is de grap togggquote:Op maandag 15 april 2013 00:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mensen liggen graag aan mijn voeten.
En meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Je hebt al 2 posts van me gequotequote:
kspring ff van de brug hier in de buurtquote:Op maandag 15 april 2013 00:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja helaas heb je hem niet
#zwaarleven
pfff maar jij hebt ook al een ventquote:Op maandag 15 april 2013 00:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dvvvvvv, ik zoek wel een ander meisje nuuuu
quote:Op maandag 15 april 2013 00:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
is de grap togggIk kon er wel om lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles wat jij vindt is wet natuurlijk. Was ik weer even vergeten, dom van me!quote:Op maandag 15 april 2013 00:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zet het niet in de TT en OP en daarbuiten erger ik me er ook niet aan als anderen over seks met elkaar zouden praten maar zo'n kutkliekjes TT is gewoon irritant
quote:Op maandag 15 april 2013 00:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je hebt al 2 posts van me gequote
Wanneer daten?
jij ook tochquote:Op maandag 15 april 2013 00:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
pfff maar jij hebt ook al een vent
yolo!!!quote:Op maandag 15 april 2013 00:22 schreef Ezell het volgende:
Ik heb nu onwijs veel zin om op de fiets te stappen en een rondje door de stad te fietsen. Beetje raar tijdstip alleen.
quote:Op maandag 15 april 2013 00:22 schreef Ezell het volgende:
Ik heb nu onwijs veel zin om op de fiets te stappen en een rondje door de stad te fietsen. Beetje raar tijdstip alleen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |