PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Ps3 toernooi:quote:Er zijn 8 combinaties van 4 landen gemaakt. Als een user een bepaalde combinatie krijgt toegewezen, dan mag hij alleen spelers uit deze 4 landen gebruiken. Ook moet elk land minimaal 1 vertegenwoordiger in het team hebben. Bij de loting worden de namen van alle deelnemers ingevoerd in een list randomizer en zo krijg je je nummertje toegewezen. Als jij op nummer 1 terechtkomt, dan moet jij een team maken met spelers uit de landen van combinatie 1. Alle combinaties hieronder in de spoiler.
Er zijn 2 poules van 4 users die dan een hele competitie tegen elkaar spelen(dat is 2 keer tegen iedere user). De nummers 1 en 2 van deze poules gaan door naar de kruisfinales, dus nummer 1 van poule 1 tegen de nummer 2 van poule 2. Zo speelt dus de nummer 2 van poule 1 tegen de nummer 1 van poule 2.
lijstje met alle deelnemers:
TBakkert
Rolls-Reus
Dion_v_k
Djeetje
El-blanchito
Reemi
V0lt026
x1N2ition
Spoiler met alle combinaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poule 1:
V0lt026
Reemi
Rolls-Reus
TBakkert
Poule 2:
x1N2ition
Dion_v_k
el-blanchito
Djeetjehallo dus dit noemen ze nou twitter
VIND IK LEUK!quote:Op maandag 15 april 2013 01:21 schreef Lindgren. het volgende:
Veel te cool eigenlijk.
Het zal wel niet in zijn video komen.Ik had nog een dikke skillgoal met Trundle.
Mwah, ik vond hem slecht. Zijn record is inderdaad wel goed. Het ging inderdaad om die serie.quote:Op maandag 15 april 2013 01:36 schreef Djeetje het volgende:
Die Nepethez is toch best goed ?
Keek net een filmpje van zijn nieuwe serie met die Reid.
?quote:
Das nepenthezquote:Op maandag 15 april 2013 01:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mwah, ik vond hem slecht. Zijn record is inderdaad wel goed. Het ging inderdaad om die serie.
[..]
?
OH ECHT?quote:
Zal best hoorquote:Op maandag 15 april 2013 01:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
OH ECHT?![]()
Ik lul niet zomaar:
Dit is de PSN bij mijn ontmoete spelers:
[ afbeelding ]
Koop ook gelijk een dazzle danquote:Op maandag 15 april 2013 01:40 schreef Djeetje het volgende:
Misschien is het wel een optie om mijn commentaar bij filmpjes optenemen via mijn iPhone.
Hoef ik geen dure headset te kopen.
Ik dacht dat jij een rijke tata was?quote:Op maandag 15 april 2013 01:40 schreef Djeetje het volgende:
Misschien is het wel een optie om mijn commentaar bij filmpjes optenemen via mijn iPhone.
Hoef ik geen dure headset te kopen.
Was jaquote:Op maandag 15 april 2013 01:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een rijke tata was?
stuur hem een bericht dat je een sub bent ofzoquote:Op maandag 15 april 2013 01:44 schreef Lindgren. het volgende:
Het lijkt me sowieso al tof om mijn naam in zijn video te zien. Het was in de halve finale, dus hij moet het haast wel laten zien.Anders klopt het niet. Misschien noemt 'ie het alleen op ofzo.
5 plantjes mag je. Kan je flink wat mee verdienen hoor. Alleen mag je het niet verkopenquote:Op maandag 15 april 2013 01:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Was ja
Ga morgen wel even weer wiet planten neerzetten op zolder
Had ik in de rust al gedaan.quote:Op maandag 15 april 2013 01:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
stuur hem een bericht dat je een sub bent ofzo
Geen 1 plant mag maar tot 5 wordt je niet vervolg, ze nemen de planten wel meequote:Op maandag 15 april 2013 01:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
5 plantjes mag je. Kan je flink wat mee verdienen hoor. Alleen mag je het niet verkopen
quote:Op maandag 15 april 2013 01:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Geen 1 plant mag maar tot 5 wordt je niet vervolg, ze nemen de planten wel mee
Haha je kan gewoon niet met bronzes omgaanquote:Op maandag 15 april 2013 01:34 schreef vandermar het volgende:
Bronzen toernooialleen noobs en nerds spelen dat
quote:
Dit, de planten moeten uit het zicht staan voor andere. Wordt je gesnapt, heb je t/m 5 planten geen probleem. Je mag de pollen ook niet verkopen en ook niet meer dan 5 gram pollen bij je houden. Heb je meer, moet je dus vernietigen.quote:Op maandag 15 april 2013 01:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Geen 1 plant mag maar tot 5 wordt je niet vervolg, ze nemen de planten wel mee
lindgren gefeliciteerd met je overwinning knulquote:Op maandag 15 april 2013 01:33 schreef Lindgren. het volgende:
Het enige bewijs dat ik nog heb, deze foto:
[ afbeelding ]
Bij 'ontmoete spelers' staat ook echt zijn PSN, het is hem 100%
[ afbeelding ]
Alleen het logo is anders, maar die wisselt 'ie wel vaker. Het gaat om de PSN en teamnaam.
