Tja, het is niet anders, ik bestel ze ook maar.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:15 schreef BillsGate het volgende:
[..]
Ik heb ze net besteld bij Robocleaners zelf. Kosten incl. verzenden 57,-. Dure hobby...
Accu is matig rest okquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:19 schreef Rev- het volgende:
Werkt die ok? Dan heb ik wel interesse. Woon in 020 dus kan hem zo komen ophalen.
Ik weet niet over welk apparaat je het nu specifiek hebt? Voor de Roomba zijn er geen updates, voor de Neato wel, andere apparaten heb ik geen ervaring mee.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:35 schreef static het volgende:
Zijn er ook firmware updates voor die apparaten?
Batteryupgrade.comquote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:25 schreef ueberduitser het volgende:
Weet iemand een "gut und günstig" adresje voor accu's(liefst de sterkere) en magneetband voor de Neato?
Ik heb de accu's ontladen, geladen en omgewisseld enige tijd geleden, maar dat was toch maar een tijdelijke oplossing.
Done! Werkt prima. Thanks!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:27 schreef Erasmo het volgende:
Een houtje op zijn voorkant lijmen zodat ie de onderkant van de kast wel raakt.
Misschien even wachten, de nieuwe neato komt eraan.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:01 schreef Rockfire het volgende:
Mailtje gehad van Coolblue, ik heb een shoptegoed gekregen ter hoogte van de oorspronkelijke prijs van mijn Neato (399), waarmee ik in hun shops aankopen kan doen. Tijd om een nieuwe stofzuigrobot uit te zoeken dus, maar welke??
Te laatquote:Op zondag 16 maart 2014 13:55 schreef klipper het volgende:
[..]
Misschien even wachten, de nieuwe netto komt eraan.
De BotVac.
http://www.neatorobotics.com/series/botvac/
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd wat het verschil met de Vorwerk zal zijn.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:55 schreef klipper het volgende:
[..]
Misschien even wachten, de nieuwe neato komt eraan.
De BotVac.
http://www.neatorobotics.com/series/botvac/
[ afbeelding ]
Grotere opvangbak, groter filter, grotere borstel.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:36 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat het verschil met de Vorwerk zal zijn.
weet iemand het verschil tussen de XV Signature en de XV Signature pro?quote:Op zondag 16 maart 2014 14:21 schreef Rockfire het volgende:
Te laat Ik heb al een Neato XV Signature besteld
Neato XV Signature Proquote:Op donderdag 17 april 2014 08:25 schreef deksels het volgende:
[..]
weet iemand het verschil tussen de XV Signature en de XV Signature pro?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |