Dat je iets aan Jordy vraagt betekent niet dat andere niet op jou mogen reageren hoor? Je bent niet een of andere hoogheid ofzo hier.quote:
Nee dat weet ik. Maar hij kan toch best zelf antwoordenquote:Op zondag 14 april 2013 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je iets aan Jordy vraagt betekent niet dat andere niet op jou mogen reageren hoor? Je bent niet een of andere hoogheid ofzo hier.
Prison Break vergetenquote:Op zondag 14 april 2013 23:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb dit op DVD:
Friends
LOST
Are You Being Served? (Engelse serie uit jaren 70)
Allo Allo! (Engelse serie uit jaren 90 ofzo)
Lois & Clark (Supermanshit)
Keeping Up Appearances (ook Engels iets, geen idee uit welk jaar)
Grey's Anatomy (m'n favoriet)
en nu ben ik bezig met The Walking Dead, als dat ook uit is op DVD, ga ik 't ook kopen.
Queen Beatrixquote:
Ik wil supersof doen, dat maakt haar royalty. Jeweetquote:Op zondag 14 april 2013 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je iets aan Jordy vraagt betekent niet dat andere niet op jou mogen reageren hoor? Je bent niet een of andere hoogheid ofzo hier.
Jij wil iedereen doen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wil supersof doen, dat maakt haar royalty. Jeweet
Mean Girlsquote:
je weetquote:Op zondag 14 april 2013 23:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wil supersof doen, dat maakt haar royalty. Jeweet
Ik hoef jou niet te doen, sorryquote:Op zondag 14 april 2013 23:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wij allemaal, want fokkers
Bewijzen gevraagd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |