Dat je iets aan Jordy vraagt betekent niet dat andere niet op jou mogen reageren hoor? Je bent niet een of andere hoogheid ofzo hier.quote:
Nee dat weet ik. Maar hij kan toch best zelf antwoordenquote:Op zondag 14 april 2013 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je iets aan Jordy vraagt betekent niet dat andere niet op jou mogen reageren hoor? Je bent niet een of andere hoogheid ofzo hier.
Prison Break vergetenquote:Op zondag 14 april 2013 23:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb dit op DVD:
Friends
LOST
Are You Being Served? (Engelse serie uit jaren 70)
Allo Allo! (Engelse serie uit jaren 90 ofzo)
Lois & Clark (Supermanshit)
Keeping Up Appearances (ook Engels iets, geen idee uit welk jaar)
Grey's Anatomy (m'n favoriet)
en nu ben ik bezig met The Walking Dead, als dat ook uit is op DVD, ga ik 't ook kopen.
Queen Beatrixquote:
Ik wil supersof doen, dat maakt haar royalty. Jeweetquote:Op zondag 14 april 2013 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je iets aan Jordy vraagt betekent niet dat andere niet op jou mogen reageren hoor? Je bent niet een of andere hoogheid ofzo hier.
Jij wil iedereen doen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wil supersof doen, dat maakt haar royalty. Jeweet
Mean Girlsquote:
je weetquote:Op zondag 14 april 2013 23:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wil supersof doen, dat maakt haar royalty. Jeweet
Ik hoef jou niet te doen, sorryquote:Op zondag 14 april 2013 23:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wij allemaal, want fokkers
Bewijzen gevraagd.quote:
okequote:Op zondag 14 april 2013 23:45 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik mag iedereen hoor
Ik ben bij tijd en wijle gewoon cynisch als de pest. En ik mag JRRY ook, maar als het 'haha-we-gaan-gewoon-door-lol-grappig-man-posts' worden dan heb ik er ook geen zin meer in hé..
Is niet te doen, het topje kan ik in de verte al niet zien.quote:Op zondag 14 april 2013 23:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Loop jij je lul dan niet achterna
Nee, d'r concerten zijn populair en haar persoonlijkheid is populair.quote:
OMG Heroes heb ik ook nog. Was ik vergetenquote:Op zondag 14 april 2013 23:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heroes vergeten
Geen Breaking Bad kijken
quote:Op zondag 14 april 2013 23:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, d'r concerten zijn populair en haar persoonlijkheid is populair.
Bij jonge coole meisjes en mensen met stijl.
Die bepalen niet de hitlijsten.
Haar laatste top10 hit in NL was Telephone met Lady Gaga
mainstream is gemaakt om geld te verdienen en populair te wordenquote:Op zondag 14 april 2013 23:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Even serieus? 3 jaar?quote:Op zondag 14 april 2013 23:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
3 jaar geleden.
3 jaar
Istanbulquote:Op zondag 14 april 2013 23:49 schreef Etsu het volgende:
Trouwens Ezell, ik heb aan die vriendin gevraagd wat ze van jouw idee vond (kaart enzo) en ze vond het erg leuk en nu ga ik binnenkort naar een onbekende hoofdstad van Europa en stiekem hoop ik op Oslo oid.![]()
Is voor een verjaardag van een vriendin en vorig jaar heb ik d'r ook niks gegeven omdat ze niks wist. Dus ik wilde een dagje of twee/een weekendje met d'r weg op mijn kosten (binnen budget ofcourse) naar haar keuze.quote:
Ik kwam er ook achter dat Passenger al een half jaar in de top 40 staat, ik moet er van huilenquote:Op zondag 14 april 2013 23:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Even serieus? 3 jaar?
Oh my god, ik word oud.
Ah haha ja dan kan je daar beter niet heen gaan. Maar Scandinavische hoofdsteden schijnen niet zo bijzonder te zijn dusquote:Op zondag 14 april 2013 23:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is voor een verjaardag van een vriendin en vorig jaar heb ik d'r ook niks gegeven omdat ze niks wist. Dus ik wilde een dagje of twee/een weekendje met d'r weg op mijn kosten (binnen budget ofcourse) naar haar keuze.
Lijkt me wel mooiiii.quote:Op zondag 14 april 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah haha ja dan kan je daar beter niet heen gaan. Maar Scandinavische hoofdsteden schijnen niet zo bijzonder te zijn dus
Gewoon stedentripje New Yorkquote:
quote:Op zondag 14 april 2013 23:49 schreef Etsu het volgende:
Trouwens Ezell, ik heb aan die vriendin gevraagd wat ze van jouw idee vond (kaart enzo) en ze vond het erg leuk en nu ga ik binnenkort naar een onbekende hoofdstad van Europa en stiekem hoop ik op Oslo oid.![]()
Ja, 3 jaar alquote:Op zondag 14 april 2013 23:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Even serieus? 3 jaar?
Oh my god, ik word oud.
camera obscura ken ik maar wat is obscuurquote:Op zondag 14 april 2013 23:52 schreef Trollscience het volgende:
fuck iwhaciyy beyonce is pas obscuur man
Kopenhagen is vet mooi andersquote:Op zondag 14 april 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah haha ja dan kan je daar beter niet heen gaan. Maar Scandinavische hoofdsteden schijnen niet zo bijzonder te zijn dus
quote:
Ik wil naar Liverpool. Ga je mee?quote:Op zondag 14 april 2013 23:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil naar London, wie gaat mee?
Ik ga naar Londen over twee maandjes!quote:Op zondag 14 april 2013 23:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Gdansk ligt dan ook echt in New York.quote:Op zondag 14 april 2013 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]Mijn broertje kon met een vriendin 4 dagen naar Gdansk met vlucht+hostel voor 20 euro
![]()
Goed zoeken
Hmm.. ja jij bent er geweest he?quote:
nee dat dan weer niet neequote:
quote:
Doe eens gek en ga gewoon?quote:
Kan nog wel aardig verschillen hoor.quote:
Nee, daar ben ik niet geweest. Wel in Innsbruck en daar heb ik op het station geslapen omdat we geen geld voor een hostel haddenquote:Op zondag 14 april 2013 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hmm.. ja jij bent er geweest he?
Trouwens ben je ook in Zurich geweest? Daar moet ik waarschijnlijk overnachten, maar het is daar pokkeduur
ik had een paar keer 500 geboden ipv 5, komma niet goed gezet ofzo :Squote:Op zondag 14 april 2013 23:55 schreef jordyqwerty het volgende:
Heb een keer 2 euro geboden op een auto op marktplaats, in de reactie werd aan me gevraagd hoeveel ik gesnoven had
quote:Op zondag 14 april 2013 23:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik niet geweest. Wel in Innsbruck en daar heb ik op het station geslapen omdat we geen geld voor een hostel hadden
ik wil naar New York en Houston.quote:Op zondag 14 april 2013 23:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Twee keer de helft had je moeten zeggen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:55 schreef jordyqwerty het volgende:
Heb een keer 2 euro geboden op een auto op marktplaats, in de reactie werd aan me gevraagd hoeveel ik gesnoven had
en het gebrek aan prullenbakkenquote:Op zondag 14 april 2013 23:56 schreef Etsu het volgende:
LondenEnige wat ik me kan herinneren is voetenpijn.
neem dan de metroquote:Op zondag 14 april 2013 23:56 schreef Etsu het volgende:
Hoezo niet?quote:Op zondag 14 april 2013 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik heb geen zin om in 1 keer door te reizen naar Italie. zat ook al aan Munchen te denken, maar dan kan ik niet van die nachttrein-regeling gebruik maken.
Daar kan je overigens best goed winkelen. Da's toch wel iets voor jou?quote:Op zondag 14 april 2013 23:56 schreef Etsu het volgende:
2 keer eerder, beiden met school, mooie stad.quote:Op zondag 14 april 2013 23:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan nog wel aardig verschillen hoor.Maar hoezo wil je naar Londen? Ben je er al eerder geweest?
Ik moest lachenquote:Op zondag 14 april 2013 23:55 schreef jordyqwerty het volgende:
Te lang. Moet een beetje wennen, eerste keer hequote:
Geen last van gehad.quote:
Ook zo'n ramp, leek wel alsof ik in een doolhof zatquote:
Ga dan gewoonquote:Op zondag 14 april 2013 23:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
2 keer eerder, beiden met school, mooie stad.
Sowieso wil ik even weg
Natuurlijk laat ik je in de OP staanquote:
2 Jaar geleden alweer, dat ik in Londen was. Werkweek van school. Inderdaad voetenpijn. Wel een mooie stad, jammer dat we in een hostel sliepen naast een enorm kerkhof. Werd je wakker, keek je uit op honderden grafstenen..quote:Op zondag 14 april 2013 23:56 schreef Etsu het volgende:
Ja dat wel, ik heb nog een trui en een tshirt met lange mouwen van Londen hierquote:Op zondag 14 april 2013 23:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar kan je overigens best goed winkelen. Da's toch wel iets voor jou?
In London is die wel erger dan in Amsterdam ja.quote:Op zondag 14 april 2013 23:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen last van gehad.
[..]
Ook zo'n ramp, leek wel alsof ik in een doolhof zatGelukkig hielp Jordy me een beetje.
quote:Op zondag 14 april 2013 23:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
2 Jaar geleden alweer, dat ik in Londen was. Werkweek van school. Inderdaad voetenpijn. Wel een mooie stad, jammer dat we in een hostel sliepen naast een enorm kerkhof. Werd je wakker, keek je uit op honderden grafstenen..
Ja, zoveel mensen die alleen op vakantie gaan. En als je in hostels slaapt ontmoet je zoveel mensen.quote:
Dit is echt een inkopperquote:Op zondag 14 april 2013 23:58 schreef arachide. het volgende:
Godverdomme. Ik probeer mijn vriend te bereiken, maar het lukt niet.
Brussel ben ik in december geweest, is goed te doen iddquote:Op zondag 14 april 2013 23:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
In London is die wel erger dan in Amsterdam ja.
Ook in Berlijn en Brussel kon ik me prima redden nog.
Argh goedzoquote:Op zondag 14 april 2013 23:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Natuurlijk laat ik je in de OP staan
Doen dan.quote:Op zondag 14 april 2013 23:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
2 keer eerder, beiden met school, mooie stad.
Sowieso wil ik even weg
In dat hostel heb ik ook geslapen toen ik daar met school was.quote:Op zondag 14 april 2013 23:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
2 Jaar geleden alweer, dat ik in Londen was. Werkweek van school. Inderdaad voetenpijn. Wel een mooie stad, jammer dat we in een hostel sliepen naast een enorm kerkhof. Werd je wakker, keek je uit op honderden grafstenen..
Romequote:Op zondag 14 april 2013 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, zoveel mensen die alleen op vakantie gaan. En als je in hostels slaapt ontmoet je zoveel mensen.
Ik zit over 3 weken ook in Rome :p
niks voor mij manquote:Op zondag 14 april 2013 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, zoveel mensen die alleen op vakantie gaan. En als je in hostels slaapt ontmoet je zoveel mensen.
Ik zit over 3 weken ook in Rome :p
De vorige keer ook alquote:Op zondag 14 april 2013 23:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Argh goedzo
Kijken hoeveel topics die kan blijven
Hostel 639 was dat.quote:Op zondag 14 april 2013 23:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Doen dan.Ik ben net een weekendje weggeweest. Heerlijk even weg van alles. Alleen jammer alle stress en shit weer meteen terugkomt zodra je thuis bent.
[..]
In dat hostel heb ik ook geslapen toen ik daar met school was.
Chillen op de spaanse trappen. Savonds nog bij de Trevi-fontijn op een terrasje zittenquote:Op maandag 15 april 2013 00:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
RomeZonsopgang op bij het forum
Is volgende week voor mij alweer een jaar geleden.
/gayquote:Op maandag 15 april 2013 00:01 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb de musical van Queen in Londen gezien, raak me aan
Berlijn is heel tof, mooie mix van lelijkheid en schoonheid.quote:Op zondag 14 april 2013 23:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Brussel ben ik in december geweest, is goed te doen iddBerlijn nooit geweest.
Gaan zoveel mannen heen hoor.quote:Op maandag 15 april 2013 00:01 schreef timmmmm het volgende:
Mannen die er trots op zijn musicals gezien te hebben
Terrasje bij de trevi fonteinquote:Op maandag 15 april 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Chillen op de spaanse trappen. Savonds nog bij de Trevi-fontijn op een terrasje zittenHeb er zin in
Haat.quote:Op maandag 15 april 2013 00:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Verplicht met school 4 jaar geleden, haters gaan haten
Ik koop nu het goedkoopste treinticket, ik kan me wel wat veroorlovenquote:Op maandag 15 april 2013 00:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Terrasje bij de trevi fonteinBen je gek! Koop een fles drank en chill em op de spaanse trappen.
o m gquote:Op maandag 15 april 2013 00:02 schreef promisionxexposed het volgende:
nou sof
eens in de maand bevaart Tax de rode zee dus dan is zijn bijnaam Kapitein Tax
Mee eens. Dat is wel tof aan berlijn. Je moet de schoonheid door de littekens van de oorlog zien.quote:Op maandag 15 april 2013 00:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
Berlijn is heel tof, mooie mix van lelijkheid en schoonheid.
Was geen best hostel.quote:Op maandag 15 april 2013 00:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik daar zeker niet heen. Wij gaan naar brazen backpackers ofzoiets.
Mensen die dan niet gewoon seks hebbenquote:Op maandag 15 april 2013 00:02 schreef promisionxexposed het volgende:
nou sof
quote:Op maandag 15 april 2013 00:02 schreef promisionxexposed het volgende:
nou sof
Nou laat dat maar gewoon even een weekje jaquote:Op maandag 15 april 2013 00:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mensen die dan niet gewoon seks hebben
huh wat?quote:
Ja ik zou er geen probleem van maken als iemand bier bij mij naar binnen mietertquote:Op maandag 15 april 2013 00:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Was geen best hostel.
Kwamen dronken Britten op onze kamerdeur kloppen omdat iemand bier uit het raam gegooid had, in hun kamer. En de security die elke keer weer dreigde iedereen eruit te gooien. Of de geweldige hygiëne. En ga zo maar door
sherlockquote:Op maandag 15 april 2013 00:03 schreef Etsu het volgende:
Jullie zitten dan wel te bitchen op JRRY met zijn beyonce, maar de kleffigheid tussen prom en Tax is ook best hinderlijk hoor.
Mensen die seks hebbenquote:Op maandag 15 april 2013 00:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mensen die dan niet gewoon seks hebben
Mensenquote:
quote:Op maandag 15 april 2013 00:03 schreef Etsu het volgende:
Jullie zitten dan wel te bitchen op JRRY met zijn beyonce, maar de kleffigheid tussen prom en Tax is ook best hinderlijk hoor.
Jaquote:Op maandag 15 april 2013 00:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mee eens. Dat is wel tof aan berlijn. Je moet de schoonheid door de littekens van de oorlog zien.
rappers, veel gekanker enzoquote:
Ik begreep ze wel hoor. Maar ze bedreigden de verkeerden, en dat was jammer. Zoek dan wel de goedequote:Op maandag 15 april 2013 00:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja ik zou er geen probleem van maken als iemand bier bij mij naar binnen mietert
Eens.quote:Op maandag 15 april 2013 00:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja![]()
Alexanderplatz staan heel lelijke gebouwen maar sommige gebouwen bepalen die sfeer zo dat het toch een geweldig plein is, leuker/''mooier'' dan bv. de Dam.
Even een overdosis nemen van ietsquote:
Prom en tax vallen mee. Kan ergerquote:Op maandag 15 april 2013 00:03 schreef Etsu het volgende:
ik doelde op: haatquote:Op maandag 15 april 2013 00:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
rappers, veel gekanker enzo
Oke vooruit, omdat jullie het zijn.quote:Op maandag 15 april 2013 00:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar vergeet dat maar gewoon en laat het plaatje staan ok?
k lieve sof
Ik zeg dan ook niks over JRRY,quote:Op maandag 15 april 2013 00:03 schreef Etsu het volgende:
quote:Op maandag 15 april 2013 00:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook niks over JRRY,
tevens is het kruisje rechtsboven
quote:
Ik ga niet weg voor jou schatquote:Op maandag 15 april 2013 00:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee jij moet niet weggaanquote:
Jaquote:
Alleen maar omdat ik ziek ben hoorquote:Op maandag 15 april 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee jij moet niet weggaanLeuke nachtuser erbij gekregen
Ik was hier gisternacht tot half vier en er was helemaal niemandquote:Op maandag 15 april 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee jij moet niet weggaanLeuke nachtuser erbij gekregen
Suuuuuuuuuuuuuuuuuuurequote:Op maandag 15 april 2013 00:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik ziek ben hoor![]()
Als ik weer beter ben, gaat mn ritme weer terug.
Sjaak afhaakquote:Op maandag 15 april 2013 00:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik ziek ben hoor![]()
Als ik weer beter ben, gaat mn ritme weer terug.
he meisje psstquote:
Etsuquote:
Half 4?quote:Op maandag 15 april 2013 00:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik was hier gisternacht tot half vier en er was helemaal niemand
Jaquote:
Ik ga wel klef tegen je doenquote:Op maandag 15 april 2013 00:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nounou, niet zo klef doen tegen mij
VA
ja straks stoort etsu of hoe die dan ook heet zich eraan omgquote:Op maandag 15 april 2013 00:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nounou, niet zo klef doen tegen mij
VA
Netjesquote:Op maandag 15 april 2013 00:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaik kreeg inspiratie om te schrijven hehe
rot opquote:Op maandag 15 april 2013 00:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja straks stoort etsu of hoe die dan ook heet zich eraan omg
prima, geen fuck aan, wel bier en bbq, moneyquote:
Awh jammerquote:Op maandag 15 april 2013 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NetjesDie hoop ik tijdens men vakantie op te doen want het is bij mij 3x niks nu
Nicequote:Op maandag 15 april 2013 00:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
prima, geen fuck aan, wel bier en bbq, money
Mag ik een emmer van iemand?????quote:Op maandag 15 april 2013 00:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga wel klef tegen je doen
omg promquote:Op maandag 15 april 2013 00:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja straks stoort etsu of hoe die dan ook heet zich eraan omg
Vertel?quote:Op maandag 15 april 2013 00:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Awh jammerik ook echt een hele tijd niet hoor. En het is ook echt iets anders dan normaal
dood gaan we tochquote:Op maandag 15 april 2013 00:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
doe normaal roken brengt u en anderen rondom u ernstige schade toe !!!!!
hahahaha fucking origineel man/vrouw wat je ookalweer wasquote:Op maandag 15 april 2013 00:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
het rode kruisje is hierboven als je aan me ergert![]()
![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 00:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
het rode kruisje is hierboven als je aan me ergert![]()
![]()
schade aan mijn ogen, roken ziet er onintelligent uitquote:Op maandag 15 april 2013 00:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
doe normaal roken brengt u en anderen rondom u ernstige schade toe !!!!!
Ja ik moet nog overtypen van mn schrift. Maar ik zal wel pm'en danquote:
stoer ben je welquote:Op maandag 15 april 2013 00:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahahaha fucking origineel man/vrouw wat je ookalweer was
wow JRRY, hoe later het wordt, hoe meer opmerkingen je maakt waar ik me in kan vinden.quote:Op maandag 15 april 2013 00:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
schade aan mijn ogen, roken ziet er onintelligent uit
Maar je bedoelt ook anders qua onderwerp toch?quote:Op maandag 15 april 2013 00:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik moet nog overtypen van mn schrift. Maar ik zal wel pm'en dan
Niemand waartegen ik lief kan doen, mooi is datquote:
tax gaat morgen weg schattiequote:Op maandag 15 april 2013 00:10 schreef supersof het volgende:
[..]
omg prom![]()
![]()
heb je zo gemist dit weekend
wanneer gaat tax weer weg pffff, dan heb je ten minste weer tijd voor ons
meningquote:Op maandag 15 april 2013 00:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zo dacht ik er ook over. En toen begon ik zelfquote:Op maandag 15 april 2013 00:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
kurt rookte ook!!!!!!quote:Op maandag 15 april 2013 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wow JRRY, hoe later het wordt, hoe meer opmerkingen je maakt waar ik me in kan vinden.
Ik ben niemandquote:Op maandag 15 april 2013 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niemand waartegen ik lief kan doen, mooi is dat
Naja ik weet niet waar het heen gaat. Maar denk het welquote:Op maandag 15 april 2013 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je bedoelt ook anders qua onderwerp toch?
Ja en Kaya Scodelario ookquote:
oke mooiquote:Op maandag 15 april 2013 00:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tax gaat morgen weg schattie
Tof. wil ik wel lezen dan inderdaadquote:Op maandag 15 april 2013 00:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Naja ik weet niet waar het heen gaat. Maar denk het wel
wel lkkr drinken want dat is niet schadelijk en debiel tochquote:Op maandag 15 april 2013 00:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
DV en ik maken niet in t openbaar bekend dat we seks hebbenquote:Op maandag 15 april 2013 00:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij en DV doen anders ook best klef
Thanks for speaking out my mindquote:Op maandag 15 april 2013 00:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij en DV doen anders ook best klef
Deze onthoud ik voor de volgende Stuart en Jordy SCquote:Op maandag 15 april 2013 00:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
okequote:
Nu dus welquote:Op maandag 15 april 2013 00:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
DV en ik maken niet in t openbaar bekend dat we seks hebben
quote:Op maandag 15 april 2013 00:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
beyonce niet, die drinkt alleen af en toe een wijntje.
quote:
dat is tenminste lekker.quote:Op maandag 15 april 2013 00:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wel lkkr drinken want dat is niet schadelijk en debiel toch
ik maak toch ook geen tax en prom sc.quote:Op maandag 15 april 2013 00:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Deze onthoud ik voor de volgende Stuart en Jordy SC
Voor jou altijd slijm klef ditdatquote:Op maandag 15 april 2013 00:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Thanks for speaking out my mind
quote:Op maandag 15 april 2013 00:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
oh haha ik dacht dat de meesten hier dat wel wisten
11
quote:Op maandag 15 april 2013 00:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
oh haha ik dacht dat de meesten hier dat wel wisten
11
Nu ben je het, hoe voelt het?quote:
Justementquote:
Ik niet hoor.quote:Op maandag 15 april 2013 00:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maakt niks uit, we accepteren iedereen hier.
In onze gedachten hebben we allemaal seks met etsuquote:
Nee klopt, een tax-wordt-vanavond-verwend-scquote:Op maandag 15 april 2013 00:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik maak toch ook geen tax en prom sc.
Ik wil mijn manager bedanken, al mijn fans, mijn familie en vrienden, mijn producer, even een traantje wegpinken. Zonder hun was het niet gelukt.quote:Op maandag 15 april 2013 00:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nu ben je het, hoe voelt het?
jij welquote:Op maandag 15 april 2013 00:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In onze gedachten hebben we allemaal seks met etsu
quote:Op maandag 15 april 2013 00:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alsof jij geen seks met Etsu wilquote:
69 gr grquote:Op maandag 15 april 2013 00:17 schreef Toto69 het volgende:
Raad mijn geboortedatum en win een koekje. Lukt toch niemand.
volgens mij ook, maar dat weet ik zelf niet zeker want je weet maar nooit hoe ze dat regelen bij het geboortesysteem, misschien lazen ze wel per ongeluk 1996 ipv 1999 of 1998.quote:
'91quote:Op maandag 15 april 2013 00:17 schreef Toto69 het volgende:
1995quote:Op maandag 15 april 2013 00:17 schreef Toto69 het volgende:
28 april 1995quote:Op maandag 15 april 2013 00:17 schreef Toto69 het volgende:
17-04-1995quote:Op maandag 15 april 2013 00:17 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben geen homo.quote:Op maandag 15 april 2013 00:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
dat met homoseksuelen zouden we aan jou overlaten
Saaie film uitzoekenquote:Op maandag 15 april 2013 00:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ezell en ik gaan binnenkort naar de bioscoop. Wie weet.
k bbyquote:Op maandag 15 april 2013 00:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
dat met homoseksuelen zouden we aan jou overlaten
Je fans, waaronder ik, liggen aan je voetenquote:Op maandag 15 april 2013 00:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik wil mijn manager bedanken, al mijn fans, mijn familie en vrienden, mijn producer, even een traantje wegpinken. Zonder hun was het niet gelukt.
maar etsu is van mijquote:Op maandag 15 april 2013 00:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja kloptquote:Op maandag 15 april 2013 00:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je bent een 16-jarige Flevoflevo.
Antwoord gevonden in voorsteltopic.
Ja natuurlijk liefjequote:
quote:Op maandag 15 april 2013 00:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ezell en ik gaan binnenkort naar de bioscoop. Wie weet.
quote:
Wat is dit allemaal?quote:
1995. 1994.quote:Op maandag 15 april 2013 00:17 schreef Toto69 het volgende:
ik zet het niet in de TT en OP en daarbuiten erger ik me er ook niet aan als anderen over seks met elkaar zouden praten maar zo'n kutkliekjes TT is gewoon irritantquote:Op maandag 15 april 2013 00:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee klopt, een tax-wordt-vanavond-verwend-sc
Het maakt me allemaal niet zoveel uit, maar als iemand anders zoiets doet is het meteen weer irritant. Alsof het serieus bedoeld is ofzo
meiquote:Op maandag 15 april 2013 00:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Correct maar maand en dag ontbreken nog
Mensen liggen graag aan mijn voeten.quote:Op maandag 15 april 2013 00:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je fans, waaronder ik, liggen aan je voeten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |