Ik hoop het ookquote:Op maandag 15 april 2013 14:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]Hoop voor je dat de temperatuur dan draaglijk is
Daarom loop ik alleen HM's in het najaar![]()
Zal vast wel een windje staan over het ijsselmeer?quote:Op maandag 15 april 2013 14:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]Hoop voor je dat de temperatuur dan draaglijk is
Daarom loop ik alleen HM's in het najaar![]()
Mij ookquote:Op maandag 15 april 2013 14:55 schreef Arquero het volgende:
[..]
Het lijkt me wel een hele mooie loop, maar moet eerlijk zeggen dat het idee dat ik een halve marathon zou gaan lopen me wel afschrikt.
EN een klein loopje. Max 300 deelnemers, dus geen hysterische taferelen.quote:Op maandag 15 april 2013 14:59 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik hoop het ookMaar het lijkt mee een veel mooiere eerste HM dan in Amsterdam.
Het heeft zijn voordelen en zijn nadelen. Ik vond het publiek bij de HM van Eindhoven wel erg gezelligquote:Op maandag 15 april 2013 15:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
EN een klein loopje. Max 300 deelnemers, dus geen hysterische taferelen.
O, maar daar kijk ik alsnog wel naar uit hoorquote:Op maandag 15 april 2013 15:03 schreef GotC het volgende:
Finishen in het Olympisch Stadion daarentegen...![]()
Denk dat ik eerst morgen eens met de trainer ga praten en bezoek aan hardloopwinkel ga brengen.quote:Op maandag 15 april 2013 14:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Mij ookMaar ik loop nu ook net 10KM weer he. Laatste keer 15KM was 9 december.
Dat idee heb ik op zich ook wel dat mijn schoenen nu wat teveel corrigeren. Plus dat ik ze onderhand aardig zwaar en lomp vind worden. Maar goed, misschien heb ik het toch nog wel nodig.quote:Op maandag 15 april 2013 15:16 schreef hatsaflats het volgende:
![]()
Ik moet voor die tijd ook een stuk minder corrigerende schoenen, of ik moet dan een HM op Kinvara's aandurven, maar ik vrees van niet. Dat is wel een nadeel van dat m'n techniek in vrij korte tijd vrij veel verbeterd is: m'n schoenen corrigeren nu eigenlijk al teveel en die 12mm drop begint toch wel storend te worden.
Ja, zij kunnen wel vrij goed beoordelen of je er nog een tijdje op door kunt. Ben je ook km/tijdtechnisch toe aan nieuwe schoenen, of zou je eigenlijk nog een tijd op je huidige door moeten?quote:Op maandag 15 april 2013 15:20 schreef Arquero het volgende:
[..]
Dat idee heb ik op zich ook wel dat mijn schoenen nu wat teveel corrigeren. Plus dat ik ze onderhand aardig zwaar en lomp vind worden. Maar goed, misschien heb ik het toch nog wel nodig.
In ieder geval goede reden om weer ff bij hardloopwinkel binnen te stappen
Je hebt ze net?quote:Op maandag 15 april 2013 15:20 schreef Arquero het volgende:
[..]
Dat idee heb ik op zich ook wel dat mijn schoenen nu wat teveel corrigeren. Plus dat ik ze onderhand aardig zwaar en lomp vind worden. Maar goed, misschien heb ik het toch nog wel nodig.
In ieder geval goede reden om weer ff bij hardloopwinkel binnen te stappen
Wat betreft kilometers / tijd zou ik nog wel vooruit kunnen op mijn huidige schoenen.quote:Op maandag 15 april 2013 15:23 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, zij kunnen wel vrij goed beoordelen of je er nog een tijdje op door kunt. Ben je ook km/tijdtechnisch toe aan nieuwe schoenen, of zou je eigenlijk nog een tijd op je huidige door moeten?
Ik heb hem net besteld. Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 15 april 2013 13:09 schreef Jero_nimo het volgende:
Vandaag bij http://watch2day.nl/ een Timex Ironman GPS horloge voor een goede prijs. Voor iedereen die nog een goede kwaliteit GPS horloge zoekt voor relatief weinig geld. Ik heb er best goede reviews over gelezen en als ik niet de Garmin had, had ik het wel geweten denk ik.
Oh, nice! Veel plezier ermee, wou net reageren op je andere bericht. Net klaar met Game of Thrones kijken, mooi op tijd om de Boston Marathon te bekijken. http://watchlive.baa.org/ met dank aan YUR.quote:Op maandag 15 april 2013 15:32 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik heb hem net besteld. Bedankt voor de tip!
Inderdaad ja. Je kan het scherm helemaal zelf indelen; d.w.z keuze tussen 3 of 4 lijnen en precies in te stellen wat je op welke lijn ziet. Trainingen programmeren (voor mij het belangrijkste) en je kan er voor de rest alles mee wat een Garmin ook kan (als ik het goed heb).quote:Op maandag 15 april 2013 15:34 schreef Jero_nimo het volgende:
Maar je kan er inderdaad trainingen en dergelijke inzetten. Het is best een mooi uitgebreid horloge, ik geloof zelfs 4 vlakken voor informatie, wat ik af en toe nog wel mis op mijn Garmin. Kan je dan net niet alles wat je wilt weten opzetten.
Kan je geen rondje proberen op je oude schoenen?quote:Op maandag 15 april 2013 15:30 schreef Arquero het volgende:
[..]
Wat betreft kilometers / tijd zou ik nog wel vooruit kunnen op mijn huidige schoenen.
Ja, dat zou de 1e optie zijn inderdaad. Die neem ik ook mee om verschil te zienquote:Op maandag 15 april 2013 15:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kan je geen rondje proberen op je oude schoenen?
Schoenen zijn voor hardlopers ook een soort van talisman heb ik het idee. Als je nieuwe schoenen net hebt en je krijgt dan een pijntje of je loopt een paar keer kut ga je direct aan je schoenen twijfelen. En twijfel aan De Schoenen is killingquote:Op maandag 15 april 2013 15:40 schreef GotC het volgende:
Wb schoenen..als ze maar lekker lopen en goed voor je zijnen of dat nou een 0mm drop is, of 15mm: /care
Maar zoals ik vrijdag al zei Arquero..de Titanics zijn gewoon niet leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |