is de grap togggquote:Op maandag 15 april 2013 00:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mensen liggen graag aan mijn voeten.
En meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Je hebt al 2 posts van me gequotequote:
kspring ff van de brug hier in de buurtquote:Op maandag 15 april 2013 00:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja helaas heb je hem niet
#zwaarleven
pfff maar jij hebt ook al een ventquote:Op maandag 15 april 2013 00:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dvvvvvv, ik zoek wel een ander meisje nuuuu
quote:Op maandag 15 april 2013 00:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
is de grap togggIk kon er wel om lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles wat jij vindt is wet natuurlijk. Was ik weer even vergeten, dom van me!quote:Op maandag 15 april 2013 00:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zet het niet in de TT en OP en daarbuiten erger ik me er ook niet aan als anderen over seks met elkaar zouden praten maar zo'n kutkliekjes TT is gewoon irritant
quote:Op maandag 15 april 2013 00:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je hebt al 2 posts van me gequote
Wanneer daten?
jij ook tochquote:Op maandag 15 april 2013 00:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
pfff maar jij hebt ook al een vent
yolo!!!quote:Op maandag 15 april 2013 00:22 schreef Ezell het volgende:
Ik heb nu onwijs veel zin om op de fiets te stappen en een rondje door de stad te fietsen. Beetje raar tijdstip alleen.
quote:Op maandag 15 april 2013 00:22 schreef Ezell het volgende:
Ik heb nu onwijs veel zin om op de fiets te stappen en een rondje door de stad te fietsen. Beetje raar tijdstip alleen.
neehoor ik was niet de enigequote:Op maandag 15 april 2013 00:22 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Alles wat jij vindt is wet natuurlijk. Was ik weer even vergeten, dom van me!
quote:Op maandag 15 april 2013 00:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
neehoor ik was niet de enige
quote:
quote:
En dan de oudegracht in springen naaktquote:Op maandag 15 april 2013 00:22 schreef Ezell het volgende:
Muwah, moeder wil scheiden van stiefpa maar stiefpa wil niet, gezeik hier gezeik daar, uiteindelijk blijven ze toch bij elkaar(het rijmt)quote:
Oh mijn god, dit klinkt zo bekend. Hoe ben jij eronder?quote:Op maandag 15 april 2013 00:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Muwah, moeder wil scheiden van stiefpa maar stiefpa wil niet, gezeik hier gezeik daar, uiteindelijk blijven ze toch bij elkaar(het rijmt)
er is een groot verschil tussen kliekjesTT en jouw onaanvaardbaar slijmgedrag met Taxquote:Op maandag 15 april 2013 00:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja want dat is natuurlijk net zoiets als een kliekjesTT enzo
Vroeg slapen is voor oude mensenquote:Op maandag 15 april 2013 00:24 schreef JRRY het volgende:
het is JNG SC waarom word het laat pas druk en overdag keirustig.
Jonge nachtbrakersquote:Op maandag 15 april 2013 00:24 schreef JRRY het volgende:
Het is wetenschappelijk bewezen dat pubers avond/nachtmensen zijn.quote:Op maandag 15 april 2013 00:24 schreef JRRY het volgende:
Beetje vies. Doe het zelf.quote:Op maandag 15 april 2013 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan de oudegracht in springen naakt
quote:Op maandag 15 april 2013 00:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
In Utrecht word je raar aangekeken, Groningen daartegen...
Nou en trots dat ik ben.quote:Op maandag 15 april 2013 00:25 schreef Etsu het volgende:
fokitt, ezell, jordy en ik zijn enige legale nachtbrakers, de rest moet nog bewijzen
pleasequote:Op maandag 15 april 2013 00:25 schreef Etsu het volgende:
fokitt, ezell, jordy en ik zijn enige legale nachtbrakers, de rest moet nog bewijzen
Weekend daarna?quote:
everything you own in the box tho the left in the closet that's my stuff, if i bought it then please don't touchquote:
Nee, in de Ganges springen is vies.quote:Op maandag 15 april 2013 00:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Beetje vies. Doe het zelf.
[..]Het is maar fietsen.
quote:Op maandag 15 april 2013 00:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
er is een groot verschil tussen kliekjesTT en jouw onaanvaardbaar slijmgedrag met Tax
regelmatig ben ik de hele nacht wakker maar dan heb ik andere dingen te doen xdxdquote:Op maandag 15 april 2013 00:25 schreef Etsu het volgende:
quote:Op maandag 15 april 2013 00:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
everything you own in the box tho the left in the closet that's my stuff, if i bought it then please don't touch
Ik negeer het, als een autist in mijn kamer zitten of veel sporten.quote:Op maandag 15 april 2013 00:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh mijn god, dit klinkt zo bekend. Hoe ben jij eronder?
Deze TT dan, jullie zijn de enige 'piraten' die het zo geweldig vindenquote:Op maandag 15 april 2013 00:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja want dat is natuurlijk net zoiets als een kliekjesTT enzo
omg snachts fappe dat doe je tog nie xdquote:Op maandag 15 april 2013 00:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
regelmatig ben ik de hele nacht wakker maar dan heb ik andere dingen te doen xdxd
Niet wetenquote:Op maandag 15 april 2013 00:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Discipline.![]()
[..]
O, echt waar? Spring dan in de Oudegracht.
Nee, ik laat dat voor me doenquote:Op maandag 15 april 2013 00:26 schreef Toto69 het volgende:
Nog meer hier die volgende maand examen doen?
over 2 jaar en 1 maandquote:Op maandag 15 april 2013 00:26 schreef Toto69 het volgende:
Jup!quote:Op maandag 15 april 2013 00:26 schreef Toto69 het volgende:
ik schijt mijn volledige avondeten leeg in je muilquote:
jawelquote:Op maandag 15 april 2013 00:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
omg snachts fappe dat doe je tog nie xd
CE's of tentamens?quote:Op maandag 15 april 2013 00:26 schreef Toto69 het volgende:
komop toen zei zelfs conflict er wat van, als je je er zo aan staart plaats je een TR en is er vast een mod die het voor je wil veranderen.quote:Op maandag 15 april 2013 00:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Deze TT dan, jullie zijn de enige 'piraten' die het zo geweldig vinden
Was natuurlijk ook allemaal bloedserieus bedoeld, die 'kliekjesTT'
Denk welquote:Op maandag 15 april 2013 00:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als het op een zondag kan
`Je word steeds beter''quote:Op maandag 15 april 2013 00:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik denk eerder zwemmend op de manier waarop Pietertje voetbalt.
ik kots in je bed en duw je hoofd er doorheenquote:Op maandag 15 april 2013 00:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik schijt mijn volledige avondeten leeg in je muil
wordtquote:
Ik heb nu al zin om je te zoenenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
doe je niet echt met 'slimer'quote:Op maandag 15 april 2013 00:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
misschien misschien
misschien doe ik wel havo maar wil ik hier slimer overkomen
quote:Op maandag 15 april 2013 00:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb nu al zin om je te zoenen`Wow, that escalated quickly''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
ik hou van jequote:Op maandag 15 april 2013 00:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik schijt mijn volledige avondeten leeg in je muil
:quote:Op maandag 15 april 2013 00:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
misschien misschien
misschien doe ik wel havo maar wil ik hier slimer overkomen
ik gaf je een cameltje verdorriequote:Op maandag 15 april 2013 00:29 schreef arachide. het volgende:
Ik heb echt behoefte om iemand een pak rammel te geven.
Wel geniale reclame, die met die hond is ook grappigquote:Op maandag 15 april 2013 00:29 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
![]()
Die reclame heb ik trouwens al heel lang niet meer gezien. Zeker van de buis gehaald.
Heb ik ook wel eensquote:Op maandag 15 april 2013 00:29 schreef arachide. het volgende:
Ik heb echt behoefte om iemand een pak rammel te geven.
Welke?quote:Op maandag 15 april 2013 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel geniale reclame, die met die hond is ook grappig
Ik stoor me er niet aan, zoals ik al zei.quote:Op maandag 15 april 2013 00:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
komop toen zei zelfs conflict er wat van, als je je er zo aan staart plaats je een TR en is er vast een mod die het voor je wil veranderen.
Spanking valt daar niet onder.quote:
Van Volkswagenquote:
mAkKeLijK k0tsE aLs jY t0g aLLe B0yS dEEpThr0aT xquote:Op maandag 15 april 2013 00:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kots in je bed en duw je hoofd er doorheen
ja echt goed hequote:Op maandag 15 april 2013 00:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
:
Je schrijft havo met kleine letters dus dat is alvast goed.
quote:Op maandag 15 april 2013 00:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mAkKeLijK k0tsE aLs jY t0g aLLe B0yS dEEpThr0aT x
nee.quote:Op maandag 15 april 2013 00:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dafuq did I just readquote:Op maandag 15 april 2013 00:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 april 2013 00:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb nu al zin om je te zoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
M$nT@@L, Nu het n0gg K@nn, :#:@$:quote:
hoezo vier minuten?quote:
quote:
O, die ken ik niet.quote:
Vreemdgaan, is niet strafbaar''quote:Op maandag 15 april 2013 00:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, die ken ik niet.Ik zou mijn televisie wel even kunnen aanzetten, maar ik denk dat ik dan een heel ander soort reclame voorbij ga zien komen.
;$ ;$quote:
yeahquote:Op maandag 15 april 2013 00:33 schreef arachide. het volgende:
Echtwaar, jullie zijn ook een stel schobbejakken bij elkaar
quote:Op maandag 15 april 2013 00:33 schreef arachide. het volgende:
Echtwaar, jullie zijn ook een stel schobbejakken bij elkaar
oooooh. sorryquote:
quote:
deze luisterde ik op mijn 4e alquote:
Oke zal ik eens direct zijn?quote:
Ik ook? Anders moet ik daar wat aan doen, wil altijd wel recht voor zijn raap zijn.quote:
Dat is dezelfde lieverd.quote:Op maandag 15 april 2013 00:34 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
![]()
"Ben je gelukkig getrouwd? Ik ook"
Zoiets.
Ken je die reclame? Die hoor ik regelmatig op de radio voorbijkomen.
blijf met je poten van dr afquote:Op maandag 15 april 2013 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is dezelfde lieverd.
Van Second Love___
Eh tfoe zemmel wat dan jonge hé? Kom vegtequote:Op maandag 15 april 2013 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke zal ik eens direct zijn?
Wat een lul de behanger ben jij zeg, godverdomme.
Mag ik het tijdstip als excuus erbij halen?quote:Op maandag 15 april 2013 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is dezelfde lieverd.
Van Second Love___
Jij steekt er bovenuit man!quote:Op maandag 15 april 2013 00:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook? Anders moet ik daar wat aan doen, wil altijd wel recht voor zijn raap zijn.
Voor dat je de reclame niet kent of omdat ik onbehaaglijke opmerkingen tegen je roep?quote:Op maandag 15 april 2013 00:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mag ik het tijdstip als excuus erbij halen?
+1quote:Op maandag 15 april 2013 00:34 schreef LittleBrownie het volgende:
Doe eens niet zo kinderachtig iedereen
Er moet nog iemand vertrekken, dan is het verhaal voor het eerste seizoen compleetquote:Op maandag 15 april 2013 00:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het broeit hier van de hormonen. Dat is de perfecte basis voor een soap
Weet ik niet.quote:Op maandag 15 april 2013 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor dat je de reclame niet kent of omdat ik onbehaaglijke opmerkingen tegen je roep?
Wollah ahh zemmel ik djoek je met me niffa kill. Kaolo dood jij.quote:Op maandag 15 april 2013 00:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Eh tfoe zemmel wat dan jonge hé? Kom vegte
ja togggquote:
Nee. Gewoon niet.quote:Op maandag 15 april 2013 00:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Supersof waar zijn je glittergifs?
Zullen we weer posten?quote:Op maandag 15 april 2013 00:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Supersof waar zijn je glittergifs?
Als in heel indirect of juist nietquote:
Ik hou ook van jouquote:Op maandag 15 april 2013 00:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Bij gebrek aan beter ga ik mijn dekens en kussens knuffelen. Fuck alles, iedereen en nog wat. Behalve een paar, lobi, jullie weten
Lekker indirect weer
JAquote:
zielig lopen doenquote:Op maandag 15 april 2013 00:37 schreef promisionxexposed het volgende:
maargoed ik ben toch irritant enzulks dus ik ga maar weer.
misschien tot later.
doei
Liever kind dan volwassenquote:Op maandag 15 april 2013 00:34 schreef LittleBrownie het volgende:
Doe eens niet zo kinderachtig iedereen
Ik ga nu. Later in het seizoen kom ik terug.quote:Op maandag 15 april 2013 00:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Er moet nog iemand vertrekken, dan is het verhaal voor het eerste seizoen compleet
Ik sta bij je favo FOK!kersquote:
Oke welk thema?quote:
Slaap lekker irritanterdje fan mequote:Op maandag 15 april 2013 00:37 schreef promisionxexposed het volgende:
misschien tot later.
doei
laterquote:Op maandag 15 april 2013 00:37 schreef promisionxexposed het volgende:
misschien tot later.
doei
Ehh tfoeeee ik bel mo hij bel hassan jy bent dood vor morgedouwquote:Op maandag 15 april 2013 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wollah ahh zemmel ik djoek je met me niffa kill. Kaolo dood jij.
Chandlerquote:Op maandag 15 april 2013 00:37 schreef Trollscience het volgende:
als ik in dit topic zit moet ik altijd denken aan die scene in friends waarin chandler iedereen tegwn elkaar uitspeelt omdat ze klagen over zijn roken en op het einde teugt hij lachend aan zijn sigaret
wegvluchten van jou.quote:
Chandlerquote:Op maandag 15 april 2013 00:37 schreef Trollscience het volgende:
als ik in dit topic zit moet ik altijd denken aan die scene in friends waarin chandler iedereen tegwn elkaar uitspeelt omdat ze klagen over zijn roken en op het einde teugt hij lachend aan zijn sigaret
Oprotten inderdaad.quote:Op maandag 15 april 2013 00:37 schreef promisionxexposed het volgende:
misschien tot later.
doei
quote:Op maandag 15 april 2013 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wegvluchten van jou.
je bent ook zo irritant
quote:
Jaquote:Op maandag 15 april 2013 00:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik sta bij je favo FOK!kers![]()
![]()
![]()
Super monstrueux indirect!!!!!! Echt niet normaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(hint)!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 15 april 2013 00:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als in heel indirect of juist niet
random?quote:
Ik hap niet.quote:Op maandag 15 april 2013 00:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij loopt anders ook zielig te doen met: ik ben ziek boehoee
omg ik ookquote:
Ik moet blozen denk ik, ik ga niet naar een spiegel toequote:
let's goquote:
Okquote:Op maandag 15 april 2013 00:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Super monstrueux indirect!!!!!! Echt niet normaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(hint)!!!!!!!!!!!!
Ik ook.quote:Op maandag 15 april 2013 00:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je hoeft niet te happen, ik post alleen wat ik denk.
badliedquote:Op maandag 15 april 2013 00:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
weet je welk nummer echt het beste is dat ik ken?
doei lobi hvj wjnmk knzj nlyg wntbquote:
Je weet toch dat ik je een toffe user vind?quote:
Laat gewoon. Is toch niks aan.quote:Op maandag 15 april 2013 00:39 schreef Toto69 het volgende:
Ik moet mijn FoBo ook eens bijwerken geloof ik
Jij bent ook leuk met gifsquote:
Dat is insgelijks vaquote:Op maandag 15 april 2013 00:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik je een toffe user vind?
omdat ikquote:Op maandag 15 april 2013 00:40 schreef jordyqwerty het volgende:
waarom gaat deze sc zo hard gezien de dag en het tijdstip
Als het je niet bevalt ga je toch lekker naar huis? #Goudenkooi-stijlquote:Op maandag 15 april 2013 00:40 schreef jordyqwerty het volgende:
waarom gaat deze sc zo hard gezien de dag en het tijdstip
quote:Op maandag 15 april 2013 00:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou, het is meer dat ik tong80 als favo user heb staan
Awh liefquote:
Wou jij mijn ak samenvatting nog?quote:Op maandag 15 april 2013 00:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je hebt een vriend dus daar houdt het op.
Grapje, welterusten![]()
Haal weg en zet mijn naam neer.quote:Op maandag 15 april 2013 00:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou, het is meer dat ik tong80 als favo user heb staan
welke dan?quote:Op maandag 15 april 2013 00:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee, er is een nog beter lied, grappig he
Tong geen baas vindenquote:
uhh rechtsboven staat een kruisjequote:Op maandag 15 april 2013 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt ga je toch lekker naar huis? #Goudenkooi-stijl
godverdomme jorquote:Op maandag 15 april 2013 00:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
uhh rechtsboven staat een kruisje![]()
![]()
In men broek ookquote:Op maandag 15 april 2013 00:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
![]()
ben geen emo ben gwn atlernatief dan ben je echt niet gelijk emo Snijd ook niet dus vindt het echt een Beledimgende opmerking !!!!quote:
ga je straf maar uitzitten, wie weet worden we ooit nog vriendenquote:
Tong wel baas vindenquote:
Waar hangt 't vanaf?quote:
Gvdquote:Op maandag 15 april 2013 00:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
![]()
Ligt er aan of je irritant bent op FOK!quote:Op maandag 15 april 2013 00:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
ga je straf maar uitzitten, wie weet worden we ooit nog vrienden
[..]
Tong wel baas vinden
[..]
Waar hangt 't vanaf?
quote:
ik souw tog ff gaan huile hoor wow impekt!!!quote:Op maandag 15 april 2013 00:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ben geen emo ben gwn atlernatief dan ben je echt niet gelijk emo Snijd ook niet dus vindt het echt een Beledimgende opmerking !!!!
Ik sta al jaren bekend als kwalitatieve user op FOK!.quote:Op maandag 15 april 2013 00:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ligt er aan of je irritant bent op FOK!
Zo ja, dan zijn we vriendjes
je typte kutuser verkeerdquote:Op maandag 15 april 2013 00:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik sta al jaren bekend als kwalitatieve user op FOK!.
Kwantitatieve bedoel je zeker?quote:Op maandag 15 april 2013 00:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst nog een positieve notequote:
quote:
Ik heb 0 notesquote:Op maandag 15 april 2013 00:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst nog een positieve noteAls je jaloers bent, kan je dat ook gewoon zeggen ipv onzin uit te kramen hoor.
Oh.quote:Op maandag 15 april 2013 00:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Insgelijks.quote:Op maandag 15 april 2013 00:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh.
Nee ik haat je en kost je eruit
wat denk je zelfquote:Op maandag 15 april 2013 00:43 schreef jordyqwerty het volgende:
Eeej maareuh ik ben toch niet zo gemeen of wel soms
Ik moest lachenquote:
maak jij meer doekoe?quote:Op maandag 15 april 2013 00:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh.
Nee ik haat je en kost je eruit
welterustenquote:
ik zal jou maagdevlies verwijderequote:Op maandag 15 april 2013 00:45 schreef jordyqwerty het volgende:
oh nEE KUT IK BEN ALTERNATIEF KUT HOE KAN IK POST VERWIJDERE FUCK FUCK
XDXDXD HIHIHIquote:
omg goeie keuzenquote:Op maandag 15 april 2013 00:49 schreef JRRY het volgende:
sof
deze voor mij
past beyter denk ik
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 april 2013 00:49 schreef jordyqwerty het volgende:
Hallo dit is de vois meel van Ezell
Ben er nu ff niej lol XD
maareuh je kan latah opnieuw probere
ej later G