Nep is niet zo goed tov meeste YTers. Ik las net een tweet van hem van afgelopen nacht waarin hij zegt dat hij zichzelf slecht vind en of je fifa ability belangrijk is voor YT.quote:Op maandag 15 april 2013 09:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wel tof om te kunnen vertellen ja, winnen van Nep
Overigens, die keren dat ik een videootje van hem heb gezien, vond ik hem best een aardige speler, maar het was nou niet zo dat mijn pupillen uit mijn ogen vielen van bewondering voor zijn skills![]()
Zou echt prachtig zijn als je jezelf terug gaat zien in zijn nieuwe vid
Lindgren heeft het verval van Nep ingezetquote:Op maandag 15 april 2013 09:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nep is niet zo goed tov meeste YTers. Ik las net een tweet van hem van afgelopen nacht waarin hij zegt dat hij zichzelf slecht vind en of je fifa ability belangrijk is voor YT.wat Lindgren allemaal veroorzaakt
heb sowieso niet zoveel met die YT'ers. en zeker niet met van die vervelende skill mannetjesquote:Op maandag 15 april 2013 09:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lindgren heeft het verval van Nep ingezet
Was mij nog niet opgevallen...dat moet het dan bijna wel zijn ja...quote:Op maandag 15 april 2013 09:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
price-drops hebben te maken met TOTS neem ik aan ? alle IF's zakken
nou ja mijn howedes kaartjes gingen voor alsnog als warme broodjes. waren niet op te pikken onder de 55K open bid en nu gaan zelfs de BIN's daar onder zitten. chiellini is ook enorm gezakt.quote:Op maandag 15 april 2013 09:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Was mij nog niet opgevallen...dat moet het dan bijna wel zijn ja...
IF's van Ajax stijgen als de malle. Eriksen nu al rond de 45k. Wat dacht je van IF Koscielny? Eerst 85k, nu rond de 100k. Maar meeste prijzen zakken wel inderdaadquote:Op maandag 15 april 2013 09:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb sowieso niet zoveel met die YT'ers. en zeker niet met van die vervelende skill mannetjes
Ja, er verkopen nog iets van 5 a 6 IFs per dag. Maar ik moet de prijzen wel gaan verlagen, want het gaat echt te traag. Gelukkig is de winstmarge per IF erg hoog, dus verlies zal ik niet maken.quote:Op maandag 15 april 2013 09:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb sowieso niet zoveel met die YT'ers. en zeker niet met van die vervelende skill mannetjes
quote:Op maandag 15 april 2013 09:34 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
IF's van Ajax stijgen als de malle. Eriksen nu al rond de 45k. Wat dacht je van IF Koscielny? Eerst 85k, nu rond de 100k. Maar meeste prijzen zakken wel inderdaad
haha dat grapje is echt nog nooit gemaakt XDquote:Op maandag 15 april 2013 09:37 schreef FCsuarez het volgende:
Rooney in me pack:):)
jammer dat het de swindon variant is
autisten vinden herhaling leukquote:Op maandag 15 april 2013 09:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha dat grapje is echt nog nooit gemaakt XD
Vandaar de Koevermans grappenquote:
dan mag je het wel aanpassen naar grumpy old manquote:Op maandag 15 april 2013 09:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vandaar de Koevermans grappen
Maar ik vind ze helemaal niet leuk. Ben ik nu geen autist? (in dat geval moet ik mijn profiel op verschillende datingsites aanpassen)
Gister goedkoopste IF eriksen gekocht die er was, 39kquote:Op maandag 15 april 2013 09:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad, overduidelijk Eriksen 45K
quote:Op maandag 15 april 2013 09:43 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Gister goedkoopste IF eriksen gekocht die er was, 39k
op de dag dat ajax bijna het kampioenschap binnen haalt, IF eriksen kopenquote:Op maandag 15 april 2013 09:43 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Gister goedkoopste IF eriksen gekocht die er was, 39k
Daarom stuurt ie berichtjes naar mensen met dure teams. Met zo'n beleid word je zelf dus nooit rijk.quote:Op maandag 15 april 2013 09:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
op de dag dat ajax bijna het kampioenschap binnen haalt, IF eriksen kopen![]()
er zijn mensen die veel verdienen aan personen zoals jou![]()
schrijf maar vast 7K verlies af in de boekhouding
quote:Op maandag 15 april 2013 09:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 april 2013 09:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Oke, dan geen verlies. Maar dan is iedereen het hier wel er over eens dat je op het slechtste moment gekocht hebtquote:Op maandag 15 april 2013 09:47 schreef _NZT_ het volgende:
[..]waarom verlies? Ga die kerel niet meer verkopen. + gemiddelde prijs op 360 is 38.5k voor ps3 30k inderdaad
Nee, want die kerel blijft maar stijgen.quote:Op maandag 15 april 2013 09:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke, dan geen verlies. Maar dan is iedereen het hier wel er over eens dat je op het slechtste moment gekocht hebt
quote:Op maandag 15 april 2013 09:47 schreef _NZT_ het volgende:
[..]waarom verlies? Ga die kerel niet meer verkopen. + gemiddelde prijs op 360 is 38.5k voor ps3 30k inderdaad
Jouw glazen bol werkt ongetwijfeld beter dan de mijnequote:Op maandag 15 april 2013 09:50 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Nee, want die kerel blijft maar stijgen.
Dat heet een nachtmerrie.quote:Op maandag 15 april 2013 09:52 schreef Dudeweiser het volgende:
![]()
gedroomd dat ik Ribery in een pack had
![]()
Combo 4-3-3 en cm bedoel ik danquote:Op maandag 15 april 2013 09:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook op de xbox, naar de grafiek kijkend heb je geen beste deal gesloten.
En 38.5K... ?
[ afbeelding ]
Ik ga niks verkopen. Ik speel met al mijn dure spelers, en ik heb geen zin om goedkopere varianten te gaan zoeken en kopen.quote:Op maandag 15 april 2013 09:57 schreef Ajacied7 het volgende:
![]()
Ik vrees dat ik al mijn dure spelers moet gaan verkopen voor dat de prijzen nog verder dalen. Zlatan is al 80k goedkoper dan 3 dagen geleden
Smoesjes.quote:Op maandag 15 april 2013 09:53 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Combo 4-3-3 en cm bedoel ik dan... Tuurlijk kan if eriksen voor rond de 33k krijgen, maar dan mag ik nog lekker een paar formatie kaartjes gaan kopen. Maar ja, dat telt niet mee hé, want dat betaal je iig niet voor de speler.
Ben wat dat betreft wel blij dat ik mijn geld in de relatief goedkopere IF's gestoken heb.quote:Op maandag 15 april 2013 09:57 schreef Ajacied7 het volgende:
![]()
Ik vrees dat ik al mijn dure spelers moet gaan verkopen voor dat de prijzen nog verder dalen. Zlatan is al 80k goedkoper dan 3 dagen geleden
Zullen we de prijzen weer 1K verlagen? Of ben jij ze al kwijt?quote:Op maandag 15 april 2013 09:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Smoesjes.
Je heb hem gewoon in CAM en formatie 352.
hier gaat alleen IF muller vervangen worden door saqiri en IF chiellini voor de NIFquote:Op maandag 15 april 2013 09:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ga niks verkopen. Ik speel met al mijn dure spelers, en ik heb geen zin om goedkopere varianten te gaan zoeken en kopen.
Goedzo jij laat ook niet meer ea je aankopen bepalenquote:Op maandag 15 april 2013 09:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ga niks verkopen. Ik speel met al mijn dure spelers, en ik heb geen zin om goedkopere varianten te gaan zoeken en kopen.
Precies. Thuis heeft mijn vrouw de broek aan, maar in dit spel laat ik me de wet niet voorschrijvenquote:Op maandag 15 april 2013 10:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Goedzo jij laat ook niet meer ea je aankopen bepalen
Ik ga denk ik alles verkopen en met mijn 2 skill squads door.
Jij draag dus ook nooit een broekquote:Op maandag 15 april 2013 10:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies. Thuis heeft mijn vrouw de broek aan, maar in dit spel laat ik me de wet niet voorschrijven
quote:Op maandag 15 april 2013 09:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Smoesjes.
Je heb hem gewoon in CAM en formatie 352.
In dat geval kun je nu beter massaal gaan kopenquote:Op maandag 15 april 2013 10:02 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik twijfel wel trouwens, misschien zijn de prijzen nu wel op het laagste punt..
Gewoon niet doen.quote:Op maandag 15 april 2013 10:02 schreef Ajacied7 het volgende:
Prijzen zijn het laagst als Fifa 14 uitkomt (en daarna misschien nog lager, maar dan kijken we er niet meer naar) Bij spelers als Robben, Ibra etc is er nog vreselijk veel ruimte voor een prijsdaling.quote:Op maandag 15 april 2013 10:02 schreef Ajacied7 het volgende:
Heb je ook altijd zon mannen string aan met een olifanten slurf er aan ?quote:
Ibrahimovic, Silva en Aguero verkopen is wel verstandig. De rest laat ik mooi in mijn club zitten nuquote:Op maandag 15 april 2013 10:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Prijzen zijn het laagst als Fifa 14 uitkomt (en daarna misschien nog lager, maar dan kijken we er niet meer naar) Bij spelers als Robben, Ibra etc is er nog vreselijk veel ruimte voor een prijsdaling.
Nooit geprobeerd. Is dat volgens jou een aanrader dan?quote:Op maandag 15 april 2013 10:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb je ook altijd zon mannen string aan met een olifanten slurf er aan ?
Goed zo knul.quote:Op maandag 15 april 2013 10:03 schreef _NZT_ het volgende:
[..]hahahaha, zo grappig en origineel.
Heb het nog even opgezocht voor meneer grafiek: 3 goedkoopste zijn 31k , 35k en 36k. Allerdrie ST's in formaties 4-2-2-2 en 4-3-1-2
Ja hoef je je ondergoed niet uit tijdens de seks werkt het zelfde als een condoomquote:Op maandag 15 april 2013 10:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd. Is dat volgens jou een aanrader dan?
Fus, onder welke steen heb jij gelegen?quote:Op maandag 15 april 2013 10:07 schreef Fuszy het volgende:
hahahahaahahaha
http://www.dumpert.nl/med(...)k_you_can_dance.html
dit is geniaal
Ik zie hem nu pas op dumpertquote:Op maandag 15 april 2013 10:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Fus, onder welke steen heb jij gelegen?
Maar het filmpje blijft geniaal, ik moet nog steeds hardop lachen als ik het weer terugkijk
quote:Op vrijdag 12 april 2013 07:41 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.nieuwsblad.be/(...)utm_campaign=seeding
quote:Op maandag 15 april 2013 10:14 schreef Fuszy het volgende:
niet gezien. Sorry sorry sorry, t was me zusje net egt sorry
Ze is minderjarig hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op maandag 15 april 2013 10:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ze is minderjarig hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Heb je nog leuke tips voor de komende doordeweekse wedstrijden?quote:Op maandag 15 april 2013 10:32 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb een nieuwe tactiek voor volgend seizoen om Feyenoord te steunen.
Ik ga inzetten op de concurrenten Ajax, PSV, Vitesse, Twente etc... Daarnaast ook op de huidige tegenstanders van Feyenoord.
Klinkt hetzelfde als dat ik in mijn tourpools nooit Gesink of Mollema invul. Als ze niet winnen, doet mijn pool het goed. Als ze wel winnen, ben ik blij dat een Nederlander het goed doet. Win-winquote:Op maandag 15 april 2013 10:32 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb een nieuwe tactiek voor volgend seizoen om Feyenoord te steunen.
Ik ga inzetten op de concurrenten Ajax, PSV, Vitesse, Twente etc... Daarnaast ook op de huidige tegenstanders van Feyenoord.
Dat je dat aan mij vraagtquote:Op maandag 15 april 2013 10:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb je nog leuke tips voor de komende doordeweekse wedstrijden?
Haha, ja, niet verkeerd bedoeld hoor, maar je hebt het zo vaak fout, dat dan bij Juventus de X1 een goede kans heeft om te winnenquote:Op maandag 15 april 2013 10:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat je dat aan mij vraagt. Al zal je dan wel het tegenovergestelde kiezen.
Heb vanavond alleen Juventus to win. Voor de rest nog niet in verdiept
De laatste wedstrijden van Lazioquote:Op maandag 15 april 2013 10:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ja, niet verkeerd bedoeld hoor, maar je hebt het zo vaak fout, dat dan bij Juventus de X1 een goede kans heeft om te winnenGa eens kijken naar de statistieken voor de Serie A
Daar heb je een punt. Toch blijf ik van de 2 af. Het heeft me bij Vitesse en Feijenoord verlies bespaard. Vind de X2 comfortabeler, maar de X2 bij Juventus is slechts 1.30. En dat is dan weer funest voor de 1.40 eis die Unibet aan die bonus stelt.quote:Op maandag 15 april 2013 10:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
De laatste wedstrijden van Lazio
[ afbeelding ]
en van Juve
[ afbeelding ]
Die x2 staat bij mij maar op 1,25. Hoe is die bij jou dan 1.30quote:Op maandag 15 april 2013 10:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Toch blijf ik van de 2 af. Het heeft me bij Vitesse en Feijenoord verlies bespaard. Vind de X2 comfortabeler, maar de X2 bij Juventus is slechts 1.30. En dat is dan weer funest voor de 1.40 eis die Unibet aan die bonus stelt.
Matri not to score: 1.40 Dat is wel interessant..
Ohja, mijn fout. Ik had ook naar Almere - Den Bosch gekeken, die was 1.30quote:Op maandag 15 april 2013 10:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die x2 staat bij mij maar op 1,25. Hoe is die bij jou dan 1.30
Ik zit pas op 6% Dus nog ¤ 565 te gaan ongeveer. En jij?quote:Op maandag 15 april 2013 10:47 schreef Der_Rudi het volgende:
Nog met die bonus bezig ja, hoeveel moet je nog?
quote:Op maandag 15 april 2013 10:59 schreef Toefjes het volgende:
Bonus voorwaardes zijn 1.20 geworden krijg ik mee... Dan toch maar een tientje op de X2 bij juventus
Ik wil gewoon meteen knallen en winst pakken of 50 euro kwijt. Anders duurt het me te langquote:Op maandag 15 april 2013 11:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]Ik durf nog niet zo goed 75 euro in te zetten, wil mn 50 euro die ik ingelegd heb niet kwijt
Tot nu toe heb ik 50 euro gestort en is het saldo ¤ 170,20. Kan best een leuke klapper worden als ik gewoon chill makkelijke betjes uit kan blijven zoeken. Ook leuk om Roland Garros te volgen zo denk ikquote:
Of ik ga komend weekend op rode kaarten inzettenquote:Op maandag 15 april 2013 11:09 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon meteen knallen en winst pakken of 50 euro kwijt. Anders duurt het me te lang
Martingale theorie is niet echt aan te radenquote:Op maandag 15 april 2013 11:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of ik ga komend weekend op rode kaarten inzettenBeginnen met 2 euro, en dan elke wedstrijd dat er geen rode kaart valt een eurotje erbij. Op een gegeven moment moet er toch een keer een rode kaart vallen zou je zeggen
Quoteringen zijn meestal iets van 4.0 ofzo
Nee, dat is verdubbelen. 2,3,4,5,6,7,8,9,10 = 54 euro. Met 11 en 12 zit ik dan ongeveer aan jouw bedrag voor de wedstrijd van vanavond. Als er een rode kaart valt, dan weer 3 stappen terug ofzoquote:Op maandag 15 april 2013 11:14 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Martingale theorie is niet echt aan te raden
Ja inderdaad.quote:Op maandag 15 april 2013 11:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Strootgod ging er even bij liggen
ankle breaker!quote:Op maandag 15 april 2013 11:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Strootgod ging er even bij liggen
Lijkt me wel, wel lastig om zo'n bet te kunnen pakken natuurlijkquote:Op maandag 15 april 2013 11:21 schreef Toefjes het volgende:
Stel nou: Nadal moet tegen Federer. Nadal wint de eerste set, en de odd wordt 2.70 voor Federer. Ik zet 25 euro in op Federer op Unibet.
Federer wint de 2e set en houdt zijn eerste servicegame. De odd wordt 2.10 voor Nadal. Ik zet 25 euro in op Nadal.
Heb ik dan voor de bonus voorwaarden 50 euro ingezet door een surewin te maken?
Gewoon inzetten op rode kaart voor Federerquote:Op maandag 15 april 2013 11:21 schreef Toefjes het volgende:
Stel nou: Nadal moet tegen Federer. Nadal wint de eerste set, en de odd wordt 2.70 voor Federer. Ik zet 25 euro in op Federer op Unibet.
Federer wint de 2e set en houdt zijn eerste servicegame. De odd wordt 2.10 voor Nadal. Ik zet 25 euro in op Nadal.
Heb ik dan voor de bonus voorwaarden 50 euro ingezet door een surewin te maken?
Ooit vreselijk veel geld gewonnen op betfair met tennis wedstrijdenquote:Op maandag 15 april 2013 11:41 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Lijkt me wel, wel lastig om zo'n bet te kunnen pakken natuurlijk
Wat was er kapot? Vaak gaat bijvoorbeeld de lens kapot, die kan je best eenvoudig zelf bestellen en vervangen (¤35)quote:Op maandag 15 april 2013 11:45 schreef MolFan het volgende:
Nadat ik mijn 3de PS3 alweer heb verkocht (dingen gaan gruwelijk snel kapot, net buiten de garantie ook) toch maar weer FUT gekocht, maar dit keer op de PC.... Zeer weinig veilingen (30.000 is veel) en de tegenstand is echt absurd lolbad
quote:Op maandag 15 april 2013 11:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gewoon inzetten op rode kaart voor Federer
Ik heb late dienst, hoef pas over 3 uur te beginnenquote:Op maandag 15 april 2013 12:04 schreef Der_Rudi het volgende:
Hahahahaha alweer je lunchbreak op mfc?![]()
Ja, op mijn werk ben ik dan wel weer wat serieuzer. Staat zo sneu om bij een sollicitatie uit te moeten leggen waarom je ontslagen bentquote:
Welke?quote:Op maandag 15 april 2013 12:20 schreef Der_Rudi het volgende:
Hmm dat zou het best wel eens kunnen zijn. Ik denk alleen niet dat ik die hier krijg maar dat mijn pa dat regelt.
In mijn geval zijn het niet de vouchers maar mijn nieuwe schoenen![]()
![]()
Foei, dat is zo'n 20 jaar verschil?quote:Op maandag 15 april 2013 12:43 schreef Toefjes het volgende:
Haha, ben een chick aan het versieren van 22
Ik ben 35quote:Op maandag 15 april 2013 12:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Foei, dat is zo'n 20 jaar verschil?
O, ik dacht ouder maar ik wist die vraag ook niet in die quiz die in de OP staat.quote:Op maandag 15 april 2013 12:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben 35Al ben ik over 2 weken 36. Maar dat zeg ik maar even niet.
Mijn oom had ook met een chick van 23 toen hij 36 wasquote:Op maandag 15 april 2013 12:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben 35Al ben ik over 2 weken 36. Maar dat zeg ik maar even niet.
Mijn oom heeft op zn 35e een meisje van 16 zwanger gemaaktquote:Op maandag 15 april 2013 13:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijn oom had ook met een chick van 23 toen hij 36 wasZolang ze meerderjarig is dan is er niets aan de hand
Dan zal hij wel geen echte Fries zijnquote:Op maandag 15 april 2013 13:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn oom heeft op zn 35e een meisje van 16 zwanger gemaakt![]()
Hij woont in Friesland trouwens
Ik weet het niet. Ik zie hem 1 keer per jaar op de familiedag en dan praat ik niet met hem. Maar veel jonger en niet minderjarig zoals 22 of 23 is geweldig. Iedereen zal er schande van spreken, maar ondertussen is iedereen gewoon jaloersquote:Op maandag 15 april 2013 13:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan zal hij wel geen echte Fries zijn
Daarom is iedereen ook jaloers op Berlusconiquote:Op maandag 15 april 2013 13:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik zie hem 1 keer per jaar op de familiedag en dan praat ik niet met hem. Maar veel jonger en niet minderjarig zoals 22 of 23 is geweldig. Iedereen zal er schande van spreken, maar ondertussen is iedereen gewoon jaloers
Berlusconi is mijn grote voorbeeldquote:Op maandag 15 april 2013 13:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom is iedereen ook jaloers op Berlusconi(al betaald hij ze
)
Een kanttekening. Het is wel aardig als zo'n jongedame van een jaar of 20 ook tussen de oortjes al wat verder is dan daadwerkelijk 20quote:Op maandag 15 april 2013 13:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik zie hem 1 keer per jaar op de familiedag en dan praat ik niet met hem. Maar veel jonger en niet minderjarig zoals 22 of 23 is geweldig. Iedereen zal er schande van spreken, maar ondertussen is iedereen gewoon jaloers
Ik was de -e vergetenquote:Op maandag 15 april 2013 13:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Berlusconi is mijn grote voorbeeld(*betaalt)
quote:Op maandag 15 april 2013 13:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En zo blijkt maar weer, mongolen heb je overalquote:Op maandag 15 april 2013 14:18 schreef Johnbon het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een simpele ziel. Sta je dan op allemaal foto's in het AD.
quote:Op zondag 14 april 2013 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
Ik hoop maar dat Mark straks niet geschorst is voor zijn eigen afscheidswedstrijd.
Nee, ik zit lekker in de zon. Binnen zitten met dit weerquote:
En dat kan je bij elke club doenquote:Op maandag 15 april 2013 14:18 schreef Johnbon het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een simpele ziel. Sta je dan op allemaal foto's in het AD.
hij ziet gelukkig wel in dat hij een dikke pens heeftquote:
denken dat het in Nederland mooi weer isquote:Op maandag 15 april 2013 14:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ik zit lekker in de zon. Binnen zitten met dit weer
Het is wel mooi weer maar voor mij nog niet mooi genoeg om buiten te zitten.quote:Op maandag 15 april 2013 14:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
denken dat het in Nederland mooi weer is!
Prima weertje in de zon hoor. Shirtje aan, tuinstoel naar achteren kiepen, zonnebril op en chillen.quote:Op maandag 15 april 2013 14:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
denken dat het in Nederland mooi weer is!
En dat Hitler best een aardige man wasquote:Op maandag 15 april 2013 14:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hij ziet gelukkig wel in dat hij een dikke pens heeft
Misschien in het land dat Friesland heet maar hier iig nietquote:Op maandag 15 april 2013 14:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Prima weertje in de zon hoor. Shirtje aan, tuinstoel naar achteren kiepen, zonnebril op en chillen.
Preciesquote:Op maandag 15 april 2013 14:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is wel mooi weer maar voor mij nog niet mooi genoeg om buiten te zitten.
Ik kwam laatst ook iets tegen, heb het gepuushed. Stuur t je straks wel FF als ik thuis benquote:Op maandag 15 april 2013 12:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb net op myfreecams gezien hoe 2 meiden voor 80 dollar tips vingen en als beloning met zn 2en de vogeltjesdans gingen doen80 dollar voor de volgeltjes dans
En iedereen nog lachen ook
Daley Blind, Eriksen, Bensonquote:
In Fryslân wel ja. Kwam om half 1 in Zwolle en daar regende het gewoonquote:Op maandag 15 april 2013 14:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Prima weertje in de zon hoor. Shirtje aan, tuinstoel naar achteren kiepen, zonnebril op en chillen.
Eriksenquote:
Blind ook niet, want 2 tegengoals. TIF Altidore?quote:Op maandag 15 april 2013 14:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eriksenzeker voor dat mooie doelpunt die PSV kreeg
Als je al een IF gaat krijgen voor dat soort fouten
Daarom IF De Vrij of iemand anders van Feyenoord die die speler van RKC zomaar door liet lopenquote:Op maandag 15 april 2013 14:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eén fout op een dikke wedstrijd en dat ook nog "binnen 10 minuten" goedmaken in een uitwedstrijd om het kampioenschap die ze vervolgens winnen.quote:Op maandag 15 april 2013 14:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
2 penalty's, denk ik niet.quote:Op maandag 15 april 2013 14:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Blind ook niet, want 2 tegengoals. TIF Altidore?
Ja vooral door zijn goalquote:Op maandag 15 april 2013 14:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Eén fout op een dikke wedstrijd en dat ook nog "binnen 10 minuten" goedmaken in een uitwedstrijd om het kampioenschap die ze vervolgens winnen.
Ik opper niet dat hij in het TOTW moetquote:Op maandag 15 april 2013 14:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daarom IF De Vrij of iemand anders van Feyenoord die die speler van RKC zomaar door liet lopen
wel voor het eerste dat jij geen feyenoorder in de TOTW zetquote:Op maandag 15 april 2013 15:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik opper niet dat hij in het TOTW moet
Daar zal dan wel een reden voor zijnquote:Op maandag 15 april 2013 15:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wel voor het eerste dat jij geen feyenoorder in de TOTW zet
Dan heb je mijn posts van vorige week niet gelezen of de week daarvoorquote:Op maandag 15 april 2013 15:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wel voor het eerste dat jij geen feyenoorder in de TOTW zet
Hij speelde echt wel heel goedquote:Op maandag 15 april 2013 15:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja vooral door zijn goaleen gelijkspel had ook nog goed geweest. Zou echt bullshit zijn om hem een IF te geven. En daarbij was het geen hoogstaande wedstrijd en speelde hij helemaal niet zo goed.
Het was geen hoogstaande wedstrijd en hij speelde helemaal niet zo goed. Poulsen was misschien nog wel de beste op het veld.quote:Op maandag 15 april 2013 15:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hij speelde echt wel heel goed
Maargoed, dat ga jij toch nooit toegeven.
Doe dan maar gewoon Benson, dat zou een hele toffe/bruikbare IF zijn.
Ja dat posteerde je net ook al als feit.quote:Op maandag 15 april 2013 15:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het was geen hoogstaande wedstrijd en hij speelde helemaal niet zo goed.
I see what you did there...quote:Op maandag 15 april 2013 15:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het was geen hoogstaande wedstrijd en hij speelde helemaal niet zo goed. Poulsen was misschien nog wel de beste op het veld.
Ik zal de film downloadenquote:Op maandag 15 april 2013 15:15 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Impressive, mijn max was iets van 45 bij CoD:MW2
Ik heb gehoord dat ze Immers als vervanger wilden halen.quote:
Zal ongetwijfeld hoger dan Toivonen, Strootman of wie dan ook op het lijstje staan.quote:Op maandag 15 april 2013 15:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze Immers als vervanger wilden halen.
Gelijk weer terug flamen hequote:Op maandag 15 april 2013 15:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld hoger dan Toivonen, Strootman of wie dan ook op het lijstje staan.
BACKFIREquote:Op maandag 15 april 2013 15:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gelijk weer terug flamen he
En sowieso is Toivonen beter dan Immers, maar ok.
Nja, ze zullen allebei niet op het lijstje staan van United, daar zijn we het over eensquote:Op maandag 15 april 2013 15:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
BACKFIRE
tututututududududu.
Maar ik vind Toivonen ook beter hoor.
quote:
Jij doet toch niet mee aan die flutverkiezingen he?quote:
Check je uvt mailquote:
Wat doet Giroud daar?quote:Op maandag 15 april 2013 16:00 schreef FCsuarez het volgende:
bronze\silver
[ afbeelding ]
gold
[ afbeelding ]
Van Persie he?quote:Op maandag 15 april 2013 16:00 schreef FCsuarez het volgende:
bronze\silver
[ afbeelding ]
gold
[ afbeelding ]
Die verkiezingen zijn zoo vermoeiend, ik blijf deze week thuisquote:Op maandag 15 april 2013 15:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij doet toch niet mee aan die flutverkiezingen he?
quote:• Roster needs to have at least:
(6) British league players (Premier League, Championship, SPL)
(2) French league players (Ligue 1, Ligue 2)
(2) German league players (Bundesliga, 2. Bundesliga)
(2) Italian league players (Serie A, Serie B)
(2) Spanish league players (Liga BBVA, Liga Adelante)
Is het weer de hele dag overal flyeren ja? Dat is zo kut altijdquote:Op maandag 15 april 2013 16:01 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Die verkiezingen zijn zoo vermoeiend, ik blijf deze week thuis
kut...quote:
De hele week bedoel je, en niet alleen flyeren, ze staan ook met laptops klaar zodat je meteen kan stemmenquote:Op maandag 15 april 2013 16:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is het weer de hele dag overal flyeren ja? Dat is zo kut altijdZeker als je de UB in moet
PELLEquote:Op maandag 15 april 2013 16:00 schreef FCsuarez het volgende:
bronze\silver
[ afbeelding ]
gold
[ afbeelding ]
Verdient het gewoon hoor, rustigquote:
Blind mist nogquote:Op maandag 15 april 2013 16:00 schreef FCsuarez het volgende:
bronze\silver
[ afbeelding ]
gold
[ afbeelding ]
Ja sowieso, geile ventquote:
Hij is wel door een Ajacied in elkaar gezet het, dus dat wordt even afwachtenquote:
quote:
en Giggsquote:
Denk dat EA gewoon v Rhijn daar neer gooitquote:Op maandag 15 april 2013 16:08 schreef vandermar het volgende:
Janmaat zou in de gewone TOTS moeten komen.
Wat een rechtsback is hij
Hoe graag ik ook zou willen, hij verdient hem echt nietquote:
quote:Thanks, you know some more players from the portugese league that you think has been very good with no IF?
EA kijkt toch alleen naar statistiekenquote:Op maandag 15 april 2013 16:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe graag ik ook zou willen, hij verdient hem echt nietGast is elke wedstrijd onzichtbaar
en Lens dan? Als ST?quote:Op maandag 15 april 2013 16:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe graag ik ook zou willen, hij verdient hem echt nietGast is elke wedstrijd onzichtbaar
DIE VERDIENT HEM AL HELEMAAL NIETquote:
MAAR DIE WILLEN WE HEBBENquote:Op maandag 15 april 2013 16:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
DIE VERDIENT HEM AL HELEMAAL NIET
Heeft ook maar 11 goals gescoordquote:
Liever WIJNALDUM WANT DAN KAN UP LENS GEWOON RW STAAN EN WIJNALDUM IN DE SPITSquote:
OF WIJNALDUM OP RW EN LENS IN DE SPITS EN DAN SIF MERTENS ALS LWquote:Op maandag 15 april 2013 16:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Liever WIJNALDUM WANT DAN KAN UP LENS GEWOON RW STAAN EN WIJNALDUM IN DE SPITS
Gister was hij de enige die wat liet zienquote:Op maandag 15 april 2013 16:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
DIE VERDIENT HEM AL HELEMAAL NIET
Nou nouquote:Op maandag 15 april 2013 16:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gister was hij de enige die wat liet zien
IK ZAL NIET MEER SCHREEUWEN SORRYquote:
NEE WANT IK HEB MUNIAIN AL ALS LWquote:Op maandag 15 april 2013 16:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
OF WIJNALDUM OP RW EN LENS IN DE SPITS EN DAN SIF MERTENS ALS LW
2 goals in zon kutteam is wel knapquote:
quote:Op maandag 15 april 2013 16:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat EA gewoon v Rhijn daar neer gooit
Strootman was gisteren de enige die iets liet zien. En Marcelo was voor de verandering een keer niet beroerd.quote:Op maandag 15 april 2013 16:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gister was hij de enige die wat liet zien
Daar doelde ik ook op, als enige iets laten zien is niet zo moeilijk bij dit psv in zon wedstrijd.quote:
Stroot was gister druk bezig met enkelbrekersquote:Op maandag 15 april 2013 16:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Strootman was gisteren de enige die iets liet zien. En Marcelo was voor de verandering een keer niet beroerd.
Die 2 flutgoals had mijn Oma ook wel gemaakt
Ik heb geen overtreding van hem meegekregen?quote:Op maandag 15 april 2013 16:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Stroot was gister druk bezig met enkelbrekers
Jij was natuurlijk druk bezig met hitler groeten richting uitvak te doenquote:Op maandag 15 april 2013 16:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb geen overtreding van hem meegekregen?
Was de enige die gas gaf. 1-1 ook zijn verdienstequote:Op maandag 15 april 2013 16:16 schreef Reemi het volgende:
Vond Strootman niet erg goed gisteren hoor.
quote:Op maandag 15 april 2013 16:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij was natuurlijk druk bezig met hitler groeten richting uitvak te doen
quote:Op maandag 15 april 2013 16:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij was natuurlijk druk bezig met hitler groeten richting uitvak te doen
quote:Op maandag 15 april 2013 16:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb geen overtreding van hem meegekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |