Waarom hoor je AnkeV daar dan niet weer meteen overquote:Op zondag 3 november 2013 19:37 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Terug sturen voor garantie. Had ik vorige maand ook last van.
Nice, al zal het wel $ = ¤ worden, en 799 voor een upgrade vind ik wat prijzig, m'n 564 PET doet het nog prima, kan gewoon nog steeds op een acculading een flinke poos (2 uur ofzo) vooruit, en dus meerdere vertrekken doen. Eat that Neatoquote:Op dinsdag 12 november 2013 10:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/tech/362(...)gt-forse-update.html
AnkeV is sowieso een beetje stil de laatste tijd.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom hoor je AnkeV daar dan niet weer meteen over
Uitgezogenquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
AnkeV is sowieso een beetje stil de laatste tijd.
Wij van WC-Eend...quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nu.nl is onderdeel van Roomba ja?quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:23 schreef BillsGate het volgende:
[..]
Wij van WC-Eend...
Ik vind het meer weglezen als een advertorial dan als een serieus journalistiek verslag
Zal waarschijnlijk een stukje copy/paste zijn van een of ander persbericht, beetje aangepast/vertaald.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:23 schreef BillsGate het volgende:
[..]
Wij van WC-Eend...
Ik vind het meer weglezen als een advertorial dan als een serieus journalistiek verslag
Heh, Roomba gaat dingetjes van Neato stelenquote:Op dinsdag 12 november 2013 10:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
quote:Bovendien moet de Roomba 880 geen last meer hebben van haren die verstrikt raken in de borstels.
Een accu die een kwartier meegaat?quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:42 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Heh, Roomba gaat dingetjes van Neato stelen![]()
Heb ik met mijn nieuwe Neato geen last meer van. Hij leek even een paar laad cycles nodig te hebben om op volle sterkte te komen, maar hij doet het hele huis nu in één rondjequote:Op dinsdag 12 november 2013 13:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een accu die een kwartier meegaat?
Je nieuwe neato? Moest je hem omruilen dan?quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:18 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Heb ik met mijn nieuwe Neato geen last meer van. Hij leek even een paar laad cycles nodig te hebben om op volle sterkte te komen, maar hij doet het hele huis nu in één rondjeHoop dat het zo blijft.
Ja de oude had last van een batterij die amper 10 minuten mee ging. Dus een hele nieuwe gekregen (nieuwer model ook, lijkt het).quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je nieuwe neato? Moest je hem omruilen dan?
Kreeg van de leverancier te horen dat er 1 batch was met slechte accu's. Die worden allemaal kosteloos vervangen als mensen er last van krijgen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:51 schreef TigerXtrm het volgende:
Ja de oude had last van een batterij die amper 10 minuten mee ging. Dus een hele nieuwe gekregen (nieuwer model ook, lijkt het).
Ik heb m'n leverancier ook even aangeschreven. Mijn accu houdt het ook maar 15 minuten vol. Aangezien we nog aan het verbouwen zijn, staat de neato al vanaf de verhuizing onder de kast zonder rond te gaan, maar wil hem toch wel erg graag weer klaar hebben, een nieuwe accu dus.quote:Op woensdag 13 november 2013 09:27 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Kreeg van de leverancier te horen dat er 1 batch was met slechte accu's. Die worden allemaal kosteloos vervangen als mensen er last van krijgen.
Die van mij is inmiddels ook weer onderweg mijn kant op.
Wel nette service
Dat werkt op de lange termijn ook niet. Het werkt misschien 1 of 2 rondjes maar het is zeker geen lange termijn oplossing.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:16 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
De tip die me hier eerder werd gegeven van compleet ontladen en dan weer volladen heb ik nog niet geprobeerd.
Er blijven nou geen haren meer inhangen maar schoner wordt t er niet van hè ?quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:33 schreef crowone het volgende:
Welk merk was dit?![]()
http://ooe.orf.at/news/stories/2613969/
quote:
Deels hebben ze een punt, ze hebben bij Kassa toch ook weleens zo'n test gedaan met allerlei onmogelijke obstakels. Hoogpolig tapijt, barkrukken met brede ronde voet, dat soort dingen kunnen de meeste robotstofzuigers niet mee omgaan. Dus voor optimaal genot moet je wel deels een beetje rekening houden met je inrichting, anders kan je inderdaad beter zelf blijven stofzuigen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |