag 15 april 2013 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
Echt veel kans krijgt die serie hier ook niet meer, ik snap heel goed dat de lol voor de volgers er alweer af is na deze twee pagina´s...
Mooi zo, ik volg het wel want ik vind het nog steeds een leuke showquote:Op maandag 15 april 2013 19:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat ik stop met kijken. De eerste aflevering vond ik al niet sterk en in de tweede zag ik geen verbeteringen, dus dit was het wat mij betreft.
Ik hou vol.quote:Op maandag 15 april 2013 19:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat ik stop met kijken. De eerste aflevering vond ik al niet sterk en in de tweede zag ik geen verbeteringen, dus dit was het wat mij betreft.
Jahh, en die gezellige comments hier volgen, ik verheug me er echt al op...quote:Op maandag 15 april 2013 20:09 schreef selam het volgende:
Ik blijf ook gewoon lekker kijken , nog 7 weken dus er kan een hoop veranderen
Volgens mij is FOK! al bij Big Brother 1 nooit een kritiekloze fansite geweest. Dat maakt het juist ook boeiend, toch? Ik zie hier niemand zeggen dat dit programma per se moet floppen, maar er worden kritische vragen gesteld bij het concept en sommigen daarvan lijken me zeker terecht.quote:Op maandag 15 april 2013 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
Echt veel kans krijgt die serie hier ook niet meer, ik snap heel goed dat de lol voor de volgers er alweer af is na deze twee pagina´s...
Afbranden heet dat in het kort...quote:Op maandag 15 april 2013 22:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Volgens mij is FOK! al bij Big Brother 1 nooit een kritiekloze fansite geweest. Dat maakt het juist ook boeiend, toch? Ik zie hier niemand zeggen dat dit programma per se moet floppen, maar er worden kritische vragen gesteld bij het concept en sommigen daarvan lijken me zeker terecht.
quote:Op maandag 15 april 2013 08:04 schreef Copycat het volgende:
199.000 ...)
Dat had niemand gegokt, geloof ik.
Ik zat er toch aardig dicht bij in de buurtquote:
dat blijft een geld ding, data streamen naar het internet kost klauwen vol met geld. Daarnaast levert het niet heel veel op, je speelt niet eens break even.quote:Op maandag 15 april 2013 13:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het zou ook veel langer moeten, een maand ofzo. En dan met streams. Geloof dat iedereen dat hartstikke leuk zou vinden. Maar ja, dat moeten de kandidaten natuurlijk ook willen en ik heb zomaar het idee dat die alleen maar leuk en beeldig op tv willen komen en niet als ze er niet op hun best uitzien.
Begrijp ik, maar elke dag een uurtje uitzenden van de beelden die jullie geschoten hebben kan ook niet?quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:52 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
dat blijft een geld ding, data streamen naar het internet kost klauwen vol met geld. Daarnaast levert het niet heel veel op, je speelt niet eens break even.
Kijkers moeten begrijpen dat ook programma budgetten enorm veel te leiden hebben van al die jaren crisis, dus een faciliteit als streams wordt momenteel niets een overwogen.
Heb je enig idee wat hoeveel werk "elke dag een uurtje uitzenden van de beelden die wij geschoten hebben." is? Dan heb je het niet over een paar duizend euro...quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Begrijp ik, maar elke dag een uurtje uitzenden van de beelden die jullie geschoten hebben kan ook niet?
Zou echt leuk zijn. Ik neem aan dat er constant gefilmd werd?
Nee, ik ben een leek.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:14 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Heb je enig idee wat hoeveel werk "elke dag een uurtje uitzenden van de beelden die wij geschoten hebben." is? Dan heb je het niet over een paar duizend euro...
:-) Ik zou het ook leuk vinden als het programma meer kijkers krijgt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik ben een leek.
Maar ik zou het zo leuk vinden als het programma toch nog van de grond kwam en vandaar de suggestie.
Jammer.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:22 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
:-) Ik zou het ook leuk vinden als het programma meer kijkers krijgt.
Voor een maand dagelijkse uitzendingen praat je over tonnen aan euro's. Dus echt serieus geld en op dit moment voor niemand haalbaar.
De woordvoerster geeft dus toe dat het niet zo'n handige actie was maar dat er één dag voor de finale nog meer dan die drie deelnemers op de foto in het spel waren. Ze hoopt echter wel dat de foto en onderschrift niet teveel mensen is opgevallen.quote:Veronica Magazine verklapt finalisten Sabotage (u)
Geplaatst op Mon 15 Apr 2013 om 17:00
Een flinke blunder binnen de SBS-groep. Clubblad Veronica Magazine verraadt in het nummer van deze week de afloop van de Net5-show Sabotage. “Wij waren hierin helaas wat minder scherp“, geeft een woordvoerster van SBS direct toe. Voor het magazine heeft host Erik van der Hoff een dagboek bijgehouden. Het stukje over de twintigste opnamedag, de dag voordat ‘de laatste drie deelnemers onthullen wie volgens hen de saboteur is’, wordt begeleid door een foto van, jawel, drie kandidaten.
Volgens SBS is niet alles verklapt. “In dat stadium van het spel zitten er meer dan drie deelnemers in het spel. Dus helemaal wordt het nog niet verklapt! Ik hoop dat alleen de oplettende lezer het is opgevallen…”
De Facebook-pagina van Sabotage staat inmiddels vol met teleurgestelde kijkers, voor wie de spanning eraf is nu Veronica Magazine de afloop heeft verraden.
Sabotage is een kijkcijferflop. De tweede aflevering trok zondag slechts 199.000 kijkers.
Op de Facebook-pagina is overigens wel het oorspronkelijke berichtje dat de finalisten bekend zijn gemaakt in Veronica Magazine verwijderd door de beheerder.quote:Update 16 april 12.04 uur:
Na enig uitzoekwerk, komt SBS tot de conclusie dat de verkeerde foto is geplaatst bij het stukje over de twintigste opnamedag. De reactie van SBS:
“We hebben navraag gedaan bij Veronica Magazine en het is inderdaad gebleken dat er een verkeerde foto bij de verkeerde dag is geplaatst. Hierdoor wordt de suggestie gewekt dat de foto de finalisten betreft. Wij zouden natuurlijk nooit dergelijke hints over de uitslag geven of speculaties doen over het verloop van het programma. Het is aan de kijker om te speculeren over mogelijke finalisten en de saboteur.”
“De foto komt uit een eerder moment in het programma, dus er wordt inderdaad niet verklapt wie de finalisten zijn.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